[MK1, MK2] Przekaźnik świec żarowych - pytanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: wt lut 22, 2005 20:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

[MK1, MK2] Przekaźnik świec żarowych - pytanie

Post autor: DJ_Mouse » śr lis 01, 2006 22:26

Witam. Mam problem, ponieważ w moim golfiku orginalnie był silnik benzynowy to instalacja elektryczna nie była przystosowana do obsługiwania świec żarowych. Teraz w autku siedzi silnik 1.6D z jetty (87r.) i grzanie świec odbywa się w ten sposób, że po przekręceniu kluczyka świece grzeją cały czas aż do przekręcenia na "start" później gasną...

heh jak go kupowałem koleś mówił, ".. odlicz sobie tak do 10 czy 15 jak mroz i odpalaj..." ale to jest strasznie głupie i denerwujące zarazem rozwiązanie... Pod maską mam malutki przekaźnik do którego doprowadzony jest kabel ze stacyjki, prąd z aku i wyjście na świece.. i tyle.


Moje pytanie brzmi tak: czy można dopasować do tych świec każdy przekaźnik do świec żarowych żeby wyłączały się po określonym czasie? Z tego co wiem, podłaczony jest także do czujnika temperatury i kiedy jest chłodniej to grzeją dłuzej tak...? Jaki przekaźnik kupić i czy mogę mieć problemy z jego montażem...? Prosił bym o odpwoiedź co i jak... Pozdrawiam ;)
Ostatnio zmieniony czw lis 02, 2006 00:07 przez DJ_Mouse, łącznie zmieniany 1 raz.


VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw lis 02, 2006 00:04

najlepiej jak zastosujesz orginalny przekażnik vw.problemów z montażem nie powinno być ale niestety nie wiem jak to jest podłączone.ale jak mówisz że masz jakiś przekażnik pod maską to musiałbyś zastapic go orginalnym przekażnikiem.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: wt lut 22, 2005 20:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: DJ_Mouse » czw lis 02, 2006 09:39

hmm... a mam jeszcze jedno pytanie, nie wiecie ile może kosztować taki przekaźnik np. z dwójki ?


VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw lis 02, 2006 11:12

55-70 zł nówka ..



Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: wt lut 22, 2005 20:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: DJ_Mouse » czw lis 02, 2006 13:09

W takim razie chyba zainwestuje przez zime w taki bajer, zresztą w zimie jeździł nie będzie tylko chciałem sprawdzić do ilu oC odpali...

Dzięki za odpowiedzi, Pozdrawiam ;)


VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości