[TDI PD] Zaślepienie EGR w AXR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI PD] Zaślepienie EGR w AXR
Witam, posiadam mk4 1.9 tdi pd axr 2003,postanowielm wyczyścić dolot, zaślepić egr i dać turbo do sprawdzenia bo miałem podejrzenie ze puszcza olej. Teraz jak już wszystko poskładałem sytuacja wygląda tak: egr zaślepiony - na razie brak checka i błędów w silniku ( po dwóch dniach), turbo oleju nie puszcza (dolot suchutki) natomiast została wymieniona gruszka bo była przerdzewiała. Problem jest taki ze auto nie ma tego zrywu co wcześniej i tak się zastanawiam czy jest to wina źle wyregulowanej sztangi na turbo? czy nie wyłączenia egr w ecu? Nie ma też znaczenia czy wężyk od podciśnienia egr jest podłączony czy zaślepiony.
- sebastianc1989
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: śr cze 08, 2011 12:12
- Lokalizacja: Toruń
[TDI PD] Re: Zaślepienie EGR w AXR
Dzięki, czyli rozumiem że zaślepienie EGR nie ma nic do tego, a jeśli nie wyskakują błędy to nie muszę przerabiać nic w ECU?
[TDI PD] Re: Zaślepienie EGR w AXR
Egr nie ma tu nic do rzeczy. Jak wywali błąd to w axr trzeba vcds ogarnąć sprawę przepływu powietrza na maf i błędu nie będzie. Sztangę skróć o te dwa obroty i pewnie później jeszcze się dopiesci jak coś po logach dyn 011 czy jeszcze obrót skrócić.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[TDI PD] Re: Zaślepienie EGR w AXR
Koledzy co sadzicie o tych logach ...od 3000 obr. jakby słabiej, co może być przyczyna?
Grupa A:,'011,,,,Grupa B:, Zatrzymany,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,CZAS,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%,CZAS,,,,,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,,
,0.00,1470,1744.2,1193.4,19.9,,,,,,,,,,
,0.31,1533,1764.6,1285.2,19.9,,,,,,,,,,
,0.62,1596,1805.4,1417.8,20.7,,,,,,,,,,
,0.93,1659,1846.2,1570.8,33.1,,,,,,,,,,
,1.25,1743,1887.0,1764.6,49.8,,,,,,,,,,
,1.56,1827,1917.6,1968.6,55.4,,,,,,,,,,
,1.88,1932,1948.2,2152.2,61.8,,,,,,,,,,
,2.18,2016,1958.4,2264.4,70.1,,,,,,,,,,
,2.49,2142,1978.8,2182.8,62.6,,,,,,,,,,
,2.81,2247,1989.0,2152.2,63.8,,,,,,,,,,
,3.12,2331,2009.4,2162.4,67.3,,,,,,,,,,
,3.44,2436,2029.8,2193.0,69.7,,,,,,,,,,
,3.74,2541,2040.0,2213.4,72.5,,,,,,,,,,
,4.06,2646,2040.0,2182.8,72.1,,,,,,,,,,
,4.37,2730,2040.0,2142.0,72.9,,,,,,,,,,
,4.69,2835,2040.0,2111.4,73.3,,,,,,,,,,
,4.99,2919,2040.0,2080.8,72.9,,,,,,,,,,
,5.31,3003,2040.0,2009.4,70.9,,,,,,,,,,
,5.62,3087,2040.0,1938.0,68.9,,,,,,,,,,
,5.93,3150,2040.0,1897.2,67.7,,,,,,,,,,
,6.24,3234,2040.0,1876.8,67.7,,,,,,,,,,
,6.56,3318,2040.0,1876.8,68.1,,,,,,,,,,
,6.87,3381,2040.0,1887.0,68.5,,,,,,,,,,
,7.18,3444,2040.0,1876.8,68.1,,,,,,,,,,
,7.49,3528,2040.0,1876.8,68.5,,,,,,,,,,
,7.81,3591,2040.0,1876.8,68.9,,,,,,,,,,
,8.12,3675,2040.0,1887.0,69.3,,,,,,,,,,
,8.44,3717,2040.0,1897.2,70.1,,,,,,,,,,
,8.75,3801,2040.0,1907.4,69.7,,,,,,,,,,
,9.06,3864,2040.0,1907.4,69.3,,,,,,,,,,
,9.37,3927,2040.0,1927.8,68.5,,,,,,,,,,
,9.68,3969,2040.0,1927.8,68.9,,,,,,,,,,
,10.00,4053,2029.8,1938.0,68.9,,,,,,,,,,
,10.30,4095,1999.2,1938.0,69.7,,,,,,,,,,
,10.62,4158,1968.6,1927.8,68.1,,,,,,,,,,
,10.93,4200,1948.2,1917.6,72.1,,,,,,,,,,
,11.24,4242,1917.6,1897.2,70.9,,,,,,,,,,
Grupa A:,'003,,,,Grupa B:,'011,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,
,CZAS,790-870,230-310,210-350,50-70%,CZAS,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, mg/suw, mg/suw, %,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,
,0.01,1470,850.0,514.5,4.8,0.34,1512,1764.6,1244.4,19.9,,,,,
,0.66,1596,850.0,592.9,4.8,0.98,1659,1846.2,1479.0,26.3,,,,,
,1.30,1743,850.0,764.4,4.8,1.63,1848,1927.8,1856.4,50.6,,,,,
,1.94,1932,850.0,975.1,4.8,2.26,2037,1968.6,2244.0,66.1,,,,,
,2.58,2163,850.0,989.8,4.8,2.90,2247,1989.0,2172.6,64.5,,,,,
,3.23,2373,845.0,994.7,4.8,3.54,2478,2040.0,2172.6,68.1,,,,,
,3.86,2583,845.0,975.1,4.8,4.20,2688,2040.0,2162.4,70.9,,,,,
,4.52,2793,845.0,926.1,4.8,4.84,2877,2040.0,2080.8,71.7,,,,,
,5.16,2982,845.0,872.2,4.8,5.48,3066,2040.0,1989.0,69.7,,,,,
,5.80,3150,845.0,813.4,4.8,6.14,3234,2040.0,1897.2,67.3,,,,,
,6.48,3318,845.0,793.8,4.8,6.80,3402,2040.0,1897.2,65.7,,,,,
,7.12,3486,845.0,784.0,4.8,7.44,3570,2040.0,1897.2,64.9,,,,,
,7.76,3633,850.0,788.9,4.8,8.08,3696,2040.0,1958.4,66.1,,,,,
,8.40,3780,850.0,798.7,4.8,8.72,3843,2040.0,1999.2,67.3,,,,,
,9.04,3927,850.0,788.9,4.8,9.36,3990,2040.0,1999.2,68.1,,,,,
,9.68,4053,850.0,779.1,4.8,10.00,4116,1989.0,1978.8,69.3,,,,,
,10.32,4179,850.0,759.5,4.8,10.65,4221,1927.8,1938.0,69.7,,,,,
Grupa A:,'011,,,,Grupa B:, Zatrzymany,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,CZAS,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%,CZAS,,,,,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,,
,0.00,1470,1744.2,1193.4,19.9,,,,,,,,,,
,0.31,1533,1764.6,1285.2,19.9,,,,,,,,,,
,0.62,1596,1805.4,1417.8,20.7,,,,,,,,,,
,0.93,1659,1846.2,1570.8,33.1,,,,,,,,,,
,1.25,1743,1887.0,1764.6,49.8,,,,,,,,,,
,1.56,1827,1917.6,1968.6,55.4,,,,,,,,,,
,1.88,1932,1948.2,2152.2,61.8,,,,,,,,,,
,2.18,2016,1958.4,2264.4,70.1,,,,,,,,,,
,2.49,2142,1978.8,2182.8,62.6,,,,,,,,,,
,2.81,2247,1989.0,2152.2,63.8,,,,,,,,,,
,3.12,2331,2009.4,2162.4,67.3,,,,,,,,,,
,3.44,2436,2029.8,2193.0,69.7,,,,,,,,,,
,3.74,2541,2040.0,2213.4,72.5,,,,,,,,,,
,4.06,2646,2040.0,2182.8,72.1,,,,,,,,,,
,4.37,2730,2040.0,2142.0,72.9,,,,,,,,,,
,4.69,2835,2040.0,2111.4,73.3,,,,,,,,,,
,4.99,2919,2040.0,2080.8,72.9,,,,,,,,,,
,5.31,3003,2040.0,2009.4,70.9,,,,,,,,,,
,5.62,3087,2040.0,1938.0,68.9,,,,,,,,,,
,5.93,3150,2040.0,1897.2,67.7,,,,,,,,,,
,6.24,3234,2040.0,1876.8,67.7,,,,,,,,,,
,6.56,3318,2040.0,1876.8,68.1,,,,,,,,,,
,6.87,3381,2040.0,1887.0,68.5,,,,,,,,,,
,7.18,3444,2040.0,1876.8,68.1,,,,,,,,,,
,7.49,3528,2040.0,1876.8,68.5,,,,,,,,,,
,7.81,3591,2040.0,1876.8,68.9,,,,,,,,,,
,8.12,3675,2040.0,1887.0,69.3,,,,,,,,,,
,8.44,3717,2040.0,1897.2,70.1,,,,,,,,,,
,8.75,3801,2040.0,1907.4,69.7,,,,,,,,,,
,9.06,3864,2040.0,1907.4,69.3,,,,,,,,,,
,9.37,3927,2040.0,1927.8,68.5,,,,,,,,,,
,9.68,3969,2040.0,1927.8,68.9,,,,,,,,,,
,10.00,4053,2029.8,1938.0,68.9,,,,,,,,,,
,10.30,4095,1999.2,1938.0,69.7,,,,,,,,,,
,10.62,4158,1968.6,1927.8,68.1,,,,,,,,,,
,10.93,4200,1948.2,1917.6,72.1,,,,,,,,,,
,11.24,4242,1917.6,1897.2,70.9,,,,,,,,,,
Grupa A:,'003,,,,Grupa B:,'011,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,
,CZAS,790-870,230-310,210-350,50-70%,CZAS,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, mg/suw, mg/suw, %,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,
,0.01,1470,850.0,514.5,4.8,0.34,1512,1764.6,1244.4,19.9,,,,,
,0.66,1596,850.0,592.9,4.8,0.98,1659,1846.2,1479.0,26.3,,,,,
,1.30,1743,850.0,764.4,4.8,1.63,1848,1927.8,1856.4,50.6,,,,,
,1.94,1932,850.0,975.1,4.8,2.26,2037,1968.6,2244.0,66.1,,,,,
,2.58,2163,850.0,989.8,4.8,2.90,2247,1989.0,2172.6,64.5,,,,,
,3.23,2373,845.0,994.7,4.8,3.54,2478,2040.0,2172.6,68.1,,,,,
,3.86,2583,845.0,975.1,4.8,4.20,2688,2040.0,2162.4,70.9,,,,,
,4.52,2793,845.0,926.1,4.8,4.84,2877,2040.0,2080.8,71.7,,,,,
,5.16,2982,845.0,872.2,4.8,5.48,3066,2040.0,1989.0,69.7,,,,,
,5.80,3150,845.0,813.4,4.8,6.14,3234,2040.0,1897.2,67.3,,,,,
,6.48,3318,845.0,793.8,4.8,6.80,3402,2040.0,1897.2,65.7,,,,,
,7.12,3486,845.0,784.0,4.8,7.44,3570,2040.0,1897.2,64.9,,,,,
,7.76,3633,850.0,788.9,4.8,8.08,3696,2040.0,1958.4,66.1,,,,,
,8.40,3780,850.0,798.7,4.8,8.72,3843,2040.0,1999.2,67.3,,,,,
,9.04,3927,850.0,788.9,4.8,9.36,3990,2040.0,1999.2,68.1,,,,,
,9.68,4053,850.0,779.1,4.8,10.00,4116,1989.0,1978.8,69.3,,,,,
,10.32,4179,850.0,759.5,4.8,10.65,4221,1927.8,1938.0,69.7,,,,,
[TDI PD] Re: Zaślepienie EGR w AXR
Turbo kuleje to i słabiej na górze masz.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[TDI PD] Re: Zaślepienie EGR w AXR
Jak mam to rozumieć? wymieniono tylko gruszkę, wyczyszczono geometrie choć nie była bardzo brudna, reszta jest ok. Czy to wina samego turbo? czy cos innego może powodować taka jej prace?
[TDI PD] Re: Zaślepienie EGR w AXR
Tam chyba nie masz Barretta tylko KKK to one miewają luzy na żaluzjach. Ale to nie istotne bo z dołu masz przeładowanie a w górze niedoladowanie. Tak więc albo problem jest w tych ludziach albo kiepsko to czyszczenie zrobione.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[TDI PD] Re: Zaślepienie EGR w AXR
Miałem nieszczelność na podciśnieniu - usterkę usunąłem i zrobiłem logi ,teraz wygląda to tak:
,Grupa A:,'011,,,,Grupa B:, Zatrzymany,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,CZAS,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%,CZAS,,,,,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,,
,0.01,1386,1224.0,1224.0,32.7,,,,,,,,,,
,0.31,1428,1693.2,1275.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.63,1470,1734.0,1387.2,20.3,,,,,,,,,,
,0.93,1554,1774.8,1519.8,25.1,,,,,,,,,,
,1.25,1617,1825.8,1693.2,41.8,,,,,,,,,,
,1.56,1722,1876.8,1897.2,54.6,,,,,,,,,,
,1.87,1785,1907.4,2070.6,60.2,,,,,,,,,,
,2.19,1911,1938.0,2223.6,71.7,,,,,,,,,,
,2.49,2016,1958.4,2029.8,52.6,,,,,,,,,,
,2.81,2100,1968.6,1917.6,52.6,,,,,,,,,,
,3.12,2205,1989.0,1907.4,53.8,,,,,,,,,,
,3.44,2289,1999.2,1948.2,55.0,,,,,,,,,,
,3.74,2394,2019.6,1999.2,56.2,,,,,,,,,,
,4.06,2499,2040.0,2070.6,59.8,,,,,,,,,,
,4.38,2583,2040.0,2121.6,63.0,,,,,,,,,,
,4.69,2667,2040.0,2142.0,64.5,,,,,,,,,,
,5.00,2772,2040.0,2152.2,66.5,,,,,,,,,,
,5.31,2856,2040.0,2162.4,68.1,,,,,,,,,,
,5.63,2961,2040.0,2142.0,68.9,,,,,,,,,,
,5.95,3045,2040.0,2101.2,68.5,,,,,,,,,,
,6.26,3129,2040.0,2060.4,68.5,,,,,,,,,,
,6.57,3213,2040.0,2040.0,70.1,,,,,,,,,,
,6.89,3276,2040.0,2040.0,70.9,,,,,,,,,,
,7.20,3360,2040.0,2029.8,70.9,,,,,,,,,,
,7.51,3423,2040.0,1999.2,70.5,,,,,,,,,,
,7.83,3507,2040.0,1989.0,70.9,,,,,,,,,,
,8.13,3591,2040.0,1978.8,70.9,,,,,,,,,,
,8.45,3654,2040.0,1989.0,71.3,,,,,,,,,,
,8.76,3717,2040.0,1989.0,71.7,,,,,,,,,,
,9.07,3780,2040.0,1989.0,71.7,,,,,,,,,,
,9.39,3843,2040.0,1989.0,72.1,,,,,,,,,,
,9.70,3906,2040.0,1978.8,71.7,,,,,,,,,,
,10.01,3969,2040.0,1958.4,70.9,,,,,,,,,,
,10.32,4032,2029.8,1948.2,71.3,,,,,,,,,,
,10.63,4095,1999.2,1938.0,70.1,,,,,,,,,,
,10.95,4158,1968.6,1917.6,72.5,,,,,,,,,,
,11.26,4200,1938.0,1897.2,70.5,,,,,,,,,,
,11.57,4263,1907.4,1876.8,69.3,,,,,,,,,,
,11.88,4305,1887.0,1866.6,70.1,,,,,,,,,,
,12.20,4368,1866.6,1866.6,69.7,,,,,,,,,,
,12.51,4410,1846.2,1866.6,72.5,,,,,,,,,,
,13.06,4431,1836.0,1866.6,72.5,,,,,,,,,,
,13.37,4515,1795.2,1846.2,72.1,,,,,,,,,,
Grupa A:,'003,,,,Grupa B:,'011,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,
,CZAS,790-870,230-310,210-350,50-70%,CZAS,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, mg/suw, mg/suw, %,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,
,0.32,1470,850.0,573.3,4.8,0.01,1386,1672.8,1162.8,19.9,,,,,
,0.96,1617,850.0,715.4,4.8,0.64,1533,1774.8,1417.8,23.1,,,,,
,1.75,1785,850.0,901.6,4.8,1.28,1701,1866.6,1815.6,52.6,,,,,
,2.38,2058,850.0,896.7,4.8,2.06,1953,1948.2,2223.6,66.5,,,,,
,3.02,2247,850.0,935.9,4.8,2.70,2142,1978.8,1999.2,57.4,,,,,
,3.68,2457,845.0,945.7,4.8,3.36,2373,2019.6,2019.6,59.0,,,,,
,4.32,2667,840.0,935.9,4.8,4.00,2562,2040.0,2091.0,63.8,,,,,
,4.96,2856,845.0,921.2,4.8,4.64,2751,2040.0,2111.4,66.5,,,,,
,5.60,3045,845.0,896.7,4.8,5.28,2940,2040.0,2101.2,68.5,,,,,
,6.24,3213,845.0,862.4,4.8,5.92,3129,2040.0,2060.4,69.7,,,,,
,6.90,3402,845.0,833.0,4.8,6.58,3297,2040.0,2040.0,71.7,,,,,
,7.54,3549,850.0,808.5,4.8,7.22,3465,2040.0,1999.2,71.7,,,,,
,8.18,3696,850.0,798.7,4.8,7.86,3612,2040.0,1978.8,72.1,,,,,
,8.82,3822,850.0,779.1,4.8,8.50,3759,2040.0,1978.8,72.5,,,,,
,9.46,3969,850.0,769.3,4.8,9.14,3906,2040.0,1968.6,72.1,,,,,
,10.10,4095,850.0,759.5,4.8,9.78,4032,2029.8,1958.4,73.3,,,,,
,10.74,4221,850.0,725.2,4.8,10.42,4158,1968.6,1927.8,71.7,,,,,
,11.38,4326,850.0,715.4,4.8,11.06,4263,1907.4,1876.8,72.1,,,,,
,12.02,4410,850.0,710.5,4.8,11.70,4368,1856.4,1856.4,72.1,,,,,
Czy te wyniki dają obraz ze turbo i przeplywka są ok?
,Grupa A:,'011,,,,Grupa B:, Zatrzymany,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,,
,CZAS,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%,CZAS,,,,,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,,ZAPISU,,,,
,0.01,1386,1224.0,1224.0,32.7,,,,,,,,,,
,0.31,1428,1693.2,1275.0,19.9,,,,,,,,,,
,0.63,1470,1734.0,1387.2,20.3,,,,,,,,,,
,0.93,1554,1774.8,1519.8,25.1,,,,,,,,,,
,1.25,1617,1825.8,1693.2,41.8,,,,,,,,,,
,1.56,1722,1876.8,1897.2,54.6,,,,,,,,,,
,1.87,1785,1907.4,2070.6,60.2,,,,,,,,,,
,2.19,1911,1938.0,2223.6,71.7,,,,,,,,,,
,2.49,2016,1958.4,2029.8,52.6,,,,,,,,,,
,2.81,2100,1968.6,1917.6,52.6,,,,,,,,,,
,3.12,2205,1989.0,1907.4,53.8,,,,,,,,,,
,3.44,2289,1999.2,1948.2,55.0,,,,,,,,,,
,3.74,2394,2019.6,1999.2,56.2,,,,,,,,,,
,4.06,2499,2040.0,2070.6,59.8,,,,,,,,,,
,4.38,2583,2040.0,2121.6,63.0,,,,,,,,,,
,4.69,2667,2040.0,2142.0,64.5,,,,,,,,,,
,5.00,2772,2040.0,2152.2,66.5,,,,,,,,,,
,5.31,2856,2040.0,2162.4,68.1,,,,,,,,,,
,5.63,2961,2040.0,2142.0,68.9,,,,,,,,,,
,5.95,3045,2040.0,2101.2,68.5,,,,,,,,,,
,6.26,3129,2040.0,2060.4,68.5,,,,,,,,,,
,6.57,3213,2040.0,2040.0,70.1,,,,,,,,,,
,6.89,3276,2040.0,2040.0,70.9,,,,,,,,,,
,7.20,3360,2040.0,2029.8,70.9,,,,,,,,,,
,7.51,3423,2040.0,1999.2,70.5,,,,,,,,,,
,7.83,3507,2040.0,1989.0,70.9,,,,,,,,,,
,8.13,3591,2040.0,1978.8,70.9,,,,,,,,,,
,8.45,3654,2040.0,1989.0,71.3,,,,,,,,,,
,8.76,3717,2040.0,1989.0,71.7,,,,,,,,,,
,9.07,3780,2040.0,1989.0,71.7,,,,,,,,,,
,9.39,3843,2040.0,1989.0,72.1,,,,,,,,,,
,9.70,3906,2040.0,1978.8,71.7,,,,,,,,,,
,10.01,3969,2040.0,1958.4,70.9,,,,,,,,,,
,10.32,4032,2029.8,1948.2,71.3,,,,,,,,,,
,10.63,4095,1999.2,1938.0,70.1,,,,,,,,,,
,10.95,4158,1968.6,1917.6,72.5,,,,,,,,,,
,11.26,4200,1938.0,1897.2,70.5,,,,,,,,,,
,11.57,4263,1907.4,1876.8,69.3,,,,,,,,,,
,11.88,4305,1887.0,1866.6,70.1,,,,,,,,,,
,12.20,4368,1866.6,1866.6,69.7,,,,,,,,,,
,12.51,4410,1846.2,1866.6,72.5,,,,,,,,,,
,13.06,4431,1836.0,1866.6,72.5,,,,,,,,,,
,13.37,4515,1795.2,1846.2,72.1,,,,,,,,,,
Grupa A:,'003,,,,Grupa B:,'011,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,
,CZAS,790-870,230-310,210-350,50-70%,CZAS,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, mg/suw, mg/suw, %,ZAPISU, /min, mbar, mbar, %,ZAPISU,,,,
,0.32,1470,850.0,573.3,4.8,0.01,1386,1672.8,1162.8,19.9,,,,,
,0.96,1617,850.0,715.4,4.8,0.64,1533,1774.8,1417.8,23.1,,,,,
,1.75,1785,850.0,901.6,4.8,1.28,1701,1866.6,1815.6,52.6,,,,,
,2.38,2058,850.0,896.7,4.8,2.06,1953,1948.2,2223.6,66.5,,,,,
,3.02,2247,850.0,935.9,4.8,2.70,2142,1978.8,1999.2,57.4,,,,,
,3.68,2457,845.0,945.7,4.8,3.36,2373,2019.6,2019.6,59.0,,,,,
,4.32,2667,840.0,935.9,4.8,4.00,2562,2040.0,2091.0,63.8,,,,,
,4.96,2856,845.0,921.2,4.8,4.64,2751,2040.0,2111.4,66.5,,,,,
,5.60,3045,845.0,896.7,4.8,5.28,2940,2040.0,2101.2,68.5,,,,,
,6.24,3213,845.0,862.4,4.8,5.92,3129,2040.0,2060.4,69.7,,,,,
,6.90,3402,845.0,833.0,4.8,6.58,3297,2040.0,2040.0,71.7,,,,,
,7.54,3549,850.0,808.5,4.8,7.22,3465,2040.0,1999.2,71.7,,,,,
,8.18,3696,850.0,798.7,4.8,7.86,3612,2040.0,1978.8,72.1,,,,,
,8.82,3822,850.0,779.1,4.8,8.50,3759,2040.0,1978.8,72.5,,,,,
,9.46,3969,850.0,769.3,4.8,9.14,3906,2040.0,1968.6,72.1,,,,,
,10.10,4095,850.0,759.5,4.8,9.78,4032,2029.8,1958.4,73.3,,,,,
,10.74,4221,850.0,725.2,4.8,10.42,4158,1968.6,1927.8,71.7,,,,,
,11.38,4326,850.0,715.4,4.8,11.06,4263,1907.4,1876.8,72.1,,,,,
,12.02,4410,850.0,710.5,4.8,11.70,4368,1856.4,1856.4,72.1,,,,,
Czy te wyniki dają obraz ze turbo i przeplywka są ok?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości