1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

Post autor: killah » śr wrz 06, 2017 08:11

Witam

Auto oddane do mechanika... nie wiem czy w ogóle ruszą kąt wtrysku. Przekazałem im tabelkę z wartościami wymaganymi oraz zdjęcie jak u mnie wygląda i zobaczymy co z tym zrobią.

A rano sprawdzałem auto vagiem i temp w garażu była 16 stopni na MFA a w blokach silnika 21 stopni i licznika 18. czujnik temperatury wydaje się być sprawny.

W wężach paliwowych był tylko malutki bąbelek i paliwo było. Także nie rozmawiamy tutaj o cofającym się paliwie.

Auto odpaliło po 2-3 sekundach kręcenia od razu jak zgasła kontrolka świec. Po 15 min jak odpalałem ponownie to tyle samo zeszło z odpaleniem.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

Post autor: karol8114 » śr wrz 06, 2017 09:07

Skoro zleciłeś usługę muszą ustawić kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

Post autor: munior » śr wrz 06, 2017 12:02

A ja nie mogę pojąć jednej rzeczy :shock: ...skoro masz vaga ,potrafisz go używac ,to czemu nie ustawisz sobie tego poczatku wtrysku ,tylko zlecasz to komuś ,kto zdaje się albo nie wie jak to zrobić ,albo nie ma czym
Ostatnio zmieniony śr wrz 06, 2017 12:19 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

Post autor: karol8114 » śr wrz 06, 2017 12:19

Też się zastanawiam, dla początkujących w ASV chyba łatwiej ustawić niż np. w AFN, poprostu wszystkie śruby są w jednym miejscu. Co prawda 1Z, AFN, AHU, AHH też mają zaletę bo można wstrzelić się w poprawny kąt na pracującym silniku. Osobiście wolę chyba na fasolkach :-)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

Post autor: munior » śr wrz 06, 2017 12:27

Wiadomo ze wygodniejszego i szybszego ustawiania jak pompą na "fasolach " nie ma , z regulacją na kole trwa to dłuzej bo robi się metodą odkręcił -ruszył-dokręcił -odpalił -sprawdził ,i tak w zaleznosci jakie kto ma oko kilka razy .Ale najlepiej zrobić sobie znak przy fasolkach na kole jakimś markerem ,albo drapnać czyms ostrym kreskę jak jest teraz ,żeby mieć punkt odniesienia ile ruszylismy ....popuszcza trochę 3 sruby na kole pasowym ,płaski klucz 22 na śrube wałka pompy i daje w tym przypadku co najmniej z 1,5mm wałkiem pompy w stronę w którą kręci się pompa...moje "oko" mówi mi , że ten 1.5mm spokojnie wystarczy żeby uzyskać z obecnych 007 ok 055-060 jednostek w BS .Jak ma vaga to 10-15 minut i zrobione , bez proszenia kogokolwiek


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

Post autor: killah » czw wrz 07, 2017 07:15

Wiecie co - ja lubię grzebać w elektryce, zawieszeniu i osprzęcie. Nie mam doświadczenia w silnikach a tym bardziej w dieslach. Tak czy owak poprawili trochę kąt w wtrysku i jest teraz 030 i chcę jechać na poprawkę na miejscu więc od razu zobaczę sobie na żywo jak się to robi i kolejny raz w razie czego zrobię to po swojemu,

Dzisiaj auto odpaliło od strzała rano. Tym bardziej mam motywację do ogarnięcia tego tematu z kątem wtrysku do końca :)


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

Post autor: karol8114 » czw wrz 07, 2017 08:23

Wracaj i niech ustawia, wiem że to marudne bo często same dokręcenie śrub przestawia kąt, ale chwila cierpliwości i przede wszystkim chęci i idzie to zrobić.



killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

Post autor: killah » pt wrz 08, 2017 07:38

Dzisiaj będziemy korygować kąt by ustawić go książkowo. Na razie mogę powiedzieć, że po zmianie na kat 30 jednostek przy temp 11 stopni w garażu, odpalam auto od pierwszego ruchu rozrusznika po sekundzie od zapłonu. A z wydechu nie ma niebieskiego dymka przy odpalaniu ... także chyba trafna diagnoza z tym kątem.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

Post autor: killah » sob wrz 09, 2017 22:19

Temat można zamknąć. Na bank przyczyną słabego odpalania był kąt wtrysku. Teraz mam 70 jednostek i wiedzę jak to ogarnąć bo widziałem na żywo więc w wolnej chwili sobie go opóźnię. Dziwna sprawa to taka że spadło spalanie na FIS - czy taki opóźniony kąt wtrysku mógł powodować większe spalanie? Auto ma ogólnie teraz dużo lepszego kopa też.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno

Post autor: killah » pn paź 02, 2017 07:50

Witam

Ustawiony mam kat ma ok 58 jednostek. Przy temp ok 7 stopni pali po 2-3 obrotach rozrusznikiem. Czy jest ok? Nie mam porównania do innego diesla więc wolałbym dopytać. Gdy odpali chodzi równiotko od pierwszego momentu. Akumulator nowy :)


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 260 gości