[AFN] Kiedy powinna zalaczyc sie turbina?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pab24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:53
Lokalizacja: Lódź
Kontakt:

[AFN] Kiedy powinna zalaczyc sie turbina?

Post autor: pab24 » czw lis 09, 2006 05:21

WITNAM
MAM PROBLEM MOIM ZDANIE Z ZA PÓŹNYM ZAŁĄCZANIEM SIE TURBINY W SILNIKU AFN
TERAZ WYDAJE MI SIE ZE PRZY 2TYS OBROTOW ZACZYNA AUTO CIAGNAC I TURBINA ZACZYNA DAWAC MU MOC WCZESNIE TZN. JAK BYLO CIEPLO ZNACZNIE WCZESNIEJ AUTKO RWAŁO ASFALT.

CZY DOBRZE MYSLE ZE JEST TO SPOWODOWANE SPADKIEM TEMPERATURY CZY TEZ MOZE ZMIENILEM POPROSTU PALIWO BO TAK TEZ MOGLO BYC BO OD NIEDAWNA LEJE ORLENOWSKA VERWE . CZY TEZ MOZE TO BYC WINA Z JAKIMS FILTREM BO JUZ NIE WYMIENIALEM PRZEZ 15 TYSIECY FILTRA POWIETRZA I PALIWA

CZY MOZE MAM INNY PROBLEM ??? BARDZO PROSZE O OPINIE, PORADY I POMOC POZDRAWIAM PIOTREK

Nie pisz z capslockiem !!!
Ostatnio zmieniony czw lis 09, 2006 15:11 przez pab24, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lis 09, 2006 05:33

Napewno wymień filtr powietrza to podstawa najlepiej wymieniać go razem z wymiana oleju.
pab24 pisze:JEST TO SPOWODOWANE SPADKIEM TEMPERATURY
Mi sie wydaję że auto lepiej ciagnie gdy jest własnie zimno , jest to spowodowane wieksza ilością tlenu czy cos takiego.
A co do filtra paliwa to wymieniam go zawsze przed zimą , wszyscy wiemy jakie paliwa mamy na naszych stacjach.
Może łopatki w turbawce Ci sie zablokowały , znajdziesz wszystko w szukajce.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » czw lis 09, 2006 08:39

AFN ? podpiąc pod VAG-a i przejechać się zobaczysz co komputer pokaże.


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lis 09, 2006 09:54

1. Podpiąć pod VAG-a i zrobić logi dynamiczne... no oko to wiadomo co :)

2. Turbina zaczyna pompować przy 1400 rpm

3. Może masz nieszczelniość na wężykach podciśnieniowych albo n75 niedoamaga..



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw lis 09, 2006 11:18

4. Albo przeplywka siada i z dolu dawke ogranicza na tyle ze turbo pozniej wstaje...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

pab24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:53
Lokalizacja: Lódź
Kontakt:

Post autor: pab24 » czw lis 09, 2006 18:39

Dzieki panowie za porade juz mam z netu Vag-pl i VWTool jeszcze musze kupic jakies kable pod obd1 niestety mam takie w seacie toledo z 98roku paranoja ale mniejsza o to i zabieram sie za niego bo raczej ciezko o kogos kto sie zna na TDI w Łodzi i za rozsadne pieniadze
Pozdrawiam dzieki



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lis 09, 2006 18:51

pab24 pisze:ciezko o kogos kto sie zna na TDI w Łodzi i za rozsadne pieniadze
wcale nie jest tak źle :)

wal do forumowicza o nicku uysy - on Ci pomoże :) .. i jest z Łodzi



pab24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:53
Lokalizacja: Lódź
Kontakt:

Post autor: pab24 » czw lis 09, 2006 18:57

no chcial bym sie z nim zlapac ale mam jego tylko gg 153752 to chyba to moze mam zle nie wiem zadnego innego kontaktu do niego nie mam . Moze masz inny jakis nr do niego to chetnie poprosze
Pozdro



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw lis 09, 2006 19:24

pab24 pisze:no chcial bym sie z nim zlapac ale mam jego tylko gg 153752
Na koncu brakuje "1" - 1537521.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości