Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Tomekx
- Nowicjusz

- Posty: 22
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tomekx » pn paź 16, 2006 17:15
Witam
Auto przy przyspieszaniu dymi mi jakims janym kolorem.
Nie wiem co może być przyczyną (może turbina??).
Tydzień temu zmieniałem rozrząd. Czy to prawda że przy zmianie rozrządu trzeba ustawiać kąt wtrysku??
Spaliny też dziwnie śmierdzą tak jak by w całości się nie spalało paliwo.
PROSZE O POMOC
-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » pn paź 16, 2006 20:57
Tomekx pisze:Auto przy przyspieszaniu dymi mi jakims janym kolorem.
Nie wiem co może być przyczyną (może turbina??) Tydzień temu zmieniałem rozrząd. Czy to prawda że przy zmianie rozrządu trzeba ustawiać kąt wtrysku??
Trzeba ustawic kat wtrysku. Nie masz problemu z odpalaniem? Jesli jasne spaliny to bylby kat, jesli ciemne to cos z dolotem..
Pozdro
Gitner
-
Tomekx
- Nowicjusz

- Posty: 22
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tomekx » wt paź 17, 2006 08:27
Przy odpalaniu jest problem.
Po pierwsze trudno zapala tak jak by nie na wszystkie gary.
Po drugie zakopci przy zapalaniu.
-
PinkFloyd
- Lord GTI

- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
Post
autor: PinkFloyd » wt paź 17, 2006 10:24
a kto ci to wymieniał???? standard trzeba ustawić na vagu kąt.
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » wt paź 17, 2006 10:31
Tomekx pisze:Tydzień temu zmieniałem rozrząd
jeśli problemy zaczęły się po wymianie to jedź na poprawkę do fachowców od flamastra

-
Tomekx
- Nowicjusz

- Posty: 22
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tomekx » wt paź 17, 2006 12:56
Witam gosc nic przy wtryskach nie kombinowal.
Czy ten kat to za pomoca Vaga sie ustawia??
-
PinkFloyd
- Lord GTI

- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
Post
autor: PinkFloyd » wt paź 17, 2006 13:10
tak tylko za pomocą vaga i zawsze sie sprawdza przy wymianie paska
-
Tomekx
- Nowicjusz

- Posty: 22
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tomekx » śr paź 18, 2006 08:12
Byłem wczoraj u mechanika i mówił że ustawione jest wszystko na punkty.
i ża w pompie nic nie ruszał.
Na czym polega ustawianie kąta wtrysku?? (Auto mam od miesiąca).
-
PinkFloyd
- Lord GTI

- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
Post
autor: PinkFloyd » śr paź 18, 2006 09:02
Cienias tem mechanior, wczesniej np przy starym pasku - wiadomo trochę rościągnięty ktos ustawiał kąt, założył nowy i już nie gra. Dla mnie to normalne ze trzeba podpiać vaga i ustawić na fabryczne wartości. Jeśli zawsze w normalnym D i TD po wymianie sprawdza sie kąt wkręcając zegar to tym bardzie w TDI. Znalem takiego a znanym był z dobrej roboty ze mówił klientom że jak wymieni na punkty to komputer sam sobie ustawi kąt jakoś to jeżdziło ale potem jak przyjechali i ustawili u nas kąt to jeżdziły jak malina przy okazjo moga Ci co bedą ci ustawiać sprawdzić ci to i owo czy wszystkie parametry są ok. Zmień mechaniora.
-
Tomekx
- Nowicjusz

- Posty: 22
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tomekx » śr paź 18, 2006 10:14
Ok dzieki
Pojade w sobote na diagnostyke kompletna niech przeswietla maszyne.
Jeszcze raz dzieki
-
Tominator
- Użytkownik

- Posty: 273
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Tominator » śr paź 18, 2006 11:43
Stary u mni mechanik od flamastra zmieniał mi rorząd to tak mi zmienił kąt wtrysku że miałem 10KM mniej na hamowni niż seria:D, po ustawieniu kąta wyszło 10KM wiecej
-
Tomekx
- Nowicjusz

- Posty: 22
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:36
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Tomekx » śr paź 18, 2006 13:19
Możliwe że tesz jest troche słabszy ale dymi przy ok 2300 obr. przez chwile i ma problem przy uruchaminianiu na zimnym.
-
Pruszkowiak
- Forum Master

- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
-
Kontakt:
Post
autor: Pruszkowiak » śr paź 18, 2006 22:41
A może Ci mechanicy zmienili Ci rozrząd ale źle bo ja też to samo przerabiałem.Zmień mechanika lepiej.Miałem podobne przyczyny i rozrząd źle ustawili parciarze

i pojechałem do innego i odrazu samochód inny

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 50 gości