Jak zwiększyć moc w 1.6 TD (JR)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » sob lut 26, 2005 19:12

panowie, wyszukajcie kilkanascie tematów z turbodieslami "jak zwiększyc moc?" ja miałem juz kilka diesli JP 1V JR SB i jakos mnie nie ciagneło zeby podkręcać moc, było dobrze, jak docisnąłeś to zrywy były na fabrycnzych ustawieniach ......


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » sob lut 26, 2005 19:58

no ok przeciez to tylko dla tych co chca ale chyba nie musi mnie typ wyzywac tutaj od debili,to nie o to tutaj chyba chodzi nie??gosc ma swoje widzi mi sie ok ale nie musi wpierac tego innym,jak mi sie nie podoba co ktos mowi to tak nie robie,a jak ktos nie potrafi sie opanowac to niech do psychiatry sie zglosi...ja wiedzialem takie przerubki w turbidieslach i wiedzialem co to potrafia jak ktos nie potrafi tego osiagnoc u siebie to nie mysi odrazu twierdzic ze to jakas bujda,bo tak jest najlatwiej...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » sob lut 26, 2005 20:05

heheh marcin zgoda, ale ja do swojego dieselka niezrobiłbym nic zeby podnieść mu moc bo to juz nie są jego mozliwosci i moze to źle na niego wpłynąc, a np. porównując JP 54KM a SB 80 KM jest duuuza róznica

pozdroowka


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » sob lut 26, 2005 22:29

nie no SB to sie zgadzam jest zajebisty i wogule udany,wiem jak to zapierdala w mk2,ale z JR mozna jeszcze co nie co wkrzesac...

pozdro...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » ndz lut 27, 2005 01:12

Witam wszystkich!
Na wstępie napiszę tylko, że nie czytałem wszystkich wypowiedzi na ten temat, bo całkiem zwyczajnie mi się nie chciało :P

Dodam również, że jeśli chcecie wiedzieć, co można zrobić ze zwykłego 1.6 TD, to poczytajcie sobie co mój ojciec zmajstrował ze swoim Passatem B32. Wszystko i na temat.

Pozdro all :pub:
kłóćcie się dalej jak takbie bardzo chcecie...


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lut 27, 2005 05:50

nierozpłacz sie tylko :chytry:
nic nie wpieram nikomu tylko nie jednego diesla mialem wiec takie farmazony tego typu jak piszesz o 1.9Td ze jest o niebo lepszy od Tdi to ja niemoge wysiedziec na miejscu bo mnie nosi jak ktos sie niezna na rzeczy gdzies poczytales i wymadrzasz sie ale niestety niekazdemu bajke typu AAZ jest lepszy od 1Z wciszniesz
niema co porownywac SB do AAZ zobacz sobie porownanie tych dwuch silnikow w Passacie B-35i
osadzisz sam ktory jest lepszy i dlaczego AAZ produkowali tak krotko w Golfie mk3
bo to niewypal
:rotfl: :rotfl: ano wkreca sie do 5000obr/min
dlaczego?
bo fabrycznie jakbys zajrzal w ksiazke to zauwazysz ze max obroty przez chwile to 5150!!!!!niezablysneles :rotfl:
i oczym ty gadasz czlowieku!!!!
czasami sie unosze to sie przyznam bez bicia ale tylko wtedy gdy ktos mnie sprowokuje do tego jakimis opowieciami typu Scene Fiction :green_fuck:



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz lut 27, 2005 16:11

a w TDI 4 tys i przestaj ciagnac,w fabrycznym nig nie grzebanym TDI na II 60 to max wiecej nie ma sensu dusic,bo przy 4 tys odrazu czuc nagly spaek mocy,poprosty przestaje ciagnac,a jezdzilem nie jdnym TDI,bo jezdzilem passatem B4 co mial 1Z jezdzilam AUDI B4 co ma AHU i moj mk3 tez ma AHU,i to sie wiecej niz 4 tys nie wkreca,znaczy jak bedziesz go pilowal to bedzie powoli szedl ale to juz jest wyprowanie flakow,bo komp ci wiecej nie da i koniec,a w AAZ jak podkrecisz pompe to se zobacz jakie obroty bedzie mial,napewno nie 5100,chybaz e miales jakiegos zajechanego AAZ,i jakiego kopa dostaje,trche moze zakopcic ale zapierdala dobrze,80na II to jest moment,gdzie TDI sie osra a nie pociagnie tyle,III 120 tez spokojnie,a TDI nie ma sznas ze tyle wyciszniesz,wez pod uwage ze TDI spelnia okreslone normy ekologiczne,i nimi jest ograniczony,dlatego np.nie zakopci jak mu wduzisz,moze ciut ale tyle to nic,bo jak tylko pojawia sie troszke dymu to komp zmniejsza ci dawke paliwa,a w AAZ tego nie ma dajesz i idzie,w AAz z tego co wiem jest inna glowica bo widomo tam nie ma bezposredniego wtrysku,no i inna turbina,i uklad wtryskowy to wiadomo,a po za tym to nie wiem czym moze sie jeszcze roznic AAZ od 1Z/AHU,ja nie twierdze ze TDI to szroty,bo sam jezdze TDI-kiem ale wiem ze taki TD moze mu dorownac,jezdzilem tez zajebiscie podkreconym JR w mkII i efekt tez byl zajebisty,i fura nie miala intercoolera,znam tez typa co ma w MK1 TDI AHU znaczy tak o *#cenzura#* cala elektronike,glowica od AAZ i pompa tez z gruszka i w sumie to jest juz jak AAZ ale fura zapierdala jak burza,no i intera tez *#cenzura#*,on akurat nic nie podkrecal to to juz taki typ co go nie rajcuja takie zeczy,ale chce pokazac ze te 2 silniki wcale tak bardzo sie nie ruznią w sumie z tego co ja weim to turbina ,ukladem wtryskowym,i glowica bo AAZ ma komore wstepna...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lut 28, 2005 02:55

ta mk1 nie jest przypadkiem koloru zileonego???
niemam AAZ tylko JR!!!
i nic nie krecilem tak jest w ksiazce o mk2 Diesel 5150max obrty chwilowe w zwyklych dieslach i 1V nawet 5350
jak nie zakopci jak mu dasz ognia to niema reguly musi zakopcic a zawirusowane Tdi tez niekopca??
popatrz na Modlinie co wyrabiaja z Tdi
wycisniesz tyle z TD??
chyba nie wiec oczym my gadamy??



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn lut 28, 2005 22:53

ale ja nie moiwe o jakich zawirusowanych TDI i po zadnych tuningach tylko twierdze ze zwykły AAZ lub JR w MKII po paru malych prostych przerubkach doruwnuje TDI 90ps bez problemu i wiem co mowie bo jedzilem takimi urami i nie jednym TDI,a Virusa to ty chyba sam masz bo gadasz same glupoty,przeczytales instrukcje obslugi swojego klekota i myslisz ze jak tak napisali to nie da sie nic wiecej wycisnac,podkrec dawke to zobaczysz ze 6000tys obrotow to nhie problem,chyba ze nie wiesz ktora srubka to zrobic HEHEHEHE


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt mar 01, 2005 02:15

do 8000tys odrazu :rotfl:
no i po co podkrecac diesla do tylu obrotow jak wtedy nie rozpedza sie wogule przy tylu obrotach
zacznijmy od tego ze zaden diesel stary czy nowy nie jest przystosowany do takich obrotow jak w benzynie
pozatym zeby takie obroty byly mozliwe potrzebne sa mocne wtryski zeby dawaly rade z wtryskiwaniem paliwa
w dieslu jakbys troche pomyslal to dojdziesz do wniosku ze najlepjeg jest trzymac go w zakresie 2200-3800obrotow pozniej jest juz slabiutko
chodzi mi od diesla starego typu
stary robilem pare diesli i wiem do czego sa zdolne
ale przerobki typu podkrec srubke jakos mnie nie bawia i sa wg mnie smieszne bo sadzac po twoich odpowiedziach mozna wnioskowac ze masz obsesje na punkcie SRUBKI
chyba ktos ci w dupe kiedys wkrecil srube i teraz zerwal sie gwint i mozesz krecic sobie dowoli nią :rotfl: :rotfl: :rotfl:
z wielkim usmiechem na twarzy :rotfl: :rotfl:



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 01, 2005 04:55

k...,jestes glupi jak but,niechcem wkrecac zadnego diesla nawet na 6000 tys tylko ci probowalem powiedziec ze to mozliwe bo przeciez w twojej swietej ksiazce napisali ze mozna tylko do 5000 z czyms i to chwilowo cos tam bredziles,i wiem w jakim zakresie diesel idzie najlepiej,ale oczywiscie tobie nie mozna powiedziec nic...pies ci morde...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt mar 01, 2005 15:35

nie ja ta ksiazke napisalem tyko jakis inzynier z niemiec ktory chyba lepiej wie niz ja a o tobie juz niewspomne
coraz bardziej brakuje ci argumentow kolego
diesel nie jest stwozony do takich przeciazen typu 6000obr a ta twoje hiper srubka jest tak dluga i mozna ja tak dlugo krecic ze osiagnie sie obroty motoru
HAHAHAHA
pozdrawiam .......



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 01, 2005 15:46

ale tu nie chodzi o obroty wcale,wez pod uwage ze wzrasta znacznie moment,a to on odpowiada za przyspieche...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt mar 01, 2005 15:53

wiadomo ze moment jest wazniejszy niz moc
bo moc uzyskujesz przy 4800obrt a zeby uzyskac cale 70km musisz trzymac gaz w podlodze
moment odpowiada tez za eleastycznosc dlaczego benzyna nigdy nie bedzie miala takiego samego momentu jak diesel z takiej samej pojemnosci ofcors??
bo diesel ma stopien sprezania 2xwiekszy jest bardziej zwarty i ma efektywniejsza prace silnika niz benzyna w ktorej nie do konca spali sie wacha
w dieslu tez jak jest zimny sie niespali
ale srubka nie podkrecisz mu momentu!!!
to da mu wiecej wachy wiadomo kazdy silnik ma jakies rezerwy i mozna podkrecic ale bez przesady



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości