MK4- dwie śrubki daja 20KM???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

netolider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lip 15, 2006 00:02
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

MK4- dwie śrubki daja 20KM???

Post autor: netolider » pn paź 16, 2006 13:56

Witam:)
byłem dzis u mechanika wymieniać klocki w MK4 i owy mechnik, powiedzial ze z silnika 1,9TDI 90KM monża zrobic w 1min 20KM więcej wystarczy przerecić srubki w przepływomierzu przy wtyczce !? popatrzyłem na niego dziwnie a On mi na to ze juz kilka osób tak zrobiło i rzeczywiscie jest 20KM więcej oraz podobno jeszcze mniej pali... ( kompletnie mnie zatkało)

Co wy na to Koledzy?? słyszeliscie o takim tunigu?? :kac: ??

Pozdroo :helm:



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn paź 16, 2006 16:11

To tak zwany druciarz-tuning :grin:
Ale ja o czymś takim jeszcze nie słyszałem.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn paź 16, 2006 16:20

Sraly muchy...... Totalna Bzdura nie sluchaj tego imbecyla.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn paź 16, 2006 16:30

netolider pisze:popatrzyłem na niego dziwnie a On mi na to ze juz kilka osób tak zrobiło i rzeczywiscie jest 20KM więcej oraz podobno jeszcze mniej pali... ( kompletnie mnie zatkało)
A myslałem, że enegria mechaniczna w silniku pochodzi ze spalania paliwa :hmm: Codziennie człowiek dowiaduje się czegoś nowego :panna: A może chodziło mu o jakąś śrubkę w gaźniku malucha? BTW, nie przejmuj się tym gadaniem, nie słuchaj gościa. Jeśli chcesz mieć więcej mocy, to nie ma nic za darmo, jedź do fachowca, coś porobi w oprogramowaniu i będziesz miał te 20 KM naprawdę.
A co do mechanika, niech opatentuje swój wynalazek, to będzie dobre na kryzys paliwowy i pokonanie monopolu państw OPEC i stjuninkuje miliony silników TDi w 3 dni ;)
Pozdrawiam.

[ Dodano: 16 Paź 2006 16:32 ]
P.S
SPRAWDŹ TE KLOCKI, CZY JAKIEGOŚ SWOJEGO PATENTU PRZY MONTAŻU NIE ZASTOSOWAŁ :D



netolider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lip 15, 2006 00:02
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Post autor: netolider » pn paź 16, 2006 21:56

:pub:

Widziałem ze coś ściemnia ;)
Dzięki Panowie :) dobrze że mam Nasze FORUM :)

Pozdrawiam ;) :kufel:



Awatar użytkownika
spons
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 04, 2006 11:08
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: spons » pn paź 16, 2006 23:32

Hmmm, ja bym mu powiedzial zeby krecil :grin:, wynik zweryfikowac na hamowni, jezeli bedzie przysrost za hamownie placisz TY, jezeli nie wymiana klockow za free + pokrycie kosztow paliwa i hamowni :wink:

Tylko gdzie on tam jakies srubki wyczail??


www.seat-racing.pl

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn paź 16, 2006 23:36

Najlepiej to omijaj tego bajeranta , więcej do niego nie jedz. [-X


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt paź 17, 2006 08:12

Panowie panowie.....beka ale z ziarenkiem prawdy...
Juz wyjasniam co swojego czasu od calkiem łepskiego czlowieka uslyszalem:

Przeplywki Boscha stosowane w m.inn. w MK4 to badziewie co bardzo szybko traci swoje wlasciwosci. Dzialaja ale ze tak powiem na 90%. Jezeli wezmiemy pod uwage ze jest tam konstrukcja tunelowa (powietrze troche jak by po labiryncie chodzi) to przekrecenie przeplywki pod lekki ukos spowoduje patent znany z np ze skrzydla samolotowego. Powietrze wewnatrz przeplywki bedzie poruszalo sie szybciej w stosunku do powietrza idacego poza przeplywka. Wartosci na Vag beda ciutek wieksze. Osobiscie nie praktykowalem ale znam dwie osoby co maja tak podratowane przeplywki i jak narazie sobie chwala ....
Ja tam wole inne metody poprawienia przeplywu :hehe: ale mysle ze w przypadku gdy przy 3500 obr przeplywka pokazywala ponizej 900mg taki patent spowoduje ze auto do konca bedzie mialo pelna dawke i wrazenia beda jak po lekkim chipsie ;)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt paź 17, 2006 10:44

rob555, ale 20 KM nie zyskasz w ten spodób, co najwyżej kilka.
Po 2- powietrza nie przepływa więcej, więc będzie bogatsza (co nie znaczy optymalna) miesznka w cylinrze, co 'obniży' granicę dymienia, tylko paliwa w cylindrze będzie więcej, a przede wszystkim według speca, jego modyfikacja miała zmniejszyć spalanie, a to już herezje :)
Zaikszając dawkę, wypadało by zwiększyć ciśnienie doładowania. Rzeczywiście coś z tego będzie (tak, jak u Ciebie).
No chyba, że ten mechanior by wpadł na inne pomysły żeby 156 KM osiągnąć jego sposobami np. oprócz śrubek, obrócić czujnik temperatury w wężu o 90 stopni, zamontować 'do góry nogami' N75, umieścić w formalninie sterownik silnika, czy spolerowac na zewnątrz kolektor dolotowy :D
Do tego wsadzić same tarcze zegarów- prędkościomierza o drobniejszej skali i do 260 km/h, a obrotomierza z benzyniaka. Eekt murowany :) 160 KM zerowym kosztem.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt paź 17, 2006 20:43

Grzesiekk1982 pisze:rob555, ale 20 KM nie zyskasz w ten spodób, co najwyżej kilka. Zaikszając dawkę, wypadało by zwiększyć ciśnienie doładowania. Rzeczywiście coś z tego będzie (tak, jak u Ciebie).
No chyba, że ten mechanior by wpadł na inne pomysły żeby 156 KM osiągnąć jego sposobami np. oprócz śrubek, obrócić czujnik temperatury w wężu o 90 stopni, zamontować 'do góry nogami' N75, umieścić w formalninie sterownik silnika, czy spolerowac na zewnątrz kolektor dolotowy :D
Do tego wsadzić same tarcze zegarów- prędkościomierza o drobniejszej skali i do 260 km/h, a obrotomierza z benzyniaka. Eekt murowany :) 160 KM zerowym kosztem.
Hehe :okej: :pub: swiete slowa.
Chodzilo mi o to ze jak auto ma powiedzmy 102KM zamiast 115KM bo przeplywka u gory dawke ogranicza to taki myk pozwoli na odzyskanie fabrycznej mocy.
Nawet jak bysmy przeplywke ponad maske wsadzili :) to powyzej pewnej granicy (jest to ustalane w sofcie) wiecej nie da niz fabryka przykazala wiec nie ma obawy by granice dymienia zmniejszac.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości