[MK2] Pali lepiej bez przyspieszacza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

[MK2] Pali lepiej bez przyspieszacza

Post autor: ck » czw paź 19, 2006 09:51

...kiedy wyciągam przyspieszacz to musze go rano dłużej piłowac niz kiedy odpalam bez,chociaż kiedy juz odpalę go bez przyspieszacza to troche zaczyna przerywać,wtedy wyciagam przyśpieszacz i zaczyna chodzić równo.Powim tyle,ze wcześniej palił odwrotnie tzn.z przyspieszaczem lepiej.Co to moze być,cz mogło mu się coś przestawić?Dzięki za porady
Ostatnio zmieniony czw paź 19, 2006 11:06 przez ck, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw paź 19, 2006 09:52

miałem takie same objawy jak 2 świece były spalone.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw paź 19, 2006 10:55

Swiece sprawne bo sprawdzałem,ale wtedy za kazdym razem źle by palił.



Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » czw paź 19, 2006 11:23

jak zakupiłem swoje auto i nie wiedziałem do czego ta wajcha jest :) mechanik wytłumaczył mi że stabilizacji obrotów na zimnym silniku, ale zapalanie powinno sie odbywac bez przyspieszacza



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw paź 19, 2006 12:06

To ja juz teraz sam nie wiem,bo wcześniej lepiej palił z przyspieszaczem i było dobrze,teraz lepiej pali bez przyśpieszacza i też jest dobrze?Jak to w końcu ma być,może w jakiejś instrukcji pisze coś na ten temat.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw paź 19, 2006 12:40

...przyspiesza wyprzedzenie wtrysku o około 2,5 stopnia, poprawiając rozruch zimnego silnika...
tak jest w instrukcji.
po odpaleniu powinno się to wcisnąć z powrotem.
mac79 - ten twój mechanik jakiś dziwny. jak już zapali to bedzie chodził, tylko że cała zabawa polega na zapaleniu
jeżeli lepiej pali bez przyspieszenia znaczy że kąt sie przestawił albo z którymś cylindrem coś sie źle dzieje-albo świece albo wtrysk. tylko że kąt sie sam nie przestawia tak po prostu. mógła sie pompa poluzować albo pasek przeskoczyć, ale wtedy cały czas by jaja jakies były. u mnie było tak jak pisąłem wyżej, porządek ze świecami naprawił problem


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw paź 19, 2006 12:54

Parę miesięcy temu wymianiałem pasek rozrzadu i mam wrażenie,ze od tamtego czasu gorzej pali na wyciągniętym przyspieszaczu.Tak szczerze to nie mam nic przeciwko,zeby palił bez przyspieszacza tylko czy to nie szkodzi silnikowi i czy w zimie przy wiekszych mrozach kiedyś nie dychnie.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw paź 19, 2006 13:27

jak jest kąt przestawiony to jest szkodliwe dla silnika. teraz i w zimie i cały czas. trzeba to dokładnie sprawdzić i poprawić, o ile jest źle


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw paź 19, 2006 14:28

mogło sie tak stac z
Parę miesięcy temu wymianiałem pasek rozrzadu i mam wrażenie,ze od tamtego czasu gorzej pali na wyciągniętym przyspieszaczu.

sprawdz zegarem kąt wtrysku u mechaniora i będziesz pewien ..

a jeśli chodzi o mrozy to jeśli masz pompe która oprócz przyspieszacza podnosi jeszcze obroty (taką jak ja np. ) to podobno one mają to do siebie ze w mrozy palą lepiej bez wajchy niz z wajchą..
pisano o tym nieraz na forum ze mają taki bubel.. :D sam to też zauważyłem..



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw paź 19, 2006 14:39

moja pompa niestety nie podnosi obrotów jak wyciągne przyspieszacz.Dzieje sie dokładnie tak:Odpalam bez przyśpieszacza,pali na dotyk ale czasami przerywa więc wyciągam przyspieszacz i nie przerywa,ale słychać metaliczny dźwięk w silniku i telepie dechą,kiedy wciskam z powrotem przyspieszacz to troche przestaje trząść i silnik chodzi ciszej.Natomiast z przyspieszaczem pali ciężej.



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw paź 19, 2006 14:48

no to kąt zbadaj i będziesz pewien



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » czw paź 19, 2006 20:02

moim zdaniem kat, wyglada mi to na jeden zabek na pasku, ale lepiej sprawdz i bedziesz juz wszystko wiedzial


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw paź 19, 2006 20:18

double-d pisze:a jeśli chodzi o mrozy to jeśli masz pompe która oprócz przyspieszacza podnosi jeszcze obroty (taką jak ja np. ) to podobno one mają to do siebie ze w mrozy palą lepiej bez wajchy niz z wajchą..
Nie podobno tylko na pewno.Mój też tak ma :bajer:



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » czw paź 19, 2006 22:54

Podłacze sie do tematu i zapytam czy moja pompa(rys) tylko zmienia kat wtrysku czy tez podnosi obroty, bo ze zmienia kat to wiem ale nie słychac zeby zwiekszała obroty moze mam cos uszkodzone w niej??

Obrazek


G R U P A L U B E L S K A

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 170 gości