[MK4] Problem z odpalaniem gdy jest ciepły
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK4] Problem z odpalaniem gdy jest ciepły
Kupiłem niedawno golfa 4 TDi 1.9 90KM. Z rana odpala na dotyk (dzisiaj koło 0 st C), czasami nawet swiec nie grzeje (przyzwyczajenie z benzyny) i odpala, jak sie rozgrzeje, zgasze go i zachwile chce odpalic, musze go dłużej trzymac nawet 4, 5 obrotów rozrusznika. Byłem na komputerze i wszystko jest oki!! jest to rocznik '98 w styczniu 2006 był w serwisie i mial wymieniony pasek i to co trzeba!! Ako nie wygląda mi za młodo?!?! Czy to może być wina ako??? Prosze o pomoc.
było wiele razy...
trzeba zrobić korekcję dawek startowych w programie...jest to wina małej dawki paliwa na ciepłym silniku w celu ochrony koła 2 masowego...
możesz wypiąć na rozgrzanym wtyczkę od czujnika temperatury cieczy chłodzącej w króćcu przy głowicy - wtedy zapali z półobrotu
ps. po odplaniu wsadź z powrotem
trzeba zrobić korekcję dawek startowych w programie...jest to wina małej dawki paliwa na ciepłym silniku w celu ochrony koła 2 masowego...
możesz wypiąć na rozgrzanym wtyczkę od czujnika temperatury cieczy chłodzącej w króćcu przy głowicy - wtedy zapali z półobrotu
ps. po odplaniu wsadź z powrotem
wypinasz wtyczke z czujjnika temperatury, wtedy ECU "widzi" przerwę na obwodzie na którym zmienia się rzestanacj czujnika i "myśli" że silnik jest zimny, więc zwiększa dawkę startową...a jak chcesz to sprawdzić????
tzw "mapy startowe" uwzględniają m in. temperature silnika
pozdro !!
ps. check this out
fotka z forum diagtronika
widzisz na osi Z DAWKĘ ROZRUCHOWĄ w funkcji temperatury i obrotów ?
Nie boj nic. Po korekcie bedzie palil na dotyk no chyba ze juz pompa bedzie umierac. Ale to skrajne przypadkijodel pisze:>cowboycowboy pisze:wypinasz wtyczke z czujjnika temperatury
a no zgadza się, sam to sprawdzałem i już zapomniałem
a czy po korekcie map efekt ten już nie wróci? czy jest możliwość iż za jakiś czas coś takiego znów się pojawi?
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Sprawdziłem i nie stety to nie to. Po wypięciu wtyczki ten sam efekt (kręciłem chyba z 6 razy). Ale odkryłem coś innego. Po podłączeniu akumulatora do startera odpala w miare przyzwoicie, i gdy sie ako naładowało palił dobrze, po 2 odpaleniach to samo, spadło napięcie. Ako moze być takie stare jak samohcód czyli 8 lat i czas na nowy?!!! Jak wymienie ako dam znać.odmar pisze:Dzieki. Sprawdze i dam znać.
PS.Dzisiaj na rono -3st. słabo kęcił ale po 2 obratach odpalił. Tylko że wszystkie ustawienia komputera sie zzerowały(kilometry. zegar itp).
Masters Tuning oddzial Katowice czlowiek ALIGATORjacek528 pisze:odmar zmień akumulator bo jeśli już ustawienia Ci się kasują to jest on cieniutki (mowa o akumulatorku).
A ja ponawiam pytanie gdzie w zachodniej polsce (lubuskie, dolnośląskie lub wielkopolskie) można dokonać takiej korekty map?
Pozdrawiam
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
W Twoim przypadku spokojnie mozna zrobic to na odległosc czyli wysylasz sterownik do tunera i odbierasz zrobiony i jazda....jacek528 pisze:rob555 Katowice są za daleko jak dla mnie (400 km).
Dlatego pisze o konkretych województwach.
Najwygodniej było by coś w okolicach Wrocławia
Pozdrawiam
Taniej to niz dyganie kilkaset km
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości