Witam. Passat B5 FL 2003r. 130 AVF Samochód od czasu do czasu wpadał w tryb awaryjny,poza tym faktem pięknie się zbierał oddałem do serwisu i zdiagnozowano uszk. przewód podciśnienia zaraz za grodzią przy serwo oraz luźne styki na pompowtryskach-głowny powod trybu awaryjnego.  Auto już nie wchodzi w tryb awaryjny ale stało się strasznie zamulone , nie mam siły już się kłócić z mechanikiem bo uważa że jest już ok... kiedy wyraźnie czuje że to zupełnie inne auto teraz,  czuje się oszukany ale też nie chce od razu ładować kasy w innego.
Proszę o pomoc, przesyłam Logi :
http://vaglogi.pl/log-011_5YNM64.html
http://vaglogi.pl/log-003_ETPk5.html
Co proponujecie sprawdzić ? zweryfikowałem  ruch sztangi , jest płynny i myślę że bez zacięć, zweryfikowałem wszystkie przewody podciśnienia i każdy który był już leciwy wymieniłem  
Co dalej ? N75 ? czy raczej jest ok ?
			
									
									[TDI PD] 130 AVF mocno zamulony
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI PD] Re: 130 AVF mocno zamulony
Poza delikatnym problemem z geo to jest okej. Mechanik.ma rację, wszelkie warunki są spełnione by ta moc była.
			
									
									Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						[TDI PD] Re: 130 AVF mocno zamulony
Teraz mnie zagiąłeś  moim zdaniem samochód jest wyraźnie słabszy w zakresie 2-3tys/obr , reakcja na dodanie gazu na wolnych obrotach też jest dużo wolniejsza i z opóźnieniem, wcześniej wystarczyło tylko musnąć lekko pedał a silnik bez opóźnień się wkręcał na obroty. Mogę zrobić jeszcze jakieś logi dla pewności ?
 moim zdaniem samochód jest wyraźnie słabszy w zakresie 2-3tys/obr , reakcja na dodanie gazu na wolnych obrotach też jest dużo wolniejsza i z opóźnieniem, wcześniej wystarczyło tylko musnąć lekko pedał a silnik bez opóźnień się wkręcał na obroty. Mogę zrobić jeszcze jakieś logi dla pewności ?
			
									
									 moim zdaniem samochód jest wyraźnie słabszy w zakresie 2-3tys/obr , reakcja na dodanie gazu na wolnych obrotach też jest dużo wolniejsza i z opóźnieniem, wcześniej wystarczyło tylko musnąć lekko pedał a silnik bez opóźnień się wkręcał na obroty. Mogę zrobić jeszcze jakieś logi dla pewności ?
 moim zdaniem samochód jest wyraźnie słabszy w zakresie 2-3tys/obr , reakcja na dodanie gazu na wolnych obrotach też jest dużo wolniejsza i z opóźnieniem, wcześniej wystarczyło tylko musnąć lekko pedał a silnik bez opóźnień się wkręcał na obroty. Mogę zrobić jeszcze jakieś logi dla pewności ?Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości


