Mk4 1.9 TDI 90KM 99r. AGR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

siszi99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt kwie 28, 2017 21:55

Mk4 1.9 TDI 90KM 99r. AGR

Post autor: siszi99 » czw gru 21, 2017 00:44

Witam. Zainteresował mnie temat chipa w moim mk4. Sprawa wygląda tak: bierze około 0,5l oleju na 5k km, zaślepiony EGR, jeden wtrysk lekko leje (zostanie wymieniony w nowym roku, kopcenie na niebiesko). W okolicy chcą za chipa 300 zł bez hamowni a z hamownia ceny rosną wzwyż + dojazd jakieś 60 km bo w pobliżu nie mam tunera z hamownia. Napotkałem przypadkiem na taki oto "domowy chip tuning" http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=353.0" onclick="window.open(this.href);return false; i chciałbym to sprawdzić. Co o tym sądzicie? Autor mówi o zmniejszonym spalaniu i przyroście około 63 KM. Przybliży mi ktoś temat? Auto ma nalatane 350k a znając życie zapewne więcej bo zbyt zadbane to auto nie jest więc nie mam zamiaru wkładać w niego dużych kwot.



robertino8606
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt mar 03, 2015 22:34

Re: Mk4 1.9 TDI 90KM 99r. AGR

Post autor: robertino8606 » czw gru 21, 2017 10:56

Moim zdaniem lepiej to zrobić u profesjonalisty niż robić takie kombinacje.Coś Ci nie pójdzie iuUwalisz sobie sterownik albo pompę i dopiero będziesz bulił.A golf z tego poradnika na tych opornikach i tak przewyższył bezpieczną możliwość na ori gratach.Ja akurat mam ALH i zmieniłem sobie vagiem tylko dawkę paliwa na 2,2mg i naprawdę daje radę przy wyprzedzaniach.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Mk4 1.9 TDI 90KM 99r. AGR

Post autor: Adamm » czw gru 21, 2017 11:41

uhuhu nic tylko brac :) 63 konie z AGR tylko pogratulowac tunerowi

z seryjnego AGR softem sie robi maks 115 koni, po wymianie wtryskow i turbo od 140 w gore.

jesli nie szkoda Ci silnika jedz smialo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

siszi99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt kwie 28, 2017 21:55

Mk4 1.9 TDI 90KM 99r. AGR

Post autor: siszi99 » czw gru 21, 2017 14:17

Hm.. mam dostęp do VAG-a więc mogę tą dawkę zmienić. Tylko rozumiem że jeżeli zwiększę dawkę spalanie wyjdzie większe tak? :) Silnik i tak nie jest w idealnym stanie tylko nie chcę go do końca zajechać :)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9282
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Mk4 1.9 TDI 90KM 99r. AGR

Post autor: wesol » czw gru 21, 2017 15:55

Ten temat tuningu opornikiem by mocna kością niezgody. Właściciel wierzył w ten wynik. Niestety pomiar był źle wykonany na tym SKP co wynika z wykresu. Poprostu na rolkach zamiast zrobić pomiar oporów na luzie został wbity bieg co spowodowalo pomiar oporów z silnikiem. Dlatego widać moc strat nawet na poziomie prawie 80 koni.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Mk4 1.9 TDI 90KM 99r. AGR

Post autor: munior » czw gru 21, 2017 16:32

"Tuning " opornikiem to nic innego oszukanie nastawnika poprzez zmianę jego parametrów ...paliwo leje się w nadmiarze w ilosci zależnej od wartości opornika .O bezdymnej jezdzie przy wciskaniu gazu można zapomnieć ,bo cisnienie doładownia dalej jest ori ,a paliwo się leje ,więc w zmniejszone spalanie nie uwierzę ,bo sam miałem opornik lata temu i bajek ze mniej spalał nie będę opowiadał .Jak za autem czarno ,to jakim cudem ma mniej spalać ? No chyba ze opornik dobrany tak ze efekt jest delikatny .A zasadniczo to robienie jakiegokolwiek tuningu przy takich niedomaganiach jak masz ,to nieporozumienie ...wtrysk leje ,kopci na niebiesko. Zrób porządek i dopiero wtedy mozesz pomyśleć o tuningu .Tuningowych softów z prawdziwego zdarzenia ,czyli z podciagnietym paliwem i doładowaniem ,trochę mam ...ale nigdy i nikomu nie polecałbym jakiegokolwiek tuningu przy niesprawnych wtryskach ...lejące wtryski i tuning kończy się nierzadko dziurą w tłoku :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

siszi99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pt kwie 28, 2017 21:55

Mk4 1.9 TDI 90KM 99r. AGR

Post autor: siszi99 » czw gru 28, 2017 18:15

To chyba na razie przystopuję z tym tematem i jak ogarnę wszystko to wtedy będę szukać jakiegoś zakładu co robi tuningi :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości