[MK3] Korek zbiorniczka wyrównawczego.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Korek zbiorniczka wyrównawczego.
Czym poza kolorem się róznią korki zbiorniczka wyrównawczego wody chłodzącej. Spotkałem się z niebieskim i czanym. Przegrzewa mi się silnik AAZ tj.na wolnych obrotach chłodnica się nagrzewa i wszystko ok, a na wysokich nie tłoczy wode do chłodnicy. W tej mam czarny korek i chcę wymienić go na nowy.
To sprawdź czy przypadkiem nie poszła ci uszczelka pod głowicą. Po odpaleniu samochodu odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy nie pojawiają się bąbelki, następnie przygazuj silnik potzrymaj chwilę na wysokich obrotach i puść pompe i zobacz czy płun nie wystrzeli ci do góry, jeśli tak się stanie to znaczy że padła ci uszczelka pod głowicą i dlatego ci się przegrzewa bo na wysokich obrotach bąbelki powietrza zbierają się prz termostaci i on się nie ptwiera, a na niskich obrotach pompa nie działa tak intensywnie dlatego wszystko jest ok. (a nie spotkałem się z tym że kolor korku od zbiornicza wyrównawczego miał znaczenie)
pozdrowienia el Kopyto
wtrące tylko że korki są takie same, ostatnio wymieniałem i oryginał był czarny a nieoryginał niebieski
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości