[mk 3 1Z] Problem z paskiem rozrządu...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BIGkiller
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 21:30
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[mk 3 1Z] Problem z paskiem rozrządu...

Post autor: BIGkiller » wt lis 07, 2006 09:39

Witam
Wczoraj wieczorkiem z kolegą Adamemmm ustawialiśmy (tzn. kolega Adammm ustawiał a ja patrzyłem :-) ) kąt wtrysku. Po ściągnięciu osłony paska rozrządu ukazał się obraz który zdeczko mnie zaniepokoił. Mianowicie pasek rozrządu jest ścięty około 2-3 mm na całym obwodzie po lewej stronie (patrząc od przodu samochodu). Zauważyliśmu także że pasek ześlizguje się z kól właśnie na lewą strone. Poprostu pasek zdarł się o plastikową osłone... Kolejna sprawa to że pasek bez problemu można sobie kciukiem nagiąć na około 1,5 - 2 cm. Czyli napewno napinacz do wymiany ale skąd może brać się to ześlizgiwanie paska na lewo i ścieranie się go o osłonę ???
POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lis 07, 2006 14:31

Wygląda to tak gdybyś miał przesunięte któreś kółko . Może wcześniej ktoś szlifował wał korbowy. To tylko moje przypuszczenie ale nie widze innego rozwiązania. Jak będziesz zmieniał napinacz to pomierz odległośći kółek od bloku silnika. :)


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » wt lis 07, 2006 19:26

BIGkiller pisze:Czyli napewno napinacz do wymiany ale skąd może brać się to ześlizgiwanie paska na lewo i ścieranie się go o osłonę ???
współosiowosc kólek. Tak mi sie wydaje, albo wczesniejsze zle zalozenie/napiecie


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

zimowisko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lis 07, 2006 21:15
Lokalizacja: Haslington
Kontakt:

Post autor: zimowisko » wt lis 07, 2006 21:36

Witam problem na pewno tkwi w rolkach któraś jest zamocowana pod kątem jednak napinacz powinien to prostować swoimi zewnętrznymi krawędziami bo tworzy takie jakby korytko proponuje wymienić pasek i napinacz kręcić ręcznie wałem korbowym i patrzeć czy pasek zjeżdża na lewo w dalszym ciągu pewnie nie bedzie ale jakby co to od razu zauwazysz. Pozdrowionka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości