[MK3 TDI] Brak napiecia na swiecach zarowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Seba TDI GT
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 22:37
- Lokalizacja: Tarn Gory
[MK3 TDI] Brak napiecia na swiecach zarowych
Witam ,mam taki problem zaowazyłem ze moj golfik 3 tdi słabo pali okazało sie ze swiece zarowe niegdzeja bo nie dochodzi do nich prad nie wiem czy jest to wina przekaznika czy czegos innego i mam taki pytanie jaki to ma symbol ten przekaznic i w ktorym miejscu sie znajduje i jak to niebiedzie przekaznic to co moze byc jeszcze przeyczyna .
PS czy to oznaczone co jest na zdjeciu czy to tez jest do swiec zarowych
http://img479.imageshack.us/my.php?imag ... 376tw1.jpg
Dzieki wielkie za pomoc
PS czy to oznaczone co jest na zdjeciu czy to tez jest do swiec zarowych
http://img479.imageshack.us/my.php?imag ... 376tw1.jpg
Dzieki wielkie za pomoc
Ostatnio zmieniony wt lis 07, 2006 17:40 przez Seba TDI GT, łącznie zmieniany 2 razy.
ee no nie przedrzeźniajmy się z tym to kolega zimowisko, ma racje że od kilku stopni na + nie załączają się, ale nie wiadomo w jakich warunkach kolega sprawdzał czy mu nie grzeją, może faktycznie nie działa grzanie.
Seba TDI GT, jak chcesz sprawdzić na 100% to najpierw sprawdź bezpiecznik i przekaźnik, a potem odłącz czujnik temp. cieczy (jeśli temp. jest ok 10 stopni) i wtedy sprawdź czy pojawia się napięcie na świecach.
Seba TDI GT, jak chcesz sprawdzić na 100% to najpierw sprawdź bezpiecznik i przekaźnik, a potem odłącz czujnik temp. cieczy (jeśli temp. jest ok 10 stopni) i wtedy sprawdź czy pojawia się napięcie na świecach.
Pozdrawiam Bizak
- Seba TDI GT
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 22:37
- Lokalizacja: Tarn Gory
Jestem koledzy juz w domu teraz ma troszke wiecej czasu wiec sie rozpisze poczytałem co napisaliscie i i moge napisac wiecej zeczy ,
MOj GOldik to 3 tdi gt z 96r 90 ps to komora silnika zdjecie
http://img479.imageshack....84820376tw1.jpg jak wyzej na poczatku
a to do tego zdjecia co zakresliłem jest tam w srodku balszka cienka to zabewne bezpiecznik i jest on nie przepalony tylko w jednym rogu gdzie srobka to tak jak by sie wtopił troszke przygrzane i własnie oto mi chodziło co to takiego czy nie jest tego wina moze
Wiec :
Auto stało nocke na dwoze i rano była temperatura jakie -5 stopni przekrecałem stacyjke z jakie 4 razy z odczekiwałem 3 sekundowym i zapalałem w sumie to samochod krecił 6 sekund zanim zapalił i strasznie zakopcił i to juz dało mi do myslenia ,ale niesrawdzałem swiec zarowych od razu tylko w niedizele bo miałem czas i w sumie temperatura na zewnatrz była dodatnia ale to moze +3 stopnie ale samochod chwilke chodził przed sprawdzaniem nie wiem czy to nie było i błedem tak jak sie teraz dopiero dowiaduje o jaims czujniku temperatury w silniku a nawet niewiem gdzie to jest ale sie dowiem to go odłacze , i dalej powyciagałem przewody z swiec i załozyłem zarowke na kabelku jeden przewod do srodka a 2 do masy i przekreciłem stacyjka i nic nic nieswieci a zarowka dobra i teraz tak ooo bezpieczniku juz wiem tem duzym od inek01, tylko jeszcze niewiem ktory czujnik temperatury trzeba odłaczyc i jaki jeszcze to przekaznik sprawdzic jak by co moze niedziłac
Mam nadzije ze taraz juz wszystko napisałem dziki za wyrozumiałos a pisazem
MOj GOldik to 3 tdi gt z 96r 90 ps to komora silnika zdjecie
http://img479.imageshack....84820376tw1.jpg jak wyzej na poczatku
a to do tego zdjecia co zakresliłem jest tam w srodku balszka cienka to zabewne bezpiecznik i jest on nie przepalony tylko w jednym rogu gdzie srobka to tak jak by sie wtopił troszke przygrzane i własnie oto mi chodziło co to takiego czy nie jest tego wina moze
Wiec :
Auto stało nocke na dwoze i rano była temperatura jakie -5 stopni przekrecałem stacyjke z jakie 4 razy z odczekiwałem 3 sekundowym i zapalałem w sumie to samochod krecił 6 sekund zanim zapalił i strasznie zakopcił i to juz dało mi do myslenia ,ale niesrawdzałem swiec zarowych od razu tylko w niedizele bo miałem czas i w sumie temperatura na zewnatrz była dodatnia ale to moze +3 stopnie ale samochod chwilke chodził przed sprawdzaniem nie wiem czy to nie było i błedem tak jak sie teraz dopiero dowiaduje o jaims czujniku temperatury w silniku a nawet niewiem gdzie to jest ale sie dowiem to go odłacze , i dalej powyciagałem przewody z swiec i załozyłem zarowke na kabelku jeden przewod do srodka a 2 do masy i przekreciłem stacyjka i nic nic nieswieci a zarowka dobra i teraz tak ooo bezpieczniku juz wiem tem duzym od inek01, tylko jeszcze niewiem ktory czujnik temperatury trzeba odłaczyc i jaki jeszcze to przekaznik sprawdzic jak by co moze niedziłac
Mam nadzije ze taraz juz wszystko napisałem dziki za wyrozumiałos a pisazem
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67570
Poczytaj ten temat. Jak chcesz sprawdzic świece to je wykręć i podłącz kabelkami do aku. Trzymaj je w kombinerkach a napięcie + daj na aku. Dwa to odczep wtyczke od czujnika temperatury płynu , jest on na przewodzie wodnym pod rurami od intercoolera.Wtedy bez względu na temperature zewnetrzną świece powinny grzać. Radziłbym sprawdzić kont wtrysku .
Poczytaj ten temat. Jak chcesz sprawdzic świece to je wykręć i podłącz kabelkami do aku. Trzymaj je w kombinerkach a napięcie + daj na aku. Dwa to odczep wtyczke od czujnika temperatury płynu , jest on na przewodzie wodnym pod rurami od intercoolera.Wtedy bez względu na temperature zewnetrzną świece powinny grzać. Radziłbym sprawdzić kont wtrysku .
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- Seba TDI GT
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 22:37
- Lokalizacja: Tarn Gory
Witam wszystkich serdeczne podziekowanie dla osob ktore i momogły w usunieciu usterki i moim golfiku i za wyrozumiałosc w moim nie wielkim czasowstrzymywaczu był tak krotki ze musiałem sie w nim zmiesci zeby właczyc kąpa i jeszcze napisac posta ale sa osoby ktore zrozumiały to i pomogły serdeczne dzięki bizak, inek01, zimowisko, twardy,
PS.. sprawdziłem najpierw te bezpieczniki a potem przed odpalaniem silnika włozyłem kontrolke czyli {ZAROWKE NA KABELKU }do wtyczki od swiec i jednak było napieńcie czyli jak sprawdzałem wczesniej na silniku ciepłym to nie było napieca czyli bład w sprawdzaniu a co sie okazało ze swiece sa popsute wszystkie 4 .
PS.. sprawdziłem najpierw te bezpieczniki a potem przed odpalaniem silnika włozyłem kontrolke czyli {ZAROWKE NA KABELKU }do wtyczki od swiec i jednak było napieńcie czyli jak sprawdzałem wczesniej na silniku ciepłym to nie było napieca czyli bład w sprawdzaniu a co sie okazało ze swiece sa popsute wszystkie 4 .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości