[MK2 TD] Końcówki wtryskiwaczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 08, 2006 17:54

vw_vandal pisze:nie zastanawiałem się ale nie które otwory są inne i troche przesunięte
niektore otwory czy tylko jeden kanal jest inny?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » ndz paź 08, 2006 20:16

Panowie! 273-293 ,274-294 stare i nowe oznaczenia "0"zmian,bez stresu!! 1V jak w niego zainwestujesz (pompa od RA/SB) i wtryski z 1,9td (CAŁE!! + pistolety!)Dadzą lepszy efekt niż SB + mody!!



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr paź 11, 2006 10:40

zaprzal, luknąłem powierzchownie ale dobra w wolnym czasie podjadę do kolesia i porównam co i jak ;)
marek29, a wiesz jakie oznaczenia ma pompa od SB\RA??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw paź 12, 2006 10:29

Tu masz wszystkie informacje:
http://www.bosch.onyx.pl/czesci_samochodowe/
klikasz "katalog on line"
BOSCH
0 460 493 172
0 460 494 239
symbol VE/9F 2250 R328
oznaczenie pompy (audi) 068 130 109 N



rallymaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 07, 2005 01:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: rallymaster » pn paź 16, 2006 22:01

marek29 pisze:Pisałem już na ten temat. U nas tylko od 1,6td 1V (297) to samo co 1,9d(inna fortkamera!)
Niewiem czy głowca 1,9D i TD jest taka sama (nie mam ETKI) ,ale jeżeli tak jest to CAŁE pistolety od 1,9 TD i pompa od RA/SB (wyższa wydajność pompy-inna średnica tłoka!)
To może dać efekt w 1V.Możesz założyć wtryski 294 ale mają inny kąt rozpylania pasujący do JP i JR.W 1V jest inny!!!Będziesz zmiieniał często świeczki ,bo wtryski nie będą "pryskać" na czubek tylko w okolicach środka świecy (w zimie ciężki rozruch).
293 (JP,JR) i 294 (RA i SB) różnią się tylko średnicą otworu rozpylającego.297 to inny kąt rozpylania i otwór pośredni pomiędzy 293 i 294.
skoro 293 i 294 różnią się tylko średnicą otworu rozpylającego, to które lepiej założyć do silnika JR??
pytam bo ktoś wcześniej napisał, że te od SB są jakieś "lepsze".

aha.. jeszcze jedno, końcówki wymieniacie sami czy oddajecie do warsztatu zajmującego się wtryskami??
w najbliższym czasie czeka mnie taka naprawa, a jeszcze tego nie robiłem.

pozdro



krzysiek-pere
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 11, 2005 15:39
Lokalizacja: Trzebinia

wtryski

Post autor: krzysiek-pere » czw paź 19, 2006 23:39

moja rada
1. jeśli masz kod silnika jr to załóż końcówki takie jak mają być czyli
dnosd293 (nr boscha 0434250103).
2. Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza jest parametrem regulowanym i nie wystarczy przełożyć końcówki , trzeba zmierzyć i wyregulować ciśnienie (jr 155 bar). więc sam raczej tego nie zrobisz , owszem przełożyć nie trudno (chirurgiczna czystość) ale do ustawienia potrzebny jest próbnik i podkładki regulacyjne
3. niech mi nikt nie wciska kitu że bosch robi ch..owe końcówki (fakt że produkcja rozrzucona jest po całym świecie jeszcze o niczym nie świadczy.( wiem coś o tym).



rallymaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 07, 2005 01:48
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: rallymaster » pt paź 20, 2006 13:51

dzięki za odpowiedź.
to, że ciśnienie się ustawia to wiem, robiłem to nawet parę razy w szkole na laborkach :)
chodzi mi tylko o samą wymianę końcówek, nigdy nie rozbierałem wtryskiwacza od golfa i nie wiem czy dam radę to sam zrobić.. oddałbym całe wtryskiwacze do zrobienia, ale obawiam się, że założą jakieś kiepskie końcówki, albo coś innego spierd...

właściwie to byłem zdecydowany na wuzetem, ale po ostatnim poście zacząłem się zastanawiać nad boschem :?



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt paź 20, 2006 14:32

rallymaster, bierz Boscha !!

[ Dodano: 20 Paź 2006 14:33 ]
Ja się zaopatruje w InterCarsie i nigdy jeszcze nie spotkałem się z podróbą !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

krzysiek-pere
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 11, 2005 15:39
Lokalizacja: Trzebinia

końcówki

Post autor: krzysiek-pere » pt paź 20, 2006 21:38

Kolega VW_Wandal ma racje. W INTER CARSIE Podróbki raczej nie kupisz.
Zajrzyj tu: http://ekatalog.intercars.com.pl/

Unikaj natomiast super okazji, Chiny potrafią podrobić wszystko, widziałem świece żarowe boscha i przepływomierz masowy boscha podrobiony przez chińczyków masakra! więc końcówki pewnie też podrobią



Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » ndz paź 22, 2006 11:51

marek29 pisze:Panowie! 273-293 ,274-294 stare i nowe oznaczenia "0"zmian,bez stresu!!
coś chyba jednak jest nie tak z tymi oznaczeniami, skoro są identyczne tylko numeracja zmieniona to dlaczego te nowe oznaczenia są prawie 30zł droższe ????
Bosch SD274 - 60zł brutto
Bosch SD294 - 88zł brutto

?????????????????????



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 159 gości