[MK2] Pompa i wtryski

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

[MK2] Pompa i wtryski

Post autor: Bordos » ndz lis 05, 2006 12:23

Zastanawiam sie nad udoskonaleniem mojego 1V, zaczynając od wzobogacenia go o tę pompę:
http://www.allegro.pl/item139302606_pom ... iesel.html

Co o niej sądzicie?? ( cena atrakcyjna ).

Czy wymieniając pompę z takiej zwykłej bez grzybka, a taką już z grzybkiem, muszę wymienic końcówki wtrysków??

I drugie pytanko:

Czy jesli czeka mnie wymiana wtrysków i tak ( bo prawdopodobnie któryś leje ), to czy mogę
je wymienic na takie pod wyższe ciśnienie i jeździc na starej pompie, czy koniecznie muszę wymienic pompe i wtryski naraz??

P.S. Mam nadzieje, że jest to choc trochę zrozumiałe.
Ostatnio zmieniony pn lis 06, 2006 00:14 przez Bordos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » ndz lis 05, 2006 14:20

tomcio666 pisze:
Bordos pisze:Co o niej sądzicie?? ( cena atrakcyjna ).
cena dobra, przydało by się ją sprawdzić u pompiarza czy jest sprawna, nie cieknie itd. itp. Co do wtrysków to uzależnione jest to zdaje mi się nie tyle od pompy co od głowicy a dokładnie budowy wstępnych komór spalania i położenia świec względem wtrysków, był temat właśnie o wtryskach i było to poruszone.

[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 12:56 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=wtryski http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=wtryski
Dzięki, przeczytalem całe te posty,
ale nadal nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie, czy jeśli zmienię pompe i zostawie moje wtryski, to czy da to jakis efekt, i czy nie wpłynie to źle na prace silnika.

A tak w (), to ile zapłacę u pompiarza za sprawdzenie stanu pompy?



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz lis 05, 2006 14:43

Bordos pisze:Zastanawiam sie nad udoskonaleniem mojego 1V, zaczynając od wzobogacenia go o tę pompę:
cena dobra ale jest to pompa typu 107 (bez przyśpieszacza obrotów - zmienia tylko kąt wtrysku)
co do wtysków to nupić takie jak należy do danego modelu silnika( chodzi o parametry i ciśnienie wtryskiwanego paliwa) no i pompa powinna iść do sprawdzenia


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » ndz lis 05, 2006 15:48

hanti pisze:
Bordos pisze:Zastanawiam sie nad udoskonaleniem mojego 1V, zaczynając od wzobogacenia go o tę pompę:
cena dobra ale jest to pompa typu 107 (bez przyśpieszacza obrotów - zmienia tylko kąt wtrysku)
co do wtysków to nupić takie jak należy do danego modelu silnika( chodzi o parametry i ciśnienie wtryskiwanego paliwa) no i pompa powinna iść do sprawdzenia
Ja w swojej pompie mam teraz przyśpieszacz. Czy jesli ta jest bez niego, to ciężej będzie zapalic silnik ( bez przyśpieszenia obrotów mogło by byc rano w zimę cieżko)??

Czy wystarczy sama zmiana kąta??



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz lis 05, 2006 16:12

Bordos pisze:Czy wystarczy sama zmiana kąta??
tak tylo efekt jest taki:
* na pompie bez przyśpieszacza trzęsie silnikiem jak jest zimny
* na pompie z przyśpieszaczem silnik wchodzi na trochę wyższe obroty i praca jest spokojniejsza( jak ssanie w benzyniaku)

jak jest wszystko ok to auto odpala tak samo


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » ndz lis 05, 2006 16:41

hanti pisze:
Bordos pisze:Czy wystarczy sama zmiana kąta??
tak tylo efekt jest taki:
* na pompie bez przyśpieszacza trzęsie silnikiem jak jest zimny
* na pompie z przyśpieszaczem silnik wchodzi na trochę wyższe obroty i praca jest spokojniejsza( jak ssanie w benzyniaku)

jak jest wszystko ok to auto odpala tak samo
No własnie - jak jest wszystko ok:))


:satan:



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » pn lis 06, 2006 08:27

na obrazku

1. mechanizm przyśpieszacza obrotów
2. mechanizm zmiany kąta wtrysku


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości