Ustawienie kąta synchronizacji wałka - efekty.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17
Ustawienie kąta synchronizacji wałka - efekty.
A czy takie ustawienie ( na - 2 ) niesie za sobą jakieś skutki np w postaci zwiększonego dymienia lub innych skutków ubocznych? Pompowtryski na tym nie ucierpią?
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: ndz sie 25, 2013 12:45
- Lokalizacja: Bolesławiec, Zgorzelec
Ustawienie kąta synchronizacji wałka - efekty.
Po wymianie rozrzadu moj AJM stracił moc, okazało sie ze przyczyna było złe ustawienie kata synchronizacji. Kombinowałem z ustawieniami na -1 , 0,0 , +1, oraz +1,7 i nic dalej auto zamulone,przy okazji wymieniłem przepływke,wyczyscjiłem EGR,wymieniłem wszystkie wezyki podcisnienia na nowe, czujnik temperatury silnika,koło dwu masowe(były drgania na jałowym, po wciskaniu sprzegła ustepowały) i dalej nie było poprawy. Po paru tygodniach czytania , ustawiania, wymieniania itd. mój problem rozwiazałem - ustawiaj kat synchronizacji na +2.8 , auto odzyskało moc jak dawniej, spalanie na postoju jest 0,4l/h a w trasie 5,5l/100km z ciezką nogą.
Najlepsze jest to ze ustawiajac na +1 , 06, auto puszczało dymka białego przy odpalaniu na zimnym silniku a teraz juz tego przy 2.8 nie ma mimo niskiej temperatury na dworze.
Bardzo pomógł mi ten film który rozwiązał moj problem
" onclick="window.open(this.href);return false;
a tutaj jest drugi na potwierdzenie
" onclick="window.open(this.href);return false;
moze sie komuś przyda jak nie ma tego na forum.
Najlepsze jest to ze ustawiajac na +1 , 06, auto puszczało dymka białego przy odpalaniu na zimnym silniku a teraz juz tego przy 2.8 nie ma mimo niskiej temperatury na dworze.
Bardzo pomógł mi ten film który rozwiązał moj problem
" onclick="window.open(this.href);return false;
a tutaj jest drugi na potwierdzenie
" onclick="window.open(this.href);return false;
moze sie komuś przyda jak nie ma tego na forum.
Ustawienie kąta synchronizacji wałka - efekty.
Koledzy podrzućcie nowe linki do filmów gdy te sa nie aktualne.
Ustawienie kąta synchronizacji wałka - efekty.
Koledzy mam kat synchronizacji na biegu jalowym w ASZ 0.0 do -0.6 czasami w pada na -1,1. ( jak przegazuje)Skorygowac na stale aby bylo - 1.0 czy zostawic. Powyzej 0.0 nie ma nigdy. Prosze o pilna podpowiedz.Tem.silnika na Vagu 55'C.
Ustawienie kąta synchronizacji wałka - efekty.
Czy synchronizacja ma wpływ na odpalanie na zimnym silniku?
Od czasu wymiany rozrządu muszę chwilę pokręcić żeby zapalił.
Na ciepłym jest wszystko.
Auto ma moc,nie dymi,oleju nie bierze.
Od czasu wymiany rozrządu muszę chwilę pokręcić żeby zapalił.
Na ciepłym jest wszystko.
Auto ma moc,nie dymi,oleju nie bierze.
Ustawienie kąta synchronizacji wałka - efekty.
Oczywiscie ze ma. To tak jak jak dobrze ustawiony zaplon w silnikach spalinowych.
Ustawienie kąta synchronizacji wałka - efekty.
Oczywiście ma bardzo mały, wręcz pomijalny wpływ na odpalanie.
Zapłon w TDI PD nie zależy od ustawienia wałka, a od pozycji wału i decyzji ECU.
Zapłon w TDI PD nie zależy od ustawienia wałka, a od pozycji wału i decyzji ECU.
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Re: Ustawienie kąta synchronizacji wałka - efekty.
Witam odklepie temat. Mam ustawiona synchronizację u siebie w arl na 0-0 a spalanie na postoju mam bardzo wielkie 1,6L sprawdzałem pompki też ok więc nw czego to wina juz
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Re: Ustawienie kąta synchronizacji wałka - efekty.
wskazania to nie pomiar. Ale sprawdz kolo dolne na wale czy nie scielo klina, Walek rozradu tez bym sprawdzil.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości