[MK2 TD] Podniesc obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
[MK2 TD] Podniesc obroty
Witam
przeszukałem wyszukiware ale nie znalazłem nic dotyczącego mojego silnika....mam wersje 60koni i chciałbym się dowiedziec którą śrubką podnieśc obroty....o na obrotku mam poniżej 1000obr. za pomoc bardzo dziękuje;)
[ Dodano: 04 Lis 2006 20:08 ]
o właśnie i kiedy obroty będą wyższe jak wykręce czy jak wkręce śrubkę?
przeszukałem wyszukiware ale nie znalazłem nic dotyczącego mojego silnika....mam wersje 60koni i chciałbym się dowiedziec którą śrubką podnieśc obroty....o na obrotku mam poniżej 1000obr. za pomoc bardzo dziękuje;)
[ Dodano: 04 Lis 2006 20:08 ]
o właśnie i kiedy obroty będą wyższe jak wykręce czy jak wkręce śrubkę?
Ostatnio zmieniony sob lis 04, 2006 21:14 przez specWROC, łącznie zmieniany 1 raz.
obroty sie reguluje na tzw ciagadle na pompie wtryskowej
potrezebne:
-KLUCZ 10mm
-plaski srubokret
popuszczasz kontre kluczem i wykrecasz pret gwintowany srubokretem
Tyle:)
potrezebne:
-KLUCZ 10mm
-plaski srubokret
popuszczasz kontre kluczem i wykrecasz pret gwintowany srubokretem
Tyle:)
nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
850 +/- 30 ??tomcio666 pisze:?czyli to jest ta śrubka co ma sprężynke?
[ Dodano: Sob Lis 04, 2006 21:32 ]
A poza tym obroty na biegu jałowym prawidłowo powinny być 850 +/- 30
Ja u siebie przy wyciagnietym ciegnie przyspieszacza mam 1050 ok, a bez niego ok 950 - 980 :/
Tak mi ostatnio wyregulowali;/
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
hmmmmm to dlaczego u mnie jak wyciągne przyśpieszacz to obroty dalej są takie same????????
[ Dodano: 04 Lis 2006 23:22 ]
i jak u ciebie z odpalaniem przy niższych temperaturach??? palisz z przyśpieszaczem czy bez?
[ Dodano: 04 Lis 2006 23:22 ]
Bordos pisze:850 +/- 30 ??tomcio666 pisze:?czyli to jest ta śrubka co ma sprężynke?
[ Dodano: Sob Lis 04, 2006 21:32 ]
A poza tym obroty na biegu jałowym prawidłowo powinny być 850 +/- 30
Ja u siebie przy wyciagnietym ciegnie przyspieszacza mam 1050 ok, a bez niego ok 950 - 980 :/
Tak mi ostatnio wyregulowali;/
i jak u ciebie z odpalaniem przy niższych temperaturach??? palisz z przyśpieszaczem czy bez?
jak wyciagniesz przyspieszacz to Ci nie wzrastaja obroty bo masz taki model pompy wtryskowej, zmienia Ci sie tylko wtedy kat wtrysku.
nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
to jest fotos mojego silniora może ktoś palcem pokazac co i jak poodkrecac zeby ustawic obroty
[ Dodano: 06 Lis 2006 15:40 ]
przypomni mi ktoś co to oznacza jak blok silnika jest lekko maźnięty na zielono?? THX:D
[ Dodano: 06 Lis 2006 15:41 ]
czyli były mk2 1.6td z różnymi pompami???

[ Dodano: 06 Lis 2006 15:40 ]
przypomni mi ktoś co to oznacza jak blok silnika jest lekko maźnięty na zielono?? THX:D
[ Dodano: 06 Lis 2006 15:41 ]
garczus pisze:jak wyciagniesz przyspieszacz to Ci nie wzrastaja obroty bo masz taki model pompy wtryskowej, zmienia Ci sie tylko wtedy kat wtrysku.
czyli były mk2 1.6td z różnymi pompami???
jesli blok silnika jest mazniety na zielono to znaczy tyle ze Ci gdzies olej cieknie i w polaczeniu z woda robi sie emulsja wlasnie w kolorze zielonym
tez mam ten problem, cieknie mi delikatnie spod glowicy silnika, duzo rozbierania, a w serwisie z 300 plnow

just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
ghoost pisze:jesli blok silnika jest mazniety na zielono to znaczy tyle ze Ci gdzies olej cieknie i w polaczeniu z woda robi sie emulsja wlasnie w kolorze zielonymtez mam ten problem, cieknie mi delikatnie spod glowicy silnika, duzo rozbierania, a w serwisie z 300 plnow
nie nie nie chodzi mi ze cieknie cos zielonego :DDDDD tylko ze centralnie tak jakby farba zielona byl lekko pędzlem dotknięty;))))))

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości