[mk3tdi1z]kilka pytań, kilka zdjęć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

[mk3tdi1z]kilka pytań, kilka zdjęć

Post autor: krystek007 » wt paź 17, 2006 17:24

Witam wszystkich, siedzę i czytam forum, przeróżne posty uczę sie i próbuje dowiedzieć się czegoś i mam kilka pytań najpierw zdjęcie:

Obrazek

czy dobrze go opisałem??? w sensie czy to jest zawór egr tam gdzie zaznaczyłem? miejsce gdzie gromadza się syfy przez te spaliny? kolektor ssący??no i ten kabelek który od zawsze tak wisiał luźno, może dlatego mam problemy z mocą? :-)
Jeszcze powiekszenie tego kabelka co to może być???

Obrazek

Obrazek

Za wszelką pomoc dzięki.
Ostatnio zmieniony wt paź 17, 2006 18:08 przez krystek007, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt paź 17, 2006 17:46

Poczytaj sobie na temat EGR LINK a pod tym LINKIEM odpowiedz na drugie pytanie.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

dialo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sie 17, 2006 14:07
Lokalizacja: skl/czestochowa

Post autor: dialo » śr paź 18, 2006 09:06

krystek007 pisze:Jeszcze powiekszenie tego kabelka co to może być???
Moze to byc kabelek od zaworu odcinającego paliwo w pompie. Nie wiem, czy dobrze widze ale wydaje mi sie, ze moze ktos przed tobą kombinował z zabezpieczeniem przed kradzieza i zrobił odcięcie na tym przewodzie i poprostu rozłączył ten przewód i dał nowy do jakiegoś ukrytego przełącznika. Ze zdjecia wynika ze górny przewód z wtyczki do pompy (biały) idzie gdzies poza osłonke, a powinien byc w osłonie z tymi dwoma pozostałymi.
Mój kumpel miał taki przypadek, ze niemiec zrobil takie zabezpieczenie i odociął orginalny przewód i dał jakis inny, a na tym gdzieś robiło sie zwarcie, a konsekwencją tego było, że zawór nie otwierał sie do końca i nie było mocy. Podłączyliśmy pod orginalny i dostał skrzydeł golfik.
Nie daje sobie ręki odciąc, gdyż dokładnie nie widac na zdjęciu gdzie ten biały kabel dokładnie idzie.

Pozdro
Dialo



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » śr paź 18, 2006 09:29

Może sprobować go przełączyć? hmm... czy to mogło by spowodować problemy z brakiem mocy powyżej 120km/h? i sygnał z kompa "zwarcie do b+ uszkodzony sterownik silnika" ? trochę się boje że się coś upali :-)

[ Dodano: 18 Paź 2006 09:33 ]
Gitner czy Ty u siebie masz odłączone zasilanie od N18 i zaslepiony egr czy wystarczy w 1Z tylko odłączyć wtyczkę/???


Pozdrawiam.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr paź 18, 2006 11:28

krystek007 pisze:Gitner czy Ty u siebie masz odłączone zasilanie od N18 i zaslepiony egr czy wystarczy w 1Z tylko odłączyć wtyczkę/???
EGR trzeba zaslepic, przy okazji kolektor wyczyscisz z syfu.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » śr paź 18, 2006 18:22

Gitner pisze:EGR trzeba zaslepic, przy okazji kolektor wyczyscisz z syfu.
a czy tymczasowo zanim zaślepię wylot z egr'u moge jeździc na rozłączonej wtyczce od N18 nie spowoduje to jakiś nieprawidłowości???


Pozdrawiam.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr paź 18, 2006 21:12

krystek007 pisze:
Gitner pisze:EGR trzeba zaslepic, przy okazji kolektor wyczyscisz z syfu.
a czy tymczasowo zanim zaślepię wylot z egr'u moge jeździc na rozłączonej wtyczce od N18 nie spowoduje to jakiś nieprawidłowości???
Tego nie jestem pewny.. ale po co chcesz wypinac? Ja u siebie EGR zaslepiam w next week razem z nowym wydechem sie za to zabieram..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » śr paź 18, 2006 21:36

Wypinam to zawór nie pracuje tak? nie pracujęcy zawór nie wysyła mi części spalin do silnika tak? czyli odpinając poprostu chce juz ograniczyć zatruwanie silnika :-) a czyszczenie zostawie sobie na później :-)


Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości