[MK2 TD] Podniesc obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[MK2 TD] Podniesc obroty

Post autor: specWROC » sob lis 04, 2006 20:38

Witam

przeszukałem wyszukiware ale nie znalazłem nic dotyczącego mojego silnika....mam wersje 60koni i chciałbym się dowiedziec którą śrubką podnieśc obroty....o na obrotku mam poniżej 1000obr. za pomoc bardzo dziękuje;)

[ Dodano: 04 Lis 2006 20:08 ]
o właśnie i kiedy obroty będą wyższe jak wykręce czy jak wkręce śrubkę?
Ostatnio zmieniony sob lis 04, 2006 21:14 przez specWROC, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob lis 04, 2006 22:18

czyli to jest ta śrubka co ma sprężynke?



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » sob lis 04, 2006 23:17

obroty sie reguluje na tzw ciagadle na pompie wtryskowej
potrezebne:
-KLUCZ 10mm
-plaski srubokret
popuszczasz kontre kluczem i wykrecasz pret gwintowany srubokretem
Tyle:)


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » ndz lis 05, 2006 00:01

kurde ja myślałem że to tak jak w maluchu że tylko się kręci w prawo lewo i tyle a tu trzeba jeszcze jakąś śrubke popuszczac? :blush:



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » ndz lis 05, 2006 00:19

tomcio666 pisze:
czyli to jest ta śrubka co ma sprężynke?
?

[ Dodano: Sob Lis 04, 2006 21:32 ]
A poza tym obroty na biegu jałowym prawidłowo powinny być 850 +/- 30
850 +/- 30 ??

Ja u siebie przy wyciagnietym ciegnie przyspieszacza mam 1050 ok, a bez niego ok 950 - 980 :/

Tak mi ostatnio wyregulowali;/



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » ndz lis 05, 2006 00:21

hmmmmm to dlaczego u mnie jak wyciągne przyśpieszacz to obroty dalej są takie same????????

[ Dodano: 04 Lis 2006 23:22 ]
Bordos pisze:
tomcio666 pisze:
czyli to jest ta śrubka co ma sprężynke?
?

[ Dodano: Sob Lis 04, 2006 21:32 ]
A poza tym obroty na biegu jałowym prawidłowo powinny być 850 +/- 30
850 +/- 30 ??

Ja u siebie przy wyciagnietym ciegnie przyspieszacza mam 1050 ok, a bez niego ok 950 - 980 :/

Tak mi ostatnio wyregulowali;/

i jak u ciebie z odpalaniem przy niższych temperaturach??? palisz z przyśpieszaczem czy bez?



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » ndz lis 05, 2006 00:29

jak wyciagniesz przyspieszacz to Ci nie wzrastaja obroty bo masz taki model pompy wtryskowej, zmienia Ci sie tylko wtedy kat wtrysku.


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pn lis 06, 2006 16:12

to jest fotos mojego silniora może ktoś palcem pokazac co i jak poodkrecac zeby ustawic obroty



Obrazek

[ Dodano: 06 Lis 2006 15:40 ]
przypomni mi ktoś co to oznacza jak blok silnika jest lekko maźnięty na zielono?? THX:D

[ Dodano: 06 Lis 2006 15:41 ]
garczus pisze:jak wyciagniesz przyspieszacz to Ci nie wzrastaja obroty bo masz taki model pompy wtryskowej, zmienia Ci sie tylko wtedy kat wtrysku.

czyli były mk2 1.6td z różnymi pompami???



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » pn lis 06, 2006 19:07

no pewnie ze montowali rozne pompy wtryskowe, ale o tym to juz duzo bylo pisane na forum
OPCJA SZUKAJ


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » pn lis 06, 2006 23:09

jesli blok silnika jest mazniety na zielono to znaczy tyle ze Ci gdzies olej cieknie i w polaczeniu z woda robi sie emulsja wlasnie w kolorze zielonym :bajer: tez mam ten problem, cieknie mi delikatnie spod glowicy silnika, duzo rozbierania, a w serwisie z 300 plnow


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt lis 07, 2006 00:08

ghoost pisze:jesli blok silnika jest mazniety na zielono to znaczy tyle ze Ci gdzies olej cieknie i w polaczeniu z woda robi sie emulsja wlasnie w kolorze zielonym :bajer: tez mam ten problem, cieknie mi delikatnie spod glowicy silnika, duzo rozbierania, a w serwisie z 300 plnow

nie nie nie chodzi mi ze cieknie cos zielonego :DDDDD tylko ze centralnie tak jakby farba zielona byl lekko pędzlem dotknięty;)))))) :rotfl:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości