[MK3 1Z] Nierównomierna praca

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

denacik100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:28
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

[MK3 1Z] Nierównomierna praca

Post autor: denacik100 » pn lis 13, 2006 14:54

witam mam maly problem.tzn jak startuje na zimnym silniku to obroty mam ponizej 1000rpm tak jak ma byc,a jak sie zagrzeje do swojej temperatury tu juz slychac ze nierownomiernie chodzi tzn ok 1000rpm i tak skacze w dol,niewiem co z tym zrobic?czy jechac na vag?jak tak to ile to kosztuje te sprawdzenie czegos takiego a najlepiej wszystkiego.dajcie znac.dzieki
Ostatnio zmieniony pn lis 13, 2006 16:36 przez denacik100, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn lis 13, 2006 15:25

Tylko VAG pozostaje, należało by sprawdzić na VAG'u dawkę.
Ogólnie podpięcie kosztuje od 50 do 80 zł i sprawdzą Ci wszystko.

P.S. Daj w temacie MK3, bez tego moderator wywala...

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn lis 13, 2006 15:32 przez Grzesiekk1982, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn lis 13, 2006 15:26

denacik100, najprawdopodobniej nastawnik w pompie wtryskowej wymaga wyczyszczenia, wpisz w szukajke nastawnik i powinna ci sie ukazac "ksiega" wiedzy :) bylo o tym duzo



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lis 13, 2006 16:28

wypnij wtyczke predkosciomierza na skrzyni i sprawdz czy nadal bedzie to samo. jesli ustanie masz nastawnik do czyszczenia (zapraszam do mnie) jesli nie przestanie to trzeba szukac gdzie indziej.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

dialo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 17, 2006 14:07
Lokalizacja: skl/czestochowa

Post autor: dialo » pn lis 13, 2006 16:34

Adamm pisze:wypnij wtyczke predkosciomierza na skrzyni
Czesc. Mam podobny problemik. Moze ktos napisać gdzie ta wtyczka na skrzyni dokładnie sie znajduje.



denacik100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:28
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: denacik100 » pn lis 13, 2006 17:17

ok dzieki wam :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lis 13, 2006 17:58

witam

czujnik jest na skrzyni dokladnie tam gdzie moja reka siega (foto robione specjalnie by wskazac miejsce) tam w tym miejscu jest tylko jedna kostka

Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

dialo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 17, 2006 14:07
Lokalizacja: skl/czestochowa

Post autor: dialo » wt lis 14, 2006 10:06

Adamm pisze:wypnij wtyczke predkosciomierza na skrzyni i sprawdz czy nadal bedzie to samo
Czy mozna jezdzic na tej wypietej wtyczce i jak długo. Czy cos sie nie uszkodzi.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lis 14, 2006 11:24

mozna jezdzic

jedyny minus to mozliwosc zlapania mandatu bo nie wiesz wtedy ile jedziesz :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » wt lis 14, 2006 21:23

Kolega Adamm, napisał dobrą instrukcje czyszczenia nastawnika, ja wyczyściłem i samochód pracuje równo. Adamm na gg mi tłumaczył dokładnie i wiem że zna te nastawniki na wylot



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pt maja 04, 2007 11:47

Witam ,a mozecie mi dac namiary na opis czyszczenia tego nastawnika??
z góry dzięki.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 04, 2007 21:59

szatanek a poszukac sie juz nie chce :P

jesli nie chcesz sie sam za to brac to zapraszam do siebie :D


30 min i gotowe :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pt maja 04, 2007 22:23

Chętnie bym skorzystał z zaproszenia ale troche do Ciebie daleko:)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 05, 2007 07:00

nie przesadzaj :) juz mialem pare osob z lubelskiego :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości