[MK3 1Z] Wyminana napinacza alternatora

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

[MK3 1Z] Wyminana napinacza alternatora

Post autor: Mariusz D. » pn lis 06, 2006 08:15

Witam

Mam pytanie czy ciężko jest wymienić samemu napinacz alternarora ? Bo już troche piszczy na zimnym silniku. Jak się do tego zabrać?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lis 06, 2006 09:07 przez Mariusz D., łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 06, 2006 09:14

Po krotce nie jest trudno. Zdejmujesz pasek, alternator, odkrecasz blok na ktorym jest napinacz i na spokojnie wymieniasz. Ja wstawilem caly blok z napinaczem od Audi B4.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

rafek81

Post autor: rafek81 » pn lis 06, 2006 13:21

wyslalem ci info na PW



wawagrzybek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 13:48
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: wawagrzybek » wt lis 07, 2006 22:03

witam
czy ja rownierz mogłbym dostac na maila taki opis wymiany tego napinacza bo mi strasznie piszczy.....



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lis 07, 2006 22:21

Rafek81 umiesc na forum opis.. czy to jakas tajemnica ze tylko na PW piszesz? Forum jest po to aby inni rowniez korzystali z info tu umieszczonego.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

rafek81

Post autor: rafek81 » śr lis 08, 2006 02:44

Gitner na PW pisalem tyle ze skoro mieszka w tym samym miescie co ja... i mamy żółte golfiki to moge zajrzec pod jego maske.. :grin:

[ Dodano: Sro Lis 08, 2006 01:46 ]
Mariusz D. pisze:Witam
Bo już troche piszczy na zimnym silniku.

Pozdrawiam
Fakt ze piszczy pasek na zimnym nie oznacza ze to napinacz.. ja wymienilem napinacz.. rolke tulejki.. pasek z boscha i dalej piska na zimnym..



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lis 08, 2006 02:52

rafek81 pisze:Gitner na PW pisalem tyle ze skoro mieszka w tym samym miescie co ja... i mamy żółte golfiki to moge zajrzec pod jego maske.. :grin:
No to fajna porada ;) na drugi raz napisz od razu o tym na forum, bo zamieszanie wprowadzasz...

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości