Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy
a jak ustawiałeś 225* czy 180* ?
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy
Nie chodzi o ustawienie luzu,tylko krzywki w najniższym punkcie.maks149 pisze:ja jeszcze do tego zegara nie używałem poprostu dokręcasz do oporu i wracasz 180*
Hmm,mówiąc kolokwialnie,na oko to facet w szpitalu zszedł...wesol pisze:Oczy są od tego.
Ja próbowałem,ale brakło mi odwagi by tak to zostawić. Zegar miałem,zrobiłem tylko uchwyt i to co wydawało mi się że na oko będzie dobrze,było dalekie od ideału. Tylko zegar gwarantuje poprawne ustawienie.
Ja ustawiając krzywki zegarem,zostawiałem na 180*maks149 pisze:a jak ustawiałeś 225* czy 180* ?
Pół godziny roboty,trochę płaskownika,wiertarka,spawarka i przyrząd jest
Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy
Fajny. Ja mam taki na magnes mocy zrobiony. Przyklejam taka ala noge do sruby i tez ustawiam ale generlanie od niedawna sobie zmodzilem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy
Michał_1977 pisze:Nie chodzi o ustawienie luzu,tylko krzywki w najniższym punkcie.maks149 pisze:ja jeszcze do tego zegara nie używałem poprostu dokręcasz do oporu i wracasz 180*Hmm,mówiąc kolokwialnie,na oko to facet w szpitalu zszedł...wesol pisze:Oczy są od tego.
Ja próbowałem,ale brakło mi odwagi by tak to zostawić. Zegar miałem,zrobiłem tylko uchwyt i to co wydawało mi się że na oko będzie dobrze,było dalekie od ideału. Tylko zegar gwarantuje poprawne ustawienie.
Ja ustawiając krzywki zegarem,zostawiałem na 180*maks149 pisze:a jak ustawiałeś 225* czy 180* ?
Pół godziny roboty,trochę płaskownika,wiertarka,spawarka i przyrząd jest
I dlatego właśnie pytałem o zegar. Bardzo ciężko wypatrzeć "ten moment". Ja sugerowałem się dodatkowo krzywkami. Dlatego też zwątpiłem i ustawiłem 225 stopni (dla bezpieczeńtwa). Jeśli będe miał zegar to pozwole sobie na 180 stopni.
Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy
to nei ma takiego znaczenia. To nei Mir i nie sputnik z nasa by tam sie brandzlować. Nic to nie zmienia. Wazne zeby nie bylo tak z ejedna pompke masz na 90 stopni a druga na 900 stopni. To czy to bedzie 220 stopni czy 180 to ani nei poczujesz a ni na hamowni nie wymierzysz.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy
Czy zniszczony wałek lub regulacja kąta na pompowtryskach w 1,9tdi pd bls ma wpływ na bip. Bo mam na dużym minusie od -8 do -40. Szarpie podczas przyspieszania. Gniazdo os pd jest trochę wybite. Uszczelniacze na pd wymieniłem. Waku pompa daje do 7 na wysokich obrotach. Po zaciśnięciu powrotu wartość rośnie. Wtryski były płukane na krótko za pomocą preparatu. Silnik na wolnych pracuje w miarę równo, ale dźwięk nie jest taki jak powinien być. 1,9tdi na pd ma taki ładny dźwięk, a u mnie jest bardzo stukający. Prędkość max też nie jest wysoka, zaczyna już brakować przy 140. Wibracje ustają bez obciążenia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości