Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
ventil
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 333
- Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: ventil » sob lis 04, 2006 22:10
specWROC pisze:Gobo90 pisze:specWROC, najpierw sprawdż wtryski potem zmież kompresje najlepiej za jednym zamachem i to i to.. Ponieważ do mieżenia kompresji trzeba wykręcić wtryski. W starym klekoci niema sie co psuć to w końcu traktor jest
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
thx za info;) a jakie koszta sprawdzenia???
a jeśli kompresja do dupy to co wtedy?
To juz jest wtedy ostatecznosc... Remont i nic więcej. Ale jeśli odpala Ci na duzym mrozie i trochę trzęsie to nie ma się czym przejmowac - ważne że zawsze odjedziesz.
-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
![(()())G.O.L.F.(()()) (()())G.O.L.F.(()())](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » sob lis 04, 2006 22:12
odpala zawsze (jak narazie za pierwszym razem) tylko ma te trzesawki przez chwile i potem jest okej no ale zobaczymy jak bedzie na mrozie
-
ventil
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 333
- Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: ventil » sob lis 04, 2006 22:35
martwił sie będziesz jak przyjdzie -25'C i nie odpali. teraz mielismy około zera'C - odpalałes z przyśpieszaczem czy bez?
-
Waldek_z
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 4
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 22:38
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Waldek_z » sob lis 04, 2006 23:02
Witam mam VW GOLFA 1,9 D
no i nie wiem co robić? zawór odcięcia paliwa na sztywno otwarty (po podobno padł)paliwko cały czas daje i nie pali. tzn.jak mu się zachce to od pierwszego zapali a jak troszeczke silnik pochodzi to szlak go trafia i nie chce odpalić.to wygląda tak jakby pompa nie podawała paliwa na wtryski.nie znam się na tym ale mechanior mówił o jakimś sterowniku pompy i nieotwieraniu sekcji??co to może być??a i w wężyku powrotu paliwa co jakiś czas pojawiają się bąbelki powietrza. pomóżcie !!
-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
![(()())G.O.L.F.(()()) (()())G.O.L.F.(()())](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » sob lis 04, 2006 23:58
u mojego ojca jak w wężyku w b3 pojawialy sie babelki to wymienil ten kawalek wezyka i odrazu odpalił:)
-
Gobo90
- Forumowy spamer :)
![Forumowy spamer :) Forumowy spamer :)](./images/ranks/ranksatan.gif)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontakt:
Post
autor: Gobo90 » ndz lis 05, 2006 00:03
panowie chciał bym zauważyć że jest podwieszony temat o problemach z odpalaniem ... nie róbcie wszędzie zamętu i nie pytajcie o to samo... tam jest dużo wyjaśnione co po kolei sprawdzać !!
-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
![(()())G.O.L.F.(()()) (()())G.O.L.F.(()())](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » ndz lis 05, 2006 00:21
ja już przeniosłem się ze swoim problemem do tego podwieszonego tematu:)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
-
Waldek_z
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 4
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 22:38
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Waldek_z » ndz lis 05, 2006 15:11
Gobo90 pisze:panowie chciał bym zauważyć że jest podwieszony temat o problemach z odpalaniem ... nie róbcie wszędzie zamętu i nie pytajcie o to samo... tam jest dużo wyjaśnione co po kolei sprawdzać !!
No tak, nie napisałem z tego wszystkiego, że to wszystko o czym mowa wcześniej u mnie zostało już sprawdzone. Gobo90 nie denerwuj się tak szybko
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
przez to całe zamieszanie po prostu zapomniałem o tym wspomnieć, przepraszam.
-
zygimar
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 317
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: zygimar » pn lis 06, 2006 12:54
Panowie poradzcie cos bo juz nie wiem co sprawdzac.
- swice OK (ale sprawdzałem lampką i jest przejście) przy ok -5 zapalił bez problemu jak "ta lala"
- Kąt OK spawdzony i delikatnie ustawiony na "igłe".
Czy jest sens sprawdzać kompresje jak pali przy -5??
No i ten dymek przy odpaleniu.
Pomocy bo juz mnie szlak trafia
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
-
cowboy
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pn lis 06, 2006 13:10
zygimar pisze:przy ok -5 zapalił bez problemu jak "ta lala"
no to w czym problem ??
zygimar pisze:No i ten dymek przy odpaleniu.
lekki dymek zawsze będzie, nie ma się czym przejmować, przez 2-3 sekundy lekko zakopci..
-
zygimar
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 317
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: zygimar » pn lis 06, 2006 13:42
W tym problem ze w tem ok 5 - 10 st. Odpala za 2 razem!!
A dymek nie jest maly.
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
-
Tomekx
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 22
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tomekx » czw lis 09, 2006 16:46
Sprawdziłem świece i mam OK. A problem z odpalaniem mam podobny jak zygimar.
Pomużcie bo szkoda silnika.
-
zygimar
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 317
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
- Lokalizacja: Świdnica
-
Kontakt:
Post
autor: zygimar » pt lis 10, 2006 16:47
Czy ktoś wie co może być przyczyną??
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
-
Tomekx
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 22
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tomekx » wt lis 14, 2006 10:04
Czy ktoś ma pomysł na ten problem??
Wczoraj było 4 stopnie świece zagrzały to odpalił od razu.
Dziś 10 i musiałem drugi raz zakręcić.
Gdzie jest jakiś błąd.
Sparwdzałem paliwa nie cofa do filtra.
POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 98 gości