[MK3 TDI] Brak napiecia na swiecach zarowych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Seba TDI GT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lip 26, 2006 22:37
Lokalizacja: Tarn Gory

[MK3 TDI] Brak napiecia na swiecach zarowych

Post autor: Seba TDI GT » wt lis 07, 2006 14:39

Witam ,mam taki problem zaowazyłem ze moj golfik 3 tdi słabo pali okazało sie ze swiece zarowe niegdzeja bo nie dochodzi do nich prad nie wiem czy jest to wina przekaznika czy czegos innego i mam taki pytanie jaki to ma symbol ten przekaznic i w ktorym miejscu sie znajduje i jak to niebiedzie przekaznic to co moze byc jeszcze przeyczyna .

PS czy to oznaczone co jest na zdjeciu czy to tez jest do swiec zarowych
http://img479.imageshack.us/my.php?imag ... 376tw1.jpg

Dzieki wielkie za pomoc
Ostatnio zmieniony wt lis 07, 2006 17:40 przez Seba TDI GT, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lis 07, 2006 14:51

Pytanie dla jasnowidza:
O jakiego Golfa chodzi ? 3, 4, a moze 5 ?
Seba TDI GT pisze:PS czy to uzaczenie co jest na zdjeciu czy to tez jest do swiec zarowych
???



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » wt lis 07, 2006 15:29

PS czy to oznaczone co jest na zdjeciu czy to tez jest do swiec zarowych
http://img479.imageshack....84820376tw1.jpg
tak to jest od swiec zarowych (bezpiecznik) ale od podgrzewania plynu w silniku a nie tych od odpalania, a ten o ktory ci chodzi jest tam gdzie reszta bezpiecznikow


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lis 07, 2006 15:36

No Seba TDI GT, poprawiles sie. Zmien jeszcze tresc tematu wg regulaminu.
bizak pisze:a ten o ktory ci chodzi jest tam gdzie reszta bezpiecznikow
Dokladniej nad bezpiecznikami i przekaznikami, w dodatkowym gniezdzie.50 lub 80A Jest troche wiekszy niz normalne bezpieczniki...



zimowisko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lis 07, 2006 21:15
Lokalizacja: Haslington
Kontakt:

Post autor: zimowisko » wt lis 07, 2006 21:43

a przy jakiej temperaturze sprawdzales czy jest napięcie na świecach? TDI nie grzeją do 5 stopni w plusie niektore do 0 stopni a to ze kontrolka sie pali na desce nie oznacza ze swiece dzialaja to jest tylko sprawdzanie temperatury wymaganej do odpalenia silnika



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lis 07, 2006 21:47

zimowisko pisze: TDI nie grzeją do 5 stopni w plusie niektore do 0 stopni
Niektore do zera stopni ? Powaga ? Ktore ?
Powaznie robisz w ASO VW, czy tylko zart ?



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » wt lis 07, 2006 22:46

ee no nie przedrzeźniajmy się ;) z tym to kolega zimowisko, ma racje że od kilku stopni na + nie załączają się, ale nie wiadomo w jakich warunkach kolega sprawdzał czy mu nie grzeją, może faktycznie nie działa grzanie.
Seba TDI GT, jak chcesz sprawdzić na 100% to najpierw sprawdź bezpiecznik i przekaźnik, a potem odłącz czujnik temp. cieczy (jeśli temp. jest ok 10 stopni) i wtedy sprawdź czy pojawia się napięcie na świecach.


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lis 07, 2006 23:47

bizak pisze:ee no nie przedrzeźniajmy się z tym to kolega zimowisko, ma racje że od kilku stopni na + nie załączają się
Nikt nie mowi ze nie ma racji :bajer: Tylko o te zero stopni chodzi...
Jak kolega zimowisko pracuje w ASO to niech nas oswieci.



Awatar użytkownika
Seba TDI GT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lip 26, 2006 22:37
Lokalizacja: Tarn Gory

Post autor: Seba TDI GT » śr lis 08, 2006 00:53

Jestem koledzy juz w domu teraz ma troszke wiecej czasu wiec sie rozpisze poczytałem co napisaliscie i i moge napisac wiecej zeczy ,

MOj GOldik to 3 tdi gt z 96r 90 ps to komora silnika zdjecie
http://img479.imageshack....84820376tw1.jpg jak wyzej na poczatku
a to do tego zdjecia co zakresliłem jest tam w srodku balszka cienka to zabewne bezpiecznik i jest on nie przepalony tylko w jednym rogu gdzie srobka to tak jak by sie wtopił troszke przygrzane i własnie oto mi chodziło co to takiego czy nie jest tego wina moze


Wiec :
Auto stało nocke na dwoze i rano była temperatura jakie -5 stopni przekrecałem stacyjke z jakie 4 razy z odczekiwałem 3 sekundowym i zapalałem w sumie to samochod krecił 6 sekund zanim zapalił i strasznie zakopcił i to juz dało mi do myslenia ,ale niesrawdzałem swiec zarowych od razu tylko w niedizele bo miałem czas i w sumie temperatura na zewnatrz była dodatnia ale to moze +3 stopnie ale samochod chwilke chodził przed sprawdzaniem nie wiem czy to nie było i błedem tak jak sie teraz dopiero dowiaduje o jaims czujniku temperatury w silniku a nawet niewiem gdzie to jest ale sie dowiem to go odłacze , i dalej powyciagałem przewody z swiec i załozyłem zarowke na kabelku jeden przewod do srodka a 2 do masy i przekreciłem stacyjka i nic nic nieswieci a zarowka dobra i teraz tak ooo bezpieczniku juz wiem tem duzym od inek01, tylko jeszcze niewiem ktory czujnik temperatury trzeba odłaczyc i jaki jeszcze to przekaznik sprawdzic jak by co moze niedziłac
Mam nadzije ze taraz juz wszystko napisałem dziki za wyrozumiałos a pisazem :bajer: :bajer:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lis 08, 2006 05:24

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67570
Poczytaj ten temat. Jak chcesz sprawdzic świece to je wykręć i podłącz kabelkami do aku. Trzymaj je w kombinerkach a napięcie + daj na aku. Dwa to odczep wtyczke od czujnika temperatury płynu , jest on na przewodzie wodnym pod rurami od intercoolera.Wtedy bez względu na temperature zewnetrzną świece powinny grzać. Radziłbym sprawdzić kont wtrysku .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Seba TDI GT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lip 26, 2006 22:37
Lokalizacja: Tarn Gory

Post autor: Seba TDI GT » pt lis 10, 2006 00:18

Witam wszystkich serdeczne podziekowanie dla osob ktore i momogły w usunieciu usterki i moim golfiku i za wyrozumiałosc w moim nie wielkim czasowstrzymywaczu był tak krotki ze musiałem sie w nim zmiesci zeby właczyc kąpa i jeszcze napisac posta ale sa osoby ktore zrozumiały to i pomogły serdeczne dzięki bizak, inek01, zimowisko, twardy,



PS.. sprawdziłem najpierw te bezpieczniki a potem przed odpalaniem silnika włozyłem kontrolke czyli {ZAROWKE NA KABELKU }do wtyczki od swiec i jednak było napieńcie czyli jak sprawdzałem wczesniej na silniku ciepłym to nie było napieca czyli bład w sprawdzaniu a co sie okazało ze swiece sa popsute wszystkie 4 .



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt lis 10, 2006 00:35

Seba TDI GT,
Super ze znalazłeś usterke w aucie :)
Gdyby były jeszcze ++... :wink:
Pozdr.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości