Ciężko pali po postoju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

malgobor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 30, 2017 21:45
Lokalizacja: okolice czestochowy

Ciężko pali po postoju

Post autor: malgobor » pt lis 24, 2017 01:20

Siemka, mam problem z odpalaniem golfa po postoju, po kilku godzinach np. po 5h albo po nocy, ale jesli juz zapali i odrazu zgasze to potem juz odpala od polobrotu
1,9 tdi asv

Wymieniony:
filtr paliwa na ten bez zaworka (pp838 z między innymi golfa 2),
kąt wtrysku ustawiony w granicy 58stopni,
swiece grzeją(ale problem występuje od dłuższego czasu, takze gdy bylo gorąco na dworze),
akumulator sprawny podmieniane były dwa, ladowanie między 13,8 a 14,2V
rozrusznik kręci szybko (180-250obr)
Wtryski sprawdzane ok. 10tys km temu byly ok, teraz na vagu korekcje są bliskie 0 także wątpię aby coś się z nimi zadziało.
Co mogę jeszcze sprawdzić? g62 wymieniany, temperatury na vagu sie zgadzają(mowa o powietrzu, plynie i paliwie gdy auto stoi np. po nocy)
Może źle palić tylko gdy zimny przez np zle ustawiony rozrzad czy raczej nie?
W przewo
PS. przekopałem kilkadziesiąt stron postów na ten temat, ale niestety niczego specjalnego tam się nie dowiedziałem, bo chyba juz wszystko posprawdzane :/

Czujnik temp. podmieniany i nic
Proszę o szybką pomoc



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Ciężko pali po postoju

Post autor: bioly05011 » pt lis 24, 2017 05:56

Paliłeś z odłaczonym czujnikiem ?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
jarazm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 03, 2014 19:44
Lokalizacja: PZL

Ciężko pali po postoju

Post autor: jarazm » pt lis 24, 2017 13:04

Aku sprawny, rozrusznik kręci szybko, po ponownym odpaleniu po nocy od strzała... to może czas przyjrzeć się pompie i szczelności układu...



malgobor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 30, 2017 21:45
Lokalizacja: okolice czestochowy

Ciężko pali po postoju

Post autor: malgobor » sob lis 25, 2017 01:25

Żadnych wycieków/zapoceń na pompie nie ma, przelewy także ok
Co mogę sprawdzić w samej pompie? :) Jesli nawet puszcza pompa i sie zapowietrza, to dlaczego po odpieciu wtyczki z czujnika temp. Pali z polobrotu? Odpięcie wtyczki nie daje tylko wiekszej dawki startowej?



kamikaze.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr maja 08, 2013 21:14
Lokalizacja: Jaworzno

Ciężko pali po postoju

Post autor: kamikaze. » sob lis 25, 2017 11:46

Miałem ten sam problem, po wymianie szczotkotrzymacza w rozruszniku jak ręką odjął. Identyczny objaw miałem. Teraz kręci po kilku dniach postoju równie sprawnie jak ciepły :)



malgobor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 30, 2017 21:45
Lokalizacja: okolice czestochowy

Ciężko pali po postoju

Post autor: malgobor » sob lis 25, 2017 13:14

I tez mu ciezko bylo zalapac, chwilami podlapywal i dopiero później odpalał?



malgobor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 30, 2017 21:45
Lokalizacja: okolice czestochowy

Ciężko pali po postoju

Post autor: malgobor » sob lis 25, 2017 13:17

I tez mu ciezko bylo zalapac, chwilami podlapywal i dopiero później odpalał?



kamikaze.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr maja 08, 2013 21:14
Lokalizacja: Jaworzno

Ciężko pali po postoju

Post autor: kamikaze. » ndz lis 26, 2017 14:40

Jeśli chodzi o to, to było w porządku i pracował od razu równo. Kręci równie sprawnie po postoju jak rozgrzany? U mnie tutaj był problem. Nie wiem jak to komputer interpretuje, ale chyba bez wtyczki zakłada najgorszy scenariusz i podlewa max gnoju. Jeśli czujnik działa ok, paliwa powinno wystarczyć do sprawnego odpalenia. Może mapy startowe ktoś pozmieniał? Ciekawy przypadek.



malgobor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 30, 2017 21:45
Lokalizacja: okolice czestochowy

Ciężko pali po postoju

Post autor: malgobor » ndz lis 26, 2017 17:38

Mapy są ok, wczesniej bylo ok zaczęły sie problemy zimą w styczniu tego roku jakos, https://www.youtube.com/watch?v=xw3SQWgZVYY Golf odpala identycznie jak auto na filmie



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Ciężko pali po postoju

Post autor: bioly05011 » ndz lis 26, 2017 18:00

Poluzuj przewody na wtryskach lekko i zobacz czy od razu jak zaczyna kręcić leci paliwo...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

malgobor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 30, 2017 21:45
Lokalizacja: okolice czestochowy

Ciężko pali po postoju

Post autor: malgobor » ndz lis 26, 2017 23:52

OK, jutro sprawdzę, domyślame się, że jeśli nie będzie od razu paliwa to będzie wskazywało na problem z pompą?



kamikaze.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr maja 08, 2013 21:14
Lokalizacja: Jaworzno

Ciężko pali po postoju

Post autor: kamikaze. » pn lis 27, 2017 14:19

Hmm można sprawdzić. Ale ja nadal obstaję przy rozruszniku :) Bo z tego co piszesz reszta jest ok. Zaglądałeś może do rozrusznika u siebie? U mnie też to wyglądało tak, że pierwsze odpalanie średnio, ale drugie od kopa. A jak z EGR u Ciebie? Sprawdzałeś go może w BS vagiem? Jeśli jest ori wszystko, to spróbuj ściągnąć wężyk idacy do EGR z zaworka i zaślep. Podobno Max otwarty EGR też może wpływać na odpalanie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości