miałem to samo tylko mi już nawet na 3 nie chciał jechać
ok do rzeczy, mogą być 2 przyczyny.
1. sprawdz wszyctkie opaski na przewodzie doprowadzającym paliwo, kturaś mogła poluzować i ci łapie powietrze, jak zauważysz ze sie kreci wokół weża to najlepiej kup nowe tylko takie co mają śróbe z waskim gwintem, bodajże 4 śróbi tam są, bo dobrze dociągają, te z grubym gwintem sa kijowe, a przy filtrze paliwa masz take czary mary w kształcie pierścienia na weży doprowadzajacym paliwo miedzy tym pierscieniem a filtrem ma być podkładka miedziana, może być wyjedzona juz. Filt paliwa musi byś cały zalany paliwem wtedy wszysko ma być ok. Podczas wymiany filtra zawsze go zalewaj paliwem przed zakreceniem
2 przyczyna według mnie główna tego problemu z zapowietrzaniem to zasyfiony bak, u mnie był tak zarabany dziadostwem ze nie brało paliwa i tez miałem piane w przewodach. Wyciag kanape i odkrec dekiel na 3 sróbki, pod nim masz zamocowany pływak. odepnij przewody i odkec go w przeciwną strone do ruchu zegara. latarka w dłoń i szukaj na dnie baku filtra z siatki. zrób sobie taki przyżad do wyciągniecia filtra w kształcie " J " i wyciąg filtr do mycia, uważaj by go nie zgubić przy wyciaganiu bo nie radze ci go szukać potem po baku
daj znac czy masz syf w baku, jak tak to ci powiem jak go wyczyścić nie wyciągając go

SPRZEDAM CZESCI DO MK1 GTI i nie tyko http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=4606&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)