ASV problemy z turbiną?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

ASV problemy z turbiną?

Post autor: Damian3942 » wt sty 02, 2018 18:29

nikt się nie spotkał z tym problemem? czytałem na forach ale nikt nie ma problemu z kręceniem rozrusznikiem tj jak by się zawiesiło coś...


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ASV problemy z turbiną?

Post autor: wesol » wt sty 02, 2018 20:44

Ale że co się dzieje? Jakby nie miał kompresji tak kręci?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

ASV problemy z turbiną?

Post autor: Damian3942 » wt sty 02, 2018 23:27

Dokładnie jakby nie miał kompresji po chwili odczekania już zapali ale jakby nie na wszystkie po przgazowaniu jest ok


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ASV problemy z turbiną?

Post autor: wesol » śr sty 03, 2018 00:22

Może zawory podwieszana się z jakiegoś powodu. Chyba że mylne to odczucia poprostu korbowania silnika puki ropa nie pójdzie do wtrysków.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

ASV problemy z turbiną?

Post autor: munior » śr sty 03, 2018 20:19

Damian3942 pisze:ewentualnie jak nagle przyśpieszam na zimnym i zmieniam bieg gaśnie i nie odpala słychać jak by chciał a nie mógł odpalić i co ciekawe rozrusznik kręci bez oporu "jak bez świec"? jak uda się odpalić po chwili to kuleje jak by nie palił na wszystkie po przegazowaniu przechodzi
Spotkałem się z takim objawem .To najprawdopodobniej podwieszanie hydropopychaczy na zimnym silniku ...przyczyna zapieczony zawór przelewowy w pompie oleju .Diagnoza prosta i szybka ,wystarczy zmierzć cisnienie oleju zimnego silnika zaraz po odpaleniu ...nie powinno przekraczać 5 barów na biegu jałowym .Kolega który to miał odpalał i po kilku sekundach silnik zaczynał przebierać i gasł ...ponownie nie dawał sie odpalić ,dopiero po jakimś czasie aż zeszło ciśnienie oleju z układu .Pomiar cisnienia oleju na zimnym wykazał kosmiczną wartość 11 barów .Wymienił pompe oleju na używkę i po problemie .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Re: ASV problemy z turbiną?

Post autor: Damian3942 » śr sty 03, 2018 21:05

czyli szklanki do wymiany fakt faktem słychać jak trajkotają niby nie jest źle ale je słychać było jak poszła uszczelka no ale człowiek jak człowiek nie wpadłem na to żeby je wymienić od razu rok temu zauważyłem że na zimnym teraz słychać stukot gulgot pewnie one już odmawiają posłuszeństwa


passat b5 115KM AZM 2003r

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

ASV problemy z turbiną?

Post autor: Damian3942 » ndz sty 07, 2018 11:15

no dobra no i się zaczęło znowu szklanki wykluczyłem znowu przeładował i przerywał błąd przeładowania ale przecież turbina została wyczyszczona więc ile razy czyścić ją jeszcze? może nastawnik albo wtrysk sterujący nawala? jak najprościej je sprawdzić pogrzebałem trochę ale konkretnie nikt nie napisał... niby odłączyć impulsometr ale co on wykluczy?


passat b5 115KM AZM 2003r

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ASV problemy z turbiną?

Post autor: wesol » ndz sty 07, 2018 13:59

N75 może siać zamęt. Ewentualnie weź ten trzeci wężyk co jest podpinany do n75 odłącz. Mam tu na myśli ten co podpinasz pod ATMO. Czyli do atmosfery a w ASV to idzie zbiorczo aż do puszki filtra powietrza silnika. Jeśli ten atmosfery będzie przytkany to tak jakbyś pominął n75 i turbo będzie walić na maxa zawsze.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Re: ASV problemy z turbiną?

Post autor: Damian3942 » ndz sty 07, 2018 20:50

Jest już nowy drugi n75 oczywiscie nie zamiennik, zawsze po czyszczeniu miesiącem spokoju teraz dwa


passat b5 115KM AZM 2003r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości