[mk2] czy możecie określić orientacyjnie jaką moc ma silnik?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 05, 2006 19:22

tomcio666 pisze:a to dobre, trzeba będzie sprawdzić jak to się ma.
Jeśli sprawdzisz, to napisz. Też jestem ciekawy jestem co wyjdzie :pub:



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lis 05, 2006 19:28

Chip ktory mam daje na silniku w dobrym stanie ok. 300Nm i 120-125KM. Moj silnik jest raczej w dobrym stanie - o ile moglem zbadac to do czego mam dostep - ma odpowiednia kompresje, oleju nie dolewam miedzy zmianami, parametry na VAGu statyczne i dynamiczne ok. Mialem jechac w lecie na hamownie - jakos lato minelo i nie pojechalem:( Jak przyspiesza? W zasadzie bieg 1 jest prawie zbedny - przy gazie w podlodze po niecalej sekundzie trzeba zmieniac. Na biegu 2 jak mocniej depne, czesto opony traca przyczepnosc na dobrym suchym asfalcie (pisk), choc mam opony dosc szerokie 195 i nowe.Przed chipem to sie nie zdarzalo. Jadac na 5 biegu 100km/h, kiedy wdepne gaz, auto przyspiesza ok. 10/km na kazda sek. (110, 120, 130... co 1 sek,) tak gdzies do 150km/h. Bez problemu i szybko, rowno rozpedza sie do 180km/h, potem juz wolniej do 200 - dalej nie wiem bo nie mialem warunkow sprawdzic, ale mysle ze ponad 210 po dluzszym ropedzaniu powinien pojsc. dane z VAGa - max. cisnienie doladowania ok. 1.4 Bar (przed chipem 0.9), max dawka paliwa ok. 50mg (przed chipem 35). To tyle co wiem. Wiekszosc aut zostawiam na swiatlach daleko w tyle, ale wiem ze dobrze zrobione auto (jak MK2 TD) moze byc znacznie mocniejsze, ale to juz trzeba sporo grzebac. Ja tylko przelutowalem sobie kosci i nie musialem nic wiecej robic.

[ Dodano: 05 Lis 2006 18:36 ]
"max. cisnienie doladowania ok. 1.4 Bar" - chodzi oczywiscie o ciagle cisnienie, nie chwilowe w przeladowaniu :)



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lis 05, 2006 19:37

dziechu pisze:Mialem jechac w lecie na hamownie
Jedź do TTC ;) Słyszałem, że to świetna hamownia - klienci zawsze wyjeżdżają zadowoleni :bigok:
A na 120PS średnio bym liczył - tyle pojechał hempowóz na tych mapach a to był naprawdę niesamowity egzemplarz mimo 320kkm przebiegu.
300Nm - myślę, że pojedzie.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lis 05, 2006 19:38

Moje pierwsze wrazenie po zmianie chipa bylo takie - przyspieszenia przeskoczyly o jeden bieg - na drugim ma jak mial przedtem na pierwszym, na trzecim ma jak mial na drugim itd...

[ Dodano: 05 Lis 2006 18:40 ]
uysy pisze:Jedź do TTC Słyszałem, że to świetna hamownia - klienci zawsze wyjeżdżają zadowoleni
A co? Dodaja na wykresach mocy i momentu? ;)

[ Dodano: 05 Lis 2006 18:43 ]
Trzeba tez pamietac ze mam varianta, nieco ciezszy i ma wiekszy opor aerodynamiczny niz z normalna (limuzyna).



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lis 05, 2006 19:52

dziechu pisze:A co? Dodaja na wykresach mocy i momentu? ;)
Nie wiem... ale dziwnym trafem zdażyło mi sie porównac wyniki z ichniej i mojej... Może tam taki klimat albo co... ale tam zawsze jedzie sporo lepiej.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lis 05, 2006 22:03

dziechu pisze:to jakiekolwiek inne przy podobnej masie i konstrukcji (podobnej - niekoniecznie identycznej)
wlasnie w tym problem, ze auta nie maja podobnej masy bo td wazy jedyne 960kg, dlatego nie dziw sie, ze z pokreconymi srubkami zrobi 100km/h szybciej niz w 13sekund

[ Dodano: Nie Lis 05, 2006 9:06 pm ]
dziechu pisze:(jak MK2 TD) moze byc znacznie mocniejsze, ale to juz trzeba sporo grzebac.
trzeba pokrecic az dwiema srubkami ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lis 05, 2006 22:17

zaprzal pisze:trzeba pokrecic az dwiema srubkami
No nie przesadzaj, napewno to nie wystarczy zeby byl szybszy niz TDI po chipie:) Dopiero wieksze przerobki jak zmiana pompy, turbo itd... moga dac takie super efekty. Po samych srubkach mozna dostac ok. 20-25% wiecej, a to malo.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lis 05, 2006 22:20

dziechu, myslalem, ze mowimy o 1Z serii ;) z mojej strony koniec tematu o naszych superszybkich potworach (plus minus az 100koni ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz lis 05, 2006 22:21

Chyba zle zrozumiales wyrazenie "znacznie mocniejsze" - mialem na mysli nie 'znacznie mocniejsze niz przed zmianami', tylko 'znacznie mocniejsze niz TDI po chipie" bo pisane to bylo w kontekscie mojego auta po pytaniu o przyspieszenia.

[ Dodano: 05 Lis 2006 21:24 ]
Pisalem to jako konkretna odpowiedz na pytanie tomcio666 "piszesz o danych katalogowych? Wolałbym coś bardziej namacalnego, znasz moc swojego? Jak przyspiesza?" Moze powinienem byl zacytowac pytanie.



Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » ndz lis 05, 2006 22:33

dziechu najlepiej by było jakbyś wychipował się z tego postu, już 2 strony nawaliłeś kompletnie nie na temat, jak chcesz to załóż swój post o najlepszych chipsach na świecie, ale raczej z tym tematem nie ma nic wspólnego



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lis 05, 2006 22:41

mac79 pisze:dziechu najlepiej by było jakbyś wychipował się z tego postu, już 2 strony nawaliłeś kompletnie nie na temat, jak chcesz to załóż swój post o najlepszych chipsach na świecie, ale raczej z tym tematem nie ma nic wspólnego
Pomogłeś autorowi posta?? Tak/Nie/nie wiem???



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » ndz lis 05, 2006 23:26

tomcio666 - by troche Ci pomóc w mniej/wiecej oszacowaniu mocy umieszczam link do filmu jednego z trzech moich MK2 - to golf mojej zony, niedłubany i niepodkręcany - fabryczny SB 80KM, wersja SPECJAL, 3-drzwiowy, koła 13", opony 165/80, przebieg 220000km. Film był kręcony w lecie na prostej drodze przy bezwietrznej pogodzie i tylko kierowca w aucie.
FILM



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz lis 05, 2006 23:29

dziechu pisze:No nie przesadzaj, napewno to nie wystarczy zeby byl szybszy niz TDI po chipie:) Dopiero wieksze przerobki jak zmiana pompy, turbo itd... moga dac takie super efekty. Po samych srubkach mozna dostac ok. 20-25% wiecej, a to malo.
kolega zaprzal,ma odpowiednią pompę i turbo montowane seryjnie.zapewniam cie ze zeby objechać 90konne tdi nie trzeba dużo dlubania przy mkII.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 20 gości