Problem z podcisnieniem/cisniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt sie 18, 2017 13:43
Problem z podcisnieniem/cisniem
Witam jestem tu nowy jak i moja wiedza tez mam polo 3 2001 tzw przejściówka silnik 1.4 tdi amf(prawdopodobnie) nie ma nalepki w bagazniku a na pokrywie zaworow nic nie widac.. Problem jest następujący kupilem auto z dziurawymi przewodami z egr, turba itd na tyle dziurawymi ze az pospadaly problem taki ze nie wiem jak podlaczyc a nie potrafie znalesc schematu... Turbo jest bez zmiennej geometri i do turba ida dwa przewody, jesli ktos moglby mi pomóc bylbym bardzo wdzieczny Dziękuję
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Problem z podcisnieniem/cisniem
nr vin i podam Ci kod silnika
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt sie 18, 2017 13:43
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Problem z podcisnieniem/cisniem
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt sie 18, 2017 13:43
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt sie 18, 2017 13:43
Problem z podciśnieniem/ciśnieniem
Witam mam passata b6 2.0 tdi 140 km BMP I mam problem z ciśnieniem w silniku wymieniłem pompę oleju,czujnik i nadal to samo prosze o jakieś porady
Problem z podcisnieniem/cisniem
Zbyt mało obszerny opis. Należy zacząć od początku, co się działo przed wymianą pompy, pompę założyłeś nową czy używkę? Czy mechanik mierzył ciśnienie miernikiem zegarowym, w tym modelu dużo osób wkłada pompę od 1.9.
Problem z podcisnieniem/cisniem
Wcześniej w trakcie jazdy zapaliła mi się kontrolka od ciśnienia oleju i siadlo turbo .A więc wymieniłem turbo i imbus w pompie jakiś dwa trzy tygodnie było wszystko ok teraz znów niema mocy i zapala się kontrolka od oleju
Problem z podcisnieniem/cisniem
Więc wymieniłeś wybierak, nie pompę. Oczywiście trudno postawić diagnozę na odległość, pompa lub co gorsza w tym silniku po zapaleniu kontrolki podczas jazdy tak naprawdę jest już po wszystkim. Proponuję zmierzyć ciśnienie testerem zegarowym.
Problem z podcisnieniem/cisniem
Wcześniej wybierak i było dobrze te dwa 3 tygodnie i teraz wymieniłem pompę cały czas to samo błąd i niema ciśnienia
Re: Problem z podcisnieniem/cisniem
Ciśnienie sprawdziłem nawet wskazówka się nie ruszyła przygazowalem też nic 0 cisnienia
Problem z podcisnieniem/cisniem
Skoro została zamontowana druga sprawna pompa jest możliwość, że obruciło panewkę, obym się mylił. Jakieś odgłosy z silnika?
Problem z podcisnieniem/cisniem
Od czasu do czasu są takie jak by strzały ale mi to się wydaje że to z góry silnika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości