Swap silnika 1,9 TD 1y do mk2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kuterq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: sob maja 28, 2016 13:59
Lokalizacja: Siechnice

Swap silnika 1,9 TD 1y do mk2

Post autor: kuterq » sob gru 16, 2017 22:38

Witam
Stałem się posiadaczem silnika 1,9td o oznaczeniu 1y. Bedzie on swapowany do mojej dwójki, mam kilka pytań co do tego motoru.
Jak wygląda kwestia samego swapu tj. podłączenie wiązki ? Oryginalnie w aucie mam 1,6 TD. Czy jest to plug& play czy trzeba kombinować?
Czy krótkie wtryski od 1,6 TD beda pasowac do tego silnika ? Pytam bo mam fabrycznie nowe i chciałbym ich użyć.
Na co zwrócić uwage przy remoncie , żeby poprawić jego żywotność ? Golfa uzywam jako daily
Pompa wtryskowa - zostawić fabryczną ( jest bez "grzybka" ) czy może szukać z innego ? czy pasuje możę z TDI ?
Czy fabryczny ic z mk2 bedzie pasować do komory z tym nowym silnikiem ?

z góry dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap silnika 1,9 TD 1y do mk2

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 17, 2017 10:48

kuterq pisze: 1,9td o oznaczeniu 1y.
1Y to zwykły klekot bez turbiny. Chyba,że ktoś blok zmienił.
Pompa do zmiany. Z TDI nie pasuje.
IC może zostać,będzie pasował.
kuterq pisze:Oryginalnie w aucie mam 1,6 TD. Czy jest to plug& play
Wszystko P&P. Może jakaś drobnica będzie wymagała kosmetyki.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
kuterq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: sob maja 28, 2016 13:59
Lokalizacja: Siechnice

Re: Swap silnika 1,9 TD 1y do mk2

Post autor: kuterq » ndz gru 17, 2017 12:23

Michał_1977 pisze:
kuterq pisze: 1,9td o oznaczeniu 1y.
1Y to zwykły klekot bez turbiny. Chyba,że ktoś blok zmienił.
Pompa do zmiany. Z TDI nie pasuje.
IC może zostać,będzie pasował.
kuterq pisze:Oryginalnie w aucie mam 1,6 TD. Czy jest to plug& play
Wszystko P&P. Może jakaś drobnica będzie wymagała kosmetyki.

jest normalnie turbina na silniku :D
a na bloku 1Y, jeszcze sie za niego nie wzialem, moze szukac innego ?
wolałbym TD niż TDI , co jest warte uwagi ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap silnika 1,9 TD 1y do mk2

Post autor: Michał_1977 » pt gru 22, 2017 08:05

Zakładaj. Też miałem zrobinego TD z 1Y.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
kuterq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: sob maja 28, 2016 13:59
Lokalizacja: Siechnice

Re: Swap silnika 1,9 TD 1y do mk2

Post autor: kuterq » pt gru 22, 2017 23:50

Michał_1977 pisze:Zakładaj. Też miałem zrobinego TD z 1Y.
ile mocy idzie z tego wykrzesać ? teraz mam dylemat bo pojawił się fajny 1.6 TD tylko bez pompy z grzybkiem i nie wiem co robić.....a temat swapa mnie goni. A na AAZ to sie nie doczekam :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 188 gości