Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
wesol, wymieniłeś tylko uszczelki pompy vacum ?
Sprzedam nową półkę nad radio
Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Generalnie wszędzie gdzie się da na tandemie luk'a. Czyli dwie tu jak przykręcamy tandem do głowicy i chyba dwie już na tandemie bo jedna między pompami i jedna na tym deklu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Mierzyłeś jakie ciśnienia daje pompa przed po wymianą uszczelnień ?
Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Nie bo auto moc ma. Tu ewidentnie problemem jest to że łapie powietrze po dłuższym postoju. I mowa jest o 1-2 dyniowym a nie że postoi 5 godzin.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Kiedyś spotkałem się z informacjami na zagranicznych stronach o usterkach zaworów zwrotnych w pompach tandem i jeden wątek o wymianie zaworu zwrotnego na przewodzie paliwowym. W ostatnich rocznikach aut z silnikiem ARL już tego zaworu nie montowali.
Sprzedam nową półkę nad radio
Re: Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
U mnie po pracy (9h) już gorzej pali.wesol pisze:Nie bo auto moc ma. Tu ewidentnie problemem jest to że łapie powietrze po dłuższym postoju. I mowa jest o 1-2 dyniowym a nie że postoi 5 godzin.
W przyszłym tygodniu założę przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy powietrza w ropie niema.
- MariuszPrusia
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2486
- Rejestracja: śr lis 07, 2012 22:31
- Lokalizacja: Leszno nisko ;)
- Auto: OOOO A6 3.0TDI Quattro
- Silnik: BMK
Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Panowie, u mnie problem podobny w ASZ bo mam problem po całonocnym postoju z tym że nie zaskoczy od razu na wszystkie gary i przykopci. Świece sprawdziłem. Jak postoi dłużej to zrobi obrót i niby łapie i gaśnie. Potem długie kręcenie rozrusznikiem i w końcu zapali ale na wszystkie gary. Patrzyłem na VACUM i jest mokra więc tędy droga ale powiedzcie mi gdzie kupić zestaw naprawczy i czy to normalny objaw tego przykapcania? Chwilę pochodzi i jest czysto...
Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Jak masz mokry vacum, albo mokro na skrzyni biegów, to wymieniaj pompe na jakiegoś świeżego Boscha. Miałem dokładnie takie same objawy przed wymiana pompy tandem.
Sprzedam nową półkę nad radio
Re: Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Udało się zmierzyć ciśnienie na wolnych obrotach, ok 3 bary.
Podmieniłem przewody paliwowe na przeźroczyste i nie widać aby paliwo się cofało czy też układ był zapowietrzony.
Ropka idealnie czysta,poziom oleju się nie podnosi. Moc w bez zmian,spokojnie wyciągnie 2 paczki.
Powoli kończą się pomysły.
Podmieniłem przewody paliwowe na przeźroczyste i nie widać aby paliwo się cofało czy też układ był zapowietrzony.
Ropka idealnie czysta,poziom oleju się nie podnosi. Moc w bez zmian,spokojnie wyciągnie 2 paczki.
Powoli kończą się pomysły.
Re: Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Każdy będzie lepiej palił. to logiczne bo świeca się nagrzewa i oddaje ciepło i do powietrza w komorze oraz głowica odbiera i wszystko wkoło.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Wszystko przejrzane i wszystko niby ok.
Tak więc zostały wyciągnięte PD i wysłane do sprawdzenia.
Czekam za informacją i będziemy działać dalej.
Tak więc zostały wyciągnięte PD i wysłane do sprawdzenia.
Czekam za informacją i będziemy działać dalej.
Re: Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Cześć wszystkim, miesiąc temu kupiłem auto do pracy jakim jest bora 1.9 tdi ajm 115, od 300 km temu, mam problem, nie mogę znaleźć informacji na ten temat i rozwiązać tego problemu. Otóż podczas jazdy lub pracy na biegu jałowym, gdy silnik jest ciepły, potrafi zgasnąć i nie można uruchomić silnika. Niby próbuje łapać, ale po chwili tylko kręci silnikiem. Nie jest to tak, że wskoczy na 90oC i gaśnie tylko, mogę jechać z 30 minut i zacznie szarpać, wtedy zaświeca się kontrolka asr, traci moc i jak puszczę gaz to gaśnie, a czasami, podjadę pod sklep, zrobię zakupy, uruchamiam silnik, próbuję ruszyć i koniec. Po zupełnym ostygnięciu silnika jest ok. Na zimnym pali na dotyk, na ciepłym jeśli problemu nie ma, to odpala za 1 sekundę lub 2. Błędów w silniku na vagu i Delphi nie ma. Dodam że silnik pracuje bardzo równo i ma czystą pracę. Co zrobiłem:
Wymiana przewodów paliwa od filtra do tych metalowych,
Uszczelnienie pompy vacum, była ropa na skrzyni,
Wymiana filtra paliwa,
Sprawdzenie wtyczek od pompek,
Sprawdzenie różnych wtyczek przy silniku, bezpieczników i przekaźnika 109,
Pompki wg. Vaga pracują bez zastrzeżeń, nie wiem jak to się nazywa, ale na wykresie wszystkie miały około 0.
Ostatnio gdy problem zaczął się pojawiać auto jest słabsze.
Egr został wyczyszczony. Co mogę jeszcze sprawdzić, by znaleźć usterkę?
Wymiana przewodów paliwa od filtra do tych metalowych,
Uszczelnienie pompy vacum, była ropa na skrzyni,
Wymiana filtra paliwa,
Sprawdzenie wtyczek od pompek,
Sprawdzenie różnych wtyczek przy silniku, bezpieczników i przekaźnika 109,
Pompki wg. Vaga pracują bez zastrzeżeń, nie wiem jak to się nazywa, ale na wykresie wszystkie miały około 0.
Ostatnio gdy problem zaczął się pojawiać auto jest słabsze.
Egr został wyczyszczony. Co mogę jeszcze sprawdzić, by znaleźć usterkę?
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Problem z odpalaniem gofer 4 AJM
Z tego co czytałem, uszczelniacze pompowtrysków powodują lanie paliwa do misy, oraz problem przy uruchomieniu na zimnym silniku. A u mnie nawet po kilku dnia, pali od dotyku, bez dymu i bardzo równo silnik pracuje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 79 gości