rob555, ale 20 KM nie zyskasz w ten spodób, co najwyżej kilka.
Po 2- powietrza nie przepływa więcej, więc będzie bogatsza (co nie znaczy optymalna) miesznka w cylinrze, co 'obniży' granicę dymienia, tylko paliwa w cylindrze będzie więcej, a przede wszystkim według speca, jego modyfikacja miała zmniejszyć spalanie, a to już herezje

Zaikszając dawkę, wypadało by zwiększyć ciśnienie doładowania. Rzeczywiście coś z tego będzie (tak, jak u Ciebie).
No chyba, że ten mechanior by wpadł na inne pomysły żeby 156 KM osiągnąć jego sposobami np. oprócz śrubek, obrócić czujnik temperatury w wężu o 90 stopni, zamontować 'do góry nogami' N75, umieścić w formalninie sterownik silnika, czy spolerowac na zewnątrz kolektor dolotowy

Do tego wsadzić same tarcze zegarów- prędkościomierza o drobniejszej skali i do 260 km/h, a obrotomierza z benzyniaka. Eekt murowany

160 KM zerowym kosztem.