Sander, rób logi na czwartym lub piątym biegu, na trzecim są mniej wiarygodne
ten ze szrotu w ogóle nie rusza sztangą stąd duże przeładowanie (nawet .3 bara), na Twoim zaworze pojawia się przeładowanie ale silnik sobie z tym radzi i ciśnienie jest takie prawie jak zakładane, stąd też założenie że układ sterowania ciśnieniem doładowania turbiny jest ok.
u mnie 3 grupa jest odpowiedzialna za EGR, a w 10 jest MAF,
ale średnio i tak różnica w zakładanym a rzeczywistym odczytem z ilości powietrza w EGR to ponad 211 mg, o tyle zaniża przepływka silnik nie wie skąd te powietrze więc twierdzi, że to z EGR
proszę o poprawkę jeśli się mylę
BKD pytanie o EGR i dwumas
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
BKD pytanie o EGR i dwumas
Tutaj log robiony na czwartym biegu:
http://vaglog.com/log-011_KCfJ15.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-011_KCfJ15.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BKD pytanie o EGR i dwumas
czy mógłby ktoś potwierdzić/zanegować moje dywagację na temat EGR i MAF?
Sander, jak jeździ auto?
Sander, jak jeździ auto?
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
Re: BKD pytanie o EGR i dwumas
Tak sobie.KluKoks pisze:czy mógłby ktoś potwierdzić/zanegować moje dywagację na temat EGR i MAF?
Sander, jak jeździ auto?
Będę je sprzedawał, bo mam go już dość.
Re: BKD pytanie o EGR i dwumas
Witam szanowne grono.
Opowiem mój problem.
Silnik 2.0tdi 140KM BKD 2004r
Wymieniona pompa podciśnienia jazda próbna przez 15min ok a potem turbo nie działa.
Błąd p0299
Podciśnienie do zbiorniczka wyrównującego jest ok.
Do EGR wogole miernik nie pokazuje.
Hamulce są OK.
Podpowie ktoś co może być przyczyną?
Pozdrawiam
Opowiem mój problem.
Silnik 2.0tdi 140KM BKD 2004r
Wymieniona pompa podciśnienia jazda próbna przez 15min ok a potem turbo nie działa.
Błąd p0299
Podciśnienie do zbiorniczka wyrównującego jest ok.
Do EGR wogole miernik nie pokazuje.
Hamulce są OK.
Podpowie ktoś co może być przyczyną?
Pozdrawiam
Re: BKD pytanie o EGR i dwumas
Czy EGR na zimnym silniku, wolne obroty po paru sekundach otwiera się EGR na 5-7mm. Czy tak powinno być? Może przez to grucha z turbo nie odchyla sztangi?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości