[MK2] ciężko chodzący pedał sprzęgła
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] ciężko chodzący pedał sprzęgła
Witam.
Mam ogromną prośbę. mój problem polega na tym, że dosyć ciężko chodzi mi sprzęgło. Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić i w jaki sposób aby było mięciutkie??
Z góry bardzo dziękuję.
Pozdro dla wszystkich posiadaczy Golfa
Mam ogromną prośbę. mój problem polega na tym, że dosyć ciężko chodzi mi sprzęgło. Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić i w jaki sposób aby było mięciutkie??
Z góry bardzo dziękuję.
Pozdro dla wszystkich posiadaczy Golfa
Ostatnio zmieniony śr lis 01, 2006 17:30 przez MarcinK., łącznie zmieniany 1 raz.
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: [MK2] ciężko chodzący pedał sprzęgła
zdejmij linkę od strony skrzyni - odepnij ją później od strony pedału sprzęgła - psiknij od strony pedału sprzęgła między linkę a pancerz jakieś WD40 - psikaj aż zacznie wylatywac po drugiej stronie linki - rozruszaj ją przy okazji ... poskładaj wszystko do qpy i ciesz się nową jakością sprzęgła ... pomaga taki zabieg na klkadziesiąt kkmMarcinK. pisze:Witam.
Mam ogromną prośbę. mój problem polega na tym, że dosyć ciężko chodzi mi sprzęgło. Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić i w jaki sposób aby było mięciutkie??
Z góry bardzo dziękuję.
Pozdro dla wszystkich posiadaczy Golfa
zrób tak jak kolega napisałleo... pisze:zdejmij linkę od strony skrzyni - odepnij ją później od strony pedału sprzęgła - psiknij od strony pedału sprzęgła między linkę a pancerz jakieś WD40 - psikaj aż zacznie wylatywac po drugiej stronie linki - rozruszaj ją przy okazji ... poskładaj wszystko do qpy i ciesz się nową jakością sprzęgła ... pomaga taki zabieg na klkadziesiąt kkm
chba że nie masz pod ręką odrdzewiacza to wlej troche płynu hamulcowego i potem troche oleju
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
U mnie tez cieżko chodzi,ale najciekawsze jest to ze wyglada to jakby sprzegło było 2stopniowe, to znaczy do połowy idzie leciutko,a od połowy naprawde ciezko,i jak włacza sie bieg np 1 i chce sie wysprzeglic to sprzegło bierze w memencie przejscia z ciezkiego na leciutkie....bardzo ciezko to wyczuc,no mi jakos sie udało ale wiele razy mi zgasł np ruszajac nawet na rownej powiezchni.....
ja robilem tak jak mowi leo a do tego jeszcze napchalem smaru ile sie tylko dalo az zaczelo zygac zalozylem wszytsko do auta dalo rade moze na pol roku z ppowrotem czeta mnei smarowanie ;(
A to wszytko wina nie oryginalnej linki :(W drugim golfie mam oryginal i nic sie nie dzieje
A to wszytko wina nie oryginalnej linki :(W drugim golfie mam oryginal i nic sie nie dzieje
PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Ja miałem doładnie taki sam problem jak Ty. Sprzęgło chodziło jak w starym Ursusie. Okazało się, że linka pod pancerzem była pordzewiała i dawała większy opór. Zmieniłem ją na nową (koszt 24zł) i teraz chodzi leciutko.
Nie bój się ryzykować! Nigdy nie żałuj tego co zrobiłeś! Za to zawsze żałuj tego, z czego zrobienia zrezygnowałeś!!!
Mam pytanie, chcialbym sam wymienic linke bo mam to samo. Jak odpiac od strony pedalu (no i przypiac nową) czy trzeba zdjac czesc kokpitu wokol pedalu i czy ona wyjdzie przez ten otwor w karoserii od strony silnika? Zgóry dziękuje!SHIPERS pisze:Ja miałem doładnie taki sam problem jak Ty. Sprzęgło chodziło jak w starym Ursusie. Okazało się, że linka pod pancerzem była pordzewiała i dawała większy opór. Zmieniłem ją na nową (koszt 24zł) i teraz chodzi leciutko.
marezk1, jest przypietaq do pedalow wystarczy zjarzec z latarka i zobaczysz jak zdjac 3s roboty a wyciagasz ja przez otwor w karoserji
ale co do linek za 24zl i innych podrobek osobiscie nie polecam mam taka w 1,3 i pokl roku wytrzymala i z powrotem zaczely sie opory a w 1,6 mam oryginal i zero problemow
ale co do linek za 24zl i innych podrobek osobiscie nie polecam mam taka w 1,3 i pokl roku wytrzymala i z powrotem zaczely sie opory a w 1,6 mam oryginal i zero problemow
PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 184 gości