[MK3 TD] Problem z uszczelką - pomocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 TD] Problem z uszczelką - pomocy
Mam problem z uszczelką na klawiature w silniku 1,9 td oczywiscie golf ,z 94 roku otuz kupiłem juz dwie takie uszczelki i dalej cieknie. Powiedzcie co zrobic, czy mozna posmarowac ją silikonem czy nie nalezy tego robic??
Ostatnio zmieniony wt lis 07, 2006 20:19 przez W31090, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:56
- Lokalizacja: Kalety
- Kontakt:
Możesz posmarować czerwonym silikonem i będzie GUT:)
Miałem podobny problem - najpierw zimering na wałku rozrządu (oryginalny) wyleciał do połowy i tamtędy walił olej, po wymianie simeringu i założeniu nowej uszczelki zauważylem że olej dalej wycieka, niby z zimeringu, jednak rzeczywiście wyciekał przez uszczelkę na pokrywie - nowa i już przepuszcza??-posmarowałem silikonem i jest wszystko OK, trzyma już z 2 tysiące kilometrów:D
Miałem podobny problem - najpierw zimering na wałku rozrządu (oryginalny) wyleciał do połowy i tamtędy walił olej, po wymianie simeringu i założeniu nowej uszczelki zauważylem że olej dalej wycieka, niby z zimeringu, jednak rzeczywiście wyciekał przez uszczelkę na pokrywie - nowa i już przepuszcza??-posmarowałem silikonem i jest wszystko OK, trzyma już z 2 tysiące kilometrów:D
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
bo te uszczelki mimo ze nowe sa zle wykonane wlasnie w miejscu wyciecia na ustawienie walka [polkole]. moj sposob - dobra pasta uszczelniajaca, moze byc silikon czerwony.pokrywa musi byc odtluszczona w miejscu styku z uszczelka, tak samo powierzchnia na glowicy.w wycieciu mozna podkleic cienka gumke albo spowodowac by element w ksztalcie polkola w uszczelce zostal rozepchniety na boki i dobrze przylegal do metalu czyli np: klin lub kawalek wkreta dlugosci ok. 5mm zalany klejem. smarujemy silikonem obydwie powierzchnie uszczelki.pamietac nalezy ze silikon dosyc szybko schnie i najlepiej zeby nie wystawal poza te rowki w uszczelce. uwaga na nakretki bo mozna latwo zerwac gwint i nie bedzie trzymala.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 39 gości