Witam pacjent golf IV 2000r 260 tys TDI, na pompowtrysku . jestem tu nowy i potrzebuję podpowiedzi co do diagnostyki problemu , a mianowicie : . 1 czy filtr powinien być pełny paliwa? (jak wyciągnę wtyczkę z przewodami jest zassanie i z góry nie widać paliwa. 2 . na dwóch pompowtryskach są lużne sprężynki (pęknięte zabezpieczenia) czy to w czymś przeszkadza
'? 3.Podczas płynnej jazdy pod górę przy prędkości 120km/h odłącza turbinę .Z góry dziękuję za podpowiedzi.
[Diesel] zapowietrzanie układu paliwowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[Diesel] Re: zapowietrzanie układu paliwowego
Wóz na medal. W filtrze ma być paliwo. Na powietrze nie chodzi. zapewne pompki podającej nie masz więc tym bardziej utrudnione jest odpowietrzanie. Wywal ten filtr i zapodaj z golfa 2 1.6 td. Zabezpieczenia na pompkach nie przeszkadzają. No i trzecia sprawa to pewnie turbo przeładowuje lub niefoladowuje więc masz notlauf.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 137 gości