[TDI PD] 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
- Lokalizacja: Koronowo
- Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
Panowie map sensor wymieniony był około miesiąc temu na nówkę ale spr. Jeszcze kable
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
- Lokalizacja: Koronowo
- Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
Oki ale jutro dopiero bo jeszcze w robocie siedzę
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
- Lokalizacja: Koronowo
- Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
- Lokalizacja: Koronowo
- Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
w trakcie logów zaczął ładnie ciagnąc ok okolo 3200 obrotow ale juz nie pamietak ktora grupe robilem. a po podpieciu diody przeplywomierz wskoczyl na 1220 mg/suw ale i tak auto muł taki jak byl. logi robione na podlaczonej przeplywce
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
003- jakieś bzdury żąda ECU ale przepływka daje dość dobrze
011- log1-trochę późno się zbiera ale potem bardzo ładnie idzie bez angażowania N75(jest duży zapas)
011-log2-do 2121obr.ECU niewiele chce potem jest super
011-log3-kicha, ECU nie chce-auto nie jedzie
010-log1-przepływka daje aż za dużo,ciśnienie atm. dobre,ciśnienie doładowania b.dobre,pedał gazu 72,5% ? nie deptałeś?
010-log2-przepływka wzorcowa,przy dobrym ciśn. atm. doładowanie- kicha,pedał też tylko 92% ?
010+003+011-: 010-ciśn.atm. i przepływka dobre, pedał nagle jest w podłodze 100% ale doładowanie zaskakuje dopiero w 15 sekundzie.003-ECU żąda powietrza dopiero w 14 sek.ale już wcześniej dostawał. 011- jak przepływka- załapuje doładowanie od 2900 obr.a na N75 jest duży zapas.
Rozpisałem się, ale jak pisałem widzę problem w sterowniku- chyba dobrze bo kupisz używany za góra dwie stówy.(chyba, że coś z pedałem ale wątpię).
011- log1-trochę późno się zbiera ale potem bardzo ładnie idzie bez angażowania N75(jest duży zapas)
011-log2-do 2121obr.ECU niewiele chce potem jest super
011-log3-kicha, ECU nie chce-auto nie jedzie
010-log1-przepływka daje aż za dużo,ciśnienie atm. dobre,ciśnienie doładowania b.dobre,pedał gazu 72,5% ? nie deptałeś?
010-log2-przepływka wzorcowa,przy dobrym ciśn. atm. doładowanie- kicha,pedał też tylko 92% ?
010+003+011-: 010-ciśn.atm. i przepływka dobre, pedał nagle jest w podłodze 100% ale doładowanie zaskakuje dopiero w 15 sekundzie.003-ECU żąda powietrza dopiero w 14 sek.ale już wcześniej dostawał. 011- jak przepływka- załapuje doładowanie od 2900 obr.a na N75 jest duży zapas.
Rozpisałem się, ale jak pisałem widzę problem w sterowniku- chyba dobrze bo kupisz używany za góra dwie stówy.(chyba, że coś z pedałem ale wątpię).
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2019 20:26 przez glaca77, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
- Lokalizacja: Koronowo
- Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
Wielkie dzięki za pomoc w odczycie logów.w 2 logu właśnie nagle zaczął ciągnąć jak powinien a po chwili lipa znowu muł. Przewody przy ECU wyglądajądają ok, chyba czeka wymiana ECU. Jeśli dostanę dokładnie taki sam numer to chyba i tak muszę programować immo? Dobrze myślę?
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
Jak znasz PIN to vagcomem, jak nie to np.vag commander.(to są tylko moje domniemania,może jeszcze ktoś dołoży opinię?)
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
ps.sprawdź jeszcze raz połączenia ECU.(ten moment załapania się powtarza,może to zależy od drgań silnika.)
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
- Lokalizacja: Koronowo
- Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
No też to zuwazylem, jak wpadnę w dużą dziurę albo wejdę ostro w zakręt to zaczyna ciągnąć. spr jeszcze raz kable i jeśli nie to t,pewnie zimne luty w ECU
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
albo nie wciska pedalu gazu na maxa w podloge przy logowaniu bo auto nic nie przyspiesza tak jakby jechal ze stala predkoscia albo map sensor podaje niewlasciwe cisnienie atmosferyczne czyli zamiast okolo 980-1050 mBar otoczenia np podaje jakies 600mBar. log 010 to bedzie widac cisnienie otoczenia jak kolega podal. Zloguj tez razem grupe 010 i 011 dynamicznie z pedalem gazu w podlodze na 4 biegu lub wyzszym.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
- Lokalizacja: Koronowo
- Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
Oki postaram się zlogowac ta grupe, jednak teraz sprawdziłem na biegu jałowym ciśnienie otoczenia wskazuje około 1000mBar
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
- Lokalizacja: Koronowo
- Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM
[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów
Ale będę to robił na 3 biegu bo na 4 musiałbym mieć 4 km prostej drogi tak długo się rozpędza od1500 do 3200 obrotów, na wyższe obroty nie ma szans, tak jakby zero pompowania turbo miał. No chyba że go nagle olśni na 15 sekund to wciska w fotel
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości