[MK IV] Trudno odpala.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob lis 04, 2006 22:10

specWROC pisze:
Gobo90 pisze:specWROC, najpierw sprawdż wtryski potem zmież kompresje najlepiej za jednym zamachem i to i to.. Ponieważ do mieżenia kompresji trzeba wykręcić wtryski. W starym klekoci niema sie co psuć to w końcu traktor jest ;)

thx za info;) a jakie koszta sprawdzenia???
a jeśli kompresja do dupy to co wtedy?
To juz jest wtedy ostatecznosc... Remont i nic więcej. Ale jeśli odpala Ci na duzym mrozie i trochę trzęsie to nie ma się czym przejmowac - ważne że zawsze odjedziesz.



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob lis 04, 2006 22:12

odpala zawsze (jak narazie za pierwszym razem) tylko ma te trzesawki przez chwile i potem jest okej no ale zobaczymy jak bedzie na mrozie



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob lis 04, 2006 22:35

martwił sie będziesz jak przyjdzie -25'C i nie odpali. teraz mielismy około zera'C - odpalałes z przyśpieszaczem czy bez?



Waldek_z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 31, 2006 22:38
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Waldek_z » sob lis 04, 2006 23:02

Witam mam VW GOLFA 1,9 D
no i nie wiem co robić? zawór odcięcia paliwa na sztywno otwarty (po podobno padł)paliwko cały czas daje i nie pali. tzn.jak mu się zachce to od pierwszego zapali a jak troszeczke silnik pochodzi to szlak go trafia i nie chce odpalić.to wygląda tak jakby pompa nie podawała paliwa na wtryski.nie znam się na tym ale mechanior mówił o jakimś sterowniku pompy i nieotwieraniu sekcji??co to może być??a i w wężyku powrotu paliwa co jakiś czas pojawiają się bąbelki powietrza. pomóżcie !!



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob lis 04, 2006 23:58

u mojego ojca jak w wężyku w b3 pojawialy sie babelki to wymienil ten kawalek wezyka i odrazu odpalił:)



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » ndz lis 05, 2006 00:03

panowie chciał bym zauważyć że jest podwieszony temat o problemach z odpalaniem ... nie róbcie wszędzie zamętu i nie pytajcie o to samo... tam jest dużo wyjaśnione co po kolei sprawdzać !!



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » ndz lis 05, 2006 00:21

ja już przeniosłem się ze swoim problemem do tego podwieszonego tematu:) :bigok:



Waldek_z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt paź 31, 2006 22:38
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Waldek_z » ndz lis 05, 2006 15:11

Gobo90 pisze:panowie chciał bym zauważyć że jest podwieszony temat o problemach z odpalaniem ... nie róbcie wszędzie zamętu i nie pytajcie o to samo... tam jest dużo wyjaśnione co po kolei sprawdzać !!
No tak, nie napisałem z tego wszystkiego, że to wszystko o czym mowa wcześniej u mnie zostało już sprawdzone. Gobo90 nie denerwuj się tak szybko :-( przez to całe zamieszanie po prostu zapomniałem o tym wspomnieć, przepraszam.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pn lis 06, 2006 12:54

Panowie poradzcie cos bo juz nie wiem co sprawdzac.
- swice OK (ale sprawdzałem lampką i jest przejście) przy ok -5 zapalił bez problemu jak "ta lala"
- Kąt OK spawdzony i delikatnie ustawiony na "igłe".

Czy jest sens sprawdzać kompresje jak pali przy -5??
No i ten dymek przy odpaleniu.

Pomocy bo juz mnie szlak trafia


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 06, 2006 13:10

zygimar pisze:przy ok -5 zapalił bez problemu jak "ta lala"
no to w czym problem ??
zygimar pisze:No i ten dymek przy odpaleniu.
lekki dymek zawsze będzie, nie ma się czym przejmować, przez 2-3 sekundy lekko zakopci..



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pn lis 06, 2006 13:42

W tym problem ze w tem ok 5 - 10 st. Odpala za 2 razem!!
A dymek nie jest maly.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Tomekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tomekx » czw lis 09, 2006 16:46

Sprawdziłem świece i mam OK. A problem z odpalaniem mam podobny jak zygimar.
Pomużcie bo szkoda silnika.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pt lis 10, 2006 16:47

Czy ktoś wie co może być przyczyną??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Tomekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tomekx » wt lis 14, 2006 10:04

Czy ktoś ma pomysł na ten problem??

Wczoraj było 4 stopnie świece zagrzały to odpalił od razu.
Dziś 10 i musiałem drugi raz zakręcić.
Gdzie jest jakiś błąd.
Sparwdzałem paliwa nie cofa do filtra.


POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości