Witam.
Chciałbym zasięgnąć opinii ma temat tuningu opornikiem w 110km. Chce montować to na guzik i używać w razie potrzeby.
Ktoś poda wady tego tuningu?
[TDI VP] Tuning opornikiem poproszę wady tego rozwiązania.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 14:25
- Lokalizacja: Mazowsze-Garwolin
- Kontakt:
[TDI VP] Tuning opornikiem poproszę wady tego rozwiązania.
Sprzedam części z rozbiórki
golf II 1.6D/TD
Seat cordoba 1.9TDI AHU
golf II 1.6D/TD
Seat cordoba 1.9TDI AHU
[TDI VP] Re: Tuning opornikiem poproszę wady tego rozwiązania.
Nie trzeba robić wyłącznika bo ci to niby ma ci dać. Regulator mocy to masz pod prawą nogą. Podlewa więcej paliwa przez ten opornik toni też szybciej rozwala dwumas i zasyfia zmienna geo wturbinie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Użytkownik
- Posty: 377
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 14:25
- Lokalizacja: Mazowsze-Garwolin
- Kontakt:
[TDI VP] Re: Tuning opornikiem poproszę wady tego rozwiązania.
Wyłącznik po to a żeby cały czas nie jeździć z taką dawką. Używać tylko w razie potrzeby.
Sprzedam części z rozbiórki
golf II 1.6D/TD
Seat cordoba 1.9TDI AHU
golf II 1.6D/TD
Seat cordoba 1.9TDI AHU
[TDI VP] Re: Tuning opornikiem poproszę wady tego rozwiązania.
A pedałem gazu co regulujesz jak nie dawkę? Opornikiem tylko odblokowujesz max dawkę. Czyli wciśnięcie padalu gazu do podłogi to więcej paliwa się leje jak bez opornika. Wciskając tak by jechać np 80 km/h że stałą prędkością to spali tyle samo z kornikiem i bez.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 75 gości