[Octavia TDI] Problemy z uruchomieniem ciepłego silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[Octavia TDI] Problemy z uruchomieniem ciepłego silnika
Witam Wszystkich.
Mam problem z odpaleniem motoru gdy jest on ciepły. Przy zimnym pali na dotyk.
wymieniłem filtr paliwa, powietrza. załorzyłem nowe opaski na przewodach przy filtrze paliwa i nie pomogło.
Dają się zauważyć pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym. Nie mogę sobie poradzić z ich wyeliminowaniem.
Testy na VAG nie pokazuja błędów.
Moze ktoś miał taką dolegliwosć.
Proszę o poradę przed wjazdem na kanał do mechaniora.
Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi.
Mam problem z odpaleniem motoru gdy jest on ciepły. Przy zimnym pali na dotyk.
wymieniłem filtr paliwa, powietrza. załorzyłem nowe opaski na przewodach przy filtrze paliwa i nie pomogło.
Dają się zauważyć pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym. Nie mogę sobie poradzić z ich wyeliminowaniem.
Testy na VAG nie pokazuja błędów.
Moze ktoś miał taką dolegliwosć.
Proszę o poradę przed wjazdem na kanał do mechaniora.
Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi.
Ostatnio zmieniony pt paź 27, 2006 19:12 przez tomki2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mg-maciek pisze:póki co szukaj jest nie aktywne ale ten temat był wielokrotnie poruszany
prawdopodobnie masz do ustawienia ką wtrysku - sam tego nie zrobisz
tylko nie wiem czy vag tego nie powinien pokazać dla tego jeszcze poszukaj
zupelnie sie z tym nie zgadzam ze samemu tego nie zrobi
najpierw podpina vaga bierze basic settings---> blok 000 GO ---> opcja TDI timing
i sprawdza jaki ma kat wtryku na rozgrzanym silniku
w celu ustawienia kata wtrysku
luzuje sruby pompy (w 1Z - dwie schowane pod kolem pasowym pompy, trzeba odpowiednio ustawic otwory kola pasowego by mozna dojsc kluczem)
luzuje pozostale dwie sruby od strony pompy
i teraz mozna ustawic na wylaczonym silniku skrecic dwie odpalic i sprawdzic
lub dokrecic jedna srube od strony pompy odpalic auto wlaczyc pomiar kata wtrysku, poluzowac ostatnia trzymajaca srube i potem regulowac sprawdzajac odczyt na biezaco. jesli ustawienie jest ok dokrecic srube, zgasic auto, poskrecac wszystkie i sprzwdzic raz jeszcze
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kat wtrysku to złe odpalanie na zimnym silniku..
Za opdpalanie na ciepły odpowiada dawka startowa, poczytaj tu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=69355
Za opdpalanie na ciepły odpowiada dawka startowa, poczytaj tu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=69355
- mg-maciek
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
- Lokalizacja: Zdzieszowice
- Kontakt:
chylę czoło i widzę że nie potrzebnie się odezwałem bo na szybko spojrzałem na sprawę ze swojego punktu widzenia bo choć powyższy opis wydaje sie klarowny to ja łap bym tam nie pch ał choć ogólne pojęcie mechaniczne mam chyba że pod okiem kogoś kto już ustawiał kątAdamm pisze:mg-maciek pisze:póki co szukaj jest nie aktywne ale ten temat był wielokrotnie poruszany
prawdopodobnie masz do ustawienia ką wtrysku - sam tego nie zrobisz
tylko nie wiem czy vag tego nie powinien pokazać dla tego jeszcze poszukaj
zupelnie sie z tym nie zgadzam ze samemu tego nie zrobi
najpierw podpina vaga bierze basic settings---> blok 000 GO ---> opcja TDI timing
i sprawdza jaki ma kat wtryku na rozgrzanym silniku
w celu ustawienia kata wtrysku
luzuje sruby pompy (w 1Z - dwie schowane pod kolem pasowym pompy, trzeba odpowiednio ustawic otwory kola pasowego by mozna dojsc kluczem)
luzuje pozostale dwie sruby od strony pompy
i teraz mozna ustawic na wylaczonym silniku skrecic dwie odpalic i sprawdzic
lub dokrecic jedna srube od strony pompy odpalic auto wlaczyc pomiar kata wtrysku, poluzowac ostatnia trzymajaca srube i potem regulowac sprawdzajac odczyt na biezaco. jesli ustawienie jest ok dokrecic srube, zgasic auto, poskrecac wszystkie i sprzwdzic raz jeszcze
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mg-maciek pisze:chylę czoło i widzę że nie potrzebnie się odezwałem bo na szybko spojrzałem na sprawę ze swojego punktu widzenia bo choć powyższy opis wydaje sie klarowny to ja łap bym tam nie pch ał choć ogólne pojęcie mechaniczne mam chyba że pod okiem kogoś kto już ustawiał kątAdamm pisze:mg-maciek pisze:póki co szukaj jest nie aktywne ale ten temat był wielokrotnie poruszany
prawdopodobnie masz do ustawienia ką wtrysku - sam tego nie zrobisz
tylko nie wiem czy vag tego nie powinien pokazać dla tego jeszcze poszukaj
zupelnie sie z tym nie zgadzam ze samemu tego nie zrobi
najpierw podpina vaga bierze basic settings---> blok 000 GO ---> opcja TDI timing
i sprawdza jaki ma kat wtryku na rozgrzanym silniku
w celu ustawienia kata wtrysku
luzuje sruby pompy (w 1Z - dwie schowane pod kolem pasowym pompy, trzeba odpowiednio ustawic otwory kola pasowego by mozna dojsc kluczem)
luzuje pozostale dwie sruby od strony pompy
i teraz mozna ustawic na wylaczonym silniku skrecic dwie odpalic i sprawdzic
lub dokrecic jedna srube od strony pompy odpalic auto wlaczyc pomiar kata wtrysku, poluzowac ostatnia trzymajaca srube i potem regulowac sprawdzajac odczyt na biezaco. jesli ustawienie jest ok dokrecic srube, zgasic auto, poskrecac wszystkie i sprzwdzic raz jeszcze
nie ma niepotrzebnych wypowiedzi.
gdybys Ty sie nie odezwal to ja bym nie opisal wszystko ma swoj cel przy okazji i Ty sie dowiedziales co nieco.
pozdrawiam
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Dzięki za porady. Koniec problemów. Przyczyna trudności w uruchomieniu okazał się akumulator. Parametry aku 64 Ah prad rozruchu 510 A. No cóż nie wiedziałem ile ma lat, bo auto mam od roku. Po podłączeniu do testera aku okazało się, ze przy teście prad testowy w zakresie pomiarowym 330-354 A aku wydalał tylko 25%, napięcie obciązenia 9,5 V.
Wymiana aku na nowy 74 Ah i 680 A wyeliminowała uciazliwość.
Dzięki za porady i pozdrawiam.
Wymiana aku na nowy 74 Ah i 680 A wyeliminowała uciazliwość.
Dzięki za porady i pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości