Witam, na wstępie napisze że wiem że to forum tyczy się innego moedlu z rodziny wagów i przepraszam że temat bedzię sie tyczył passata b6, jednak silniki mają te same a na forum passatów niestety jest o wiele mnie forumowiczów. Myślę że tutaj znajdę dobra rade, bo sam już nie wiem co robić :/
Witam, piszę do was z pewnym zapytaniem. Posiadam PAssata b6 2.0TDI 170KM DSG kod silnika BMP badz BMR (już nie pamiętam a nie mam mozliwosci sprawdzić)
Około 3 tyś KM temu oddałem auto na wymiane rozrządu po około 100 km pękła śruba od napinacza rozrządu (i nie mogłem odpalić) skończyło się wymianą (dodam screena wymienionych częsci, Screen nr1)
po wymianie wyżej wymienionych części auto chodziło normalnie ale zaczęło brac troche oleju (w serwisie mówili mi że musieli odkręcić miske żeby zobaczyć czy zadne opiłki nie dostały się do oleju więc myślałem że coś jest nie do kręcone bo po nocy kilka małych plam oleju pod autem miałem) po całej naprawie zrobiłem koło 2 tyś km i jadąc na autostradzie zapaliłą mi się kontrolka o niskim poziomie oleju więc kierowałem się na parking (miałem 2 km ) i w tym czaise auto zaczeło dziwnie pracować, metaliczny stuk z góry silnika przy dodawaniu gazu. Po zjechaniu na parking poczekałem troche żeby auto ostygło i dolałem mu oleju. Byłem pewien że po dolewce auto zacznie normalnie pracować ale niestety nic się nie zmieniło. Gdy auto stoi na wolnych obrotach pracuje normalnie ale gdy daje mu gazu to zaczyna być słychać to dziwne stukanie. Zawiozłem auto na lawecie do znajomego mechanika żeby sprawdził co to może być. To jego wiadomość ''Nie pracuje prawidłowo na wszystkie cylindry Na 4 ma najgorszą korektę Prawdopodobnie coś się dzieje z popychaczami na tym cylindrze. Albo dźwigienka zaworowa jest pęknięta. Stuk metaliczny w głowicy narasta wraz z obrotami silnika'' I tu jest moje pytanie, Czy istnieje możliwość że w Serwisie coś skopali ? ogólnie w piątek będę do dnich dzwonił i wyjasniał całą sytuacje. Dodam że znajomy mi powiedział że możliwy koszt naprawy może oscylować w granicach 3tyś zł. I w serwisie powinni mi to zrobić w ramach gwarancji. Jakie jest wasze zdanie ? może ktoś też miał podobny problem?
Przepraszam jeżeli źle składniowo napisałem ale po prostu jestem wkurzony i jednoczesnie z martwiony.
Pozdrawiam.
[TDI PD] Metaliczny dzwiek przy zwiększaniu obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
[TDI PD] Re: Metaliczny dzwiek przy zwiększaniu obrotów
może być popychacz a może być coś nie tak z zaworem
[TDI PD] Re: Metaliczny dzwiek przy zwiększaniu obrotów
wybacz ale.. ten Twój mechanik to chyba jakiś żart.
najpierw pękła śruba napinacza ....
nie dokręcona miska lub za mało silikonu na misce
a ostatnia diagnoza - wygląda na to, ze gość podpiął komp - wskazał mu 4 cylinder i tyle z diagnozy. Zdjąć osłonę klawiatury i naocznie zobaczyć co się dzieje - możliwe że szklanka poszła - stąd ten stuk. A jak szklanka poszła to zawór się nie otwiera prawidłowo - stąd błąd 4 cylindra
najpierw pękła śruba napinacza ....
nie dokręcona miska lub za mało silikonu na misce
a ostatnia diagnoza - wygląda na to, ze gość podpiął komp - wskazał mu 4 cylinder i tyle z diagnozy. Zdjąć osłonę klawiatury i naocznie zobaczyć co się dzieje - możliwe że szklanka poszła - stąd ten stuk. A jak szklanka poszła to zawór się nie otwiera prawidłowo - stąd błąd 4 cylindra
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości