Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA
Witam, posiadam vitare z silnikiem 1.9td aaz. Zmieniłem górę pompy ponieważ moja nie miała lda. Założyłem więc.gore z pompy 1.6td i wywaliłem ogranicznik dawki.
I tutaj zaczynają się problemy z.obrotami, bardzo powoli.opadaja po.zmniejszeniu dawki albo po zwiększeniu po dodaniu gazu same rosną.
Co może być przyczyną danej sytuacji ?
I tutaj zaczynają się problemy z.obrotami, bardzo powoli.opadaja po.zmniejszeniu dawki albo po zwiększeniu po dodaniu gazu same rosną.
Co może być przyczyną danej sytuacji ?
Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA
Na początek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332639" onclick="window.open(this.href);return false;
Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA
Wydaje mi się że wydatek szczątkowy ustawiłem prawidłowo. Silnik trzyma równe obroty, a obroty i tak po dodaniu gazu same rosną i nie chcą opaść.
Myślałem jeszcze że jest zbyt duża dawka ale nawet po.zmniejszeniu dawki obroty nie chcą opadać.
Zmniejszając dawkę doszedłem.do punktu w którym jest tak.mala.ze.silnik nie chce wchodzic na.obroty, po minimalnym zwiększeniu dawki obroty znowu nie chcą opadać.
Myślałem jeszcze że jest zbyt duża dawka ale nawet po.zmniejszeniu dawki obroty nie chcą opadać.
Zmniejszając dawkę doszedłem.do punktu w którym jest tak.mala.ze.silnik nie chce wchodzic na.obroty, po minimalnym zwiększeniu dawki obroty znowu nie chcą opadać.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA
Możesz mieć źle ustawioną dzwignię, ważny jest też ogranicznik obrotów, to ten poziomy element ze spręzynkami, z jednej pompy, nie będzie pasował do drugiej, tz fizycznie tak ale nie bedzie to grało. Dawno tego nie robilem i już nie pamietam, ale miałem podobny kłopot, składanie dwóch pomp w jedną to nie łatwa sprawa, nie zawsze wychodzi. Czasami lepiej wymienic całą pompę. Jak kręcenie dawką nie pomaga, to musisz znowu rozebrac pompę. Dobrze ustawiona pompa w środku, dopiero na bardzo dużej dawce paliwa będzie wolno schodziła z obrotów. Zajżyj do tego tematu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=176&t=76874" onclick="window.open(this.href);return false;"
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=176&t=76874" onclick="window.open(this.href);return false;"
Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA
Sama dźwignia gazu ustawiona jest.prawidlowo, ma fabrycznie nacięte znaki do.zgrania z znakami na osce.
Dodam jeszcze że góra pompy która założyłem nie ma elementu do dokładnego ustawiania obrotów ( ten z cięgnem który idzie.do przyspieszacza) .
Więc.jedyne regulację jakie.zostaly.to wydatek.szczatkowy i ogranicznik.maxymalnego wychylenia dźwigni gazu.
Będę jeszcze walczyl z regulacją w przyszłym tyg, a w najgorszym wypadku założę spowrotem górę bez lda
Dodam jeszcze że góra pompy która założyłem nie ma elementu do dokładnego ustawiania obrotów ( ten z cięgnem który idzie.do przyspieszacza) .
Więc.jedyne regulację jakie.zostaly.to wydatek.szczatkowy i ogranicznik.maxymalnego wychylenia dźwigni gazu.
Będę jeszcze walczyl z regulacją w przyszłym tyg, a w najgorszym wypadku założę spowrotem górę bez lda
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA
Dzwignie i ogranicznik obrotów założyłeś ze swojej pompy, czy z pompy, z której przekładałeś góre? Bo ogranicznik powinien byc z dołu pompy. Sprubuj jeszcze zdiąć dzwignie gazu z ośki, odpalić auto i regulować recznie, może dzwignia powinna byc teraz w innej pozycji na ośce?
Tu podobny temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... a#p6294779" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu podobny temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... a#p6294779" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA
Dźwignia gazu i ograniczniki założone z mojej pompy. Ustawione praktycznie identyczne jak w starej pompie na której nie było takich problemów z obrotami.
Dodam też że dopiero.jak.silnik się rozgrzeje to obroty nie chcą spadać. Jedynie lekkie zduszenie na biegu powoduje że.spadaja do wolnych obrotów.
Dodam też że dopiero.jak.silnik się rozgrzeje to obroty nie chcą spadać. Jedynie lekkie zduszenie na biegu powoduje że.spadaja do wolnych obrotów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 142 gości