[Mk3] Problem po rozruchu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

artecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 21, 2006 16:57
Lokalizacja: wrocek

[Mk3] Problem po rozruchu

Post autor: artecki » sob paź 28, 2006 21:38

Może teraz mi się uda.
Mam taki problem po uruchomieniu silnika wskakuje przez sekunde na wysokie obroty a później jest ok.A drugi to słabszy motor.Oczywiście autko sprawdzane na kompie i koleś sugerowal nastawnik ale poczytałem o nim troche na forum i u mnie niema takich objawów ja u innych golfowiczów.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz paź 29, 2006 07:20

Napisz więcej o obiawach , za mało napisales . :wink:
Jakie masz obroty , jak auto przyśpiesza , czy nie kopci itp.???


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

artecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 21, 2006 16:57
Lokalizacja: wrocek

Post autor: artecki » ndz paź 29, 2006 14:58

obroty pomijając sekundę po rozruchu są normalne ok 9500 obr/min.
Auto nie kopci i pracuje normalnie(kat jest raczej ok.)
Na niskich biegach idzie dobrze ale na trasie brakuje mu mocy!



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn paź 30, 2006 00:22

byles z nim na vagu? moze masz rabniety n-75 lub nie taka dawke paliwa (skoro Ci wchodzi na chwile na obroty po odpaleniu - zauwazylem ze jak u siebie nie taka ustawilem to mial taki objaw) najlepiej podpiac pod Vaga i zobaczyc co tam u niego slychac a potem bedziemy oceniac co jest nie tak


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

artecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 21, 2006 16:57
Lokalizacja: wrocek

Post autor: artecki » pn paź 30, 2006 23:56

Adamm pisze:byles z nim na vagu? moze masz rabniety n-75 lub nie taka dawke paliwa (skoro Ci wchodzi na chwile na obroty po odpaleniu - zauwazylem ze jak u siebie nie taka ustawilem to mial taki objaw) najlepiej podpiac pod Vaga i zobaczyc co tam u niego slychac a potem bedziemy oceniac co jest nie tak
Adamm czytaj pierwszy post.Chodzi oczywiście o objawy u ludzi z uszkodzonym nastawnikiem ja takich nie mam.
Ostatnio zmieniony wt paź 31, 2006 00:03 przez artecki, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 31, 2006 00:02

artecki pisze:
Adamm pisze:byles z nim na vagu? moze masz rabniety n-75 lub nie taka dawke paliwa (skoro Ci wchodzi na chwile na obroty po odpaleniu - zauwazylem ze jak u siebie nie taka ustawilem to mial taki objaw) najlepiej podpiac pod Vaga i zobaczyc co tam u niego slychac a potem bedziemy oceniac co jest nie tak
Adamm czytaj pierwszy post.
ale co rozumiesz przez bycie na kompie?:)

diagnoza statyczna czy dynamiczna?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

artecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 21, 2006 16:57
Lokalizacja: wrocek

Post autor: artecki » sob lis 04, 2006 21:06

No koledzy mój Ojciec rozmawiał z mechaniorami i oni w dalszym ciągu twierdzą że coś jest z pompą.
Trzeba ją naprawiać za ok 500zł.Tylko nie wiem co w tej pompie czy to chodzi o nastawnik tego mu nie powiedzieli.Co o tym sądzicie czy tą usterkę może powodować coś z uszkodzeniem pompy czy to nastawnik.
Tylko jak już pisałem wcześniej to ja nie mam takich objawów jak inni wskazujących na uszkodzenie nastawnika(np.szarpanie)
:prayer: :prayer: :prayer: :prayer:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lis 04, 2006 21:40

odepnij kostke predkosciomierza na skrzyni, jesli nadal bedzie to samo znaczy sie ze to nie nastawnik


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

artecki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 21, 2006 16:57
Lokalizacja: wrocek

Post autor: artecki » pn lis 06, 2006 22:50

Jutro będę sprawdzał z tą wtyczką ale jeżeli okaże się że to nastawnik to myślicie że dam radę zrobić to sam?.Zdolności do takiej naprawy posiadam tylko po prostu nigdy tego nie robiłem.No i problemem dla mnie będą te pomiary przed rozbiórką jako że nie mam VAG-a

[ Dodano: 13 Lis 2006 23:23 ]
size=9][ Dodano: 13 Lis 2006 22:10 ][/size]
No i koledzy wyciągnąłem wtyczkę od szybkościomierza i dalej te same objawy.Sprawdzony na VAGu niby nic nie pokazał a mechanicy chcą naprawiać pompę za 500 co począć
:kupa: :prayer:

[ Dodano: 14 Lis 2006 23:24 ]
koledzy ponad 250 osób czytało ten post na tą chwilę i nikt nie ma żadnej podpowiedzi? ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości