[MK2 1.6GTD] Pali sie lampka od aku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Muszka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 15:59

[MK2 1.6GTD] Pali sie lampka od aku

Post autor: Muszka » czw lis 02, 2006 17:54

Witam w moim golfiku 1.6GTD 90r od jakiegoś czasu swieci sie kontrolka od akumulatora
tzn. na samym początku ona raz swieciła raz nie az do momentu gdzie przy odpalaniu auta ona sie zapala ( tak jak powinno być i odrazu po odpaleniu przy lekkim dodaniu gazu ona powinna zgasnąc) a u mnie słabnie jedynie intesywnośc świecenia ale swiecic sie swieci cały czas podczas jazdy. Sprawdziłem ładowanie... i na samym początku bylo tak jak by alternator przeładowywał akum.. tzn. po zmierzeniu miernikiem na akum. szedł prąd 16 - 17... a norma to chyba 13 max 14... i podejzewałem wtedy regulator napiecia, potem po kolejnym pomjarze bylo już ok. 13 - 14 a.. A kontrolka pali sie nadal :otepienie: Czy ktos jest w stanie mi pomoc... jesli tak to wielkie dzieki :pub:
Ostatnio zmieniony czw lis 02, 2006 19:20 przez Muszka, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pt lis 03, 2006 02:52

wymień regulator napięcia ...



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt lis 03, 2006 06:39

Zgadzam się z leo..., regulator padł. Koszt wymiany jak sie nie myle około 50zł.
Pozdr. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Olaf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob sty 14, 2006 20:20
Lokalizacja: ok. Krakowa

Post autor: Olaf » pt kwie 25, 2008 22:27

Odgrzewam troszkę stary temat, ale chciałem potwierdzić słuszność rozwiązania zaproponowanego przez Przedmówców.

Nowy regulator wraz ze szczotkami kosztował mnie 18 zł, wymiana sprowadziła się do wykręcenia i ponownego wkręcenia dwóch śrubek. W starym regulatorze już paktycznie nie było szczotek :panna: objawy były identyczne jak u Kolegi Muszka .

Podręcznik nakazuje wymianę szczotek co 60 tys. km :bigok:

Pozdrawiam :pub:
Ostatnio zmieniony pt kwie 25, 2008 22:29 przez Olaf, łącznie zmieniany 1 raz.


:okej: [b] Pozdrawiam [/b] :okej:

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob kwie 26, 2008 06:14

Olaf pisze:Odgrzewam troszkę stary temat,
No troszke stary :grin: ale to nic , szkoda że na forum w działach technicznych jest tak dużo nie skończonych tematów tj, autorzy nie dopisują jak naprawili auto i co było zepsute . Czytasz niekiedy kilka stron duskusji o problemie i nagle koniec .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob kwie 26, 2008 16:46

witam ,napewno regulator napiecia,mialem to samo, aku sobie tak wykonczysz takim duzym ładowaniem



Olaf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob sty 14, 2006 20:20
Lokalizacja: ok. Krakowa

Post autor: Olaf » sob kwie 26, 2008 22:42

twardy pisze:szkoda że na forum w działach technicznych jest tak dużo nie skończonych tematów tj, autorzy nie dopisują jak naprawili auto i co było zepsute . Czytasz niekiedy kilka stron duskusji o problemie i nagle koniec .
I właśnie dlatego napisałem :bigok:

PODSUMOWUJĄC : migająca podczas jazdy kontrolka ładowania w 99% świadczy o usterce regulatora napięcia (element przykręcany do alternatora - koszt ca 20 złotych + wymiana własna lub mechanik - ode mnie wziął 20 zł).


:okej: [b] Pozdrawiam [/b] :okej:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości