Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

GALA94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 07, 2017 20:26

Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA

Post autor: GALA94 » śr sie 23, 2017 11:15

Witam, posiadam vitare z silnikiem 1.9td aaz. Zmieniłem górę pompy ponieważ moja nie miała lda. Założyłem więc.gore z pompy 1.6td i wywaliłem ogranicznik dawki.

I tutaj zaczynają się problemy z.obrotami, bardzo powoli.opadaja po.zmniejszeniu dawki albo po zwiększeniu po dodaniu gazu same rosną.

Co może być przyczyną danej sytuacji ?



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA

Post autor: karol8114 » śr sie 23, 2017 21:20

Na początek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332639" onclick="window.open(this.href);return false;



GALA94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 07, 2017 20:26

Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA

Post autor: GALA94 » pt sie 25, 2017 12:28

Wydaje mi się że wydatek szczątkowy ustawiłem prawidłowo. Silnik trzyma równe obroty, a obroty i tak po dodaniu gazu same rosną i nie chcą opaść.

Myślałem jeszcze że jest zbyt duża dawka ale nawet po.zmniejszeniu dawki obroty nie chcą opadać.

Zmniejszając dawkę doszedłem.do punktu w którym jest tak.mala.ze.silnik nie chce wchodzic na.obroty, po minimalnym zwiększeniu dawki obroty znowu nie chcą opadać.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA

Post autor: anaba255 » pt sie 25, 2017 20:09

Możesz mieć źle ustawioną dzwignię, ważny jest też ogranicznik obrotów, to ten poziomy element ze spręzynkami, z jednej pompy, nie będzie pasował do drugiej, tz fizycznie tak ale nie bedzie to grało. Dawno tego nie robilem i już nie pamietam, ale miałem podobny kłopot, składanie dwóch pomp w jedną to nie łatwa sprawa, nie zawsze wychodzi. Czasami lepiej wymienic całą pompę. Jak kręcenie dawką nie pomaga, to musisz znowu rozebrac pompę. Dobrze ustawiona pompa w środku, dopiero na bardzo dużej dawce paliwa będzie wolno schodziła z obrotów. Zajżyj do tego tematu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=176&t=76874" onclick="window.open(this.href);return false;"



GALA94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 07, 2017 20:26

Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA

Post autor: GALA94 » pt sie 25, 2017 20:39

Sama dźwignia gazu ustawiona jest.prawidlowo, ma fabrycznie nacięte znaki do.zgrania z znakami na osce.

Dodam jeszcze że góra pompy która założyłem nie ma elementu do dokładnego ustawiania obrotów ( ten z cięgnem który idzie.do przyspieszacza) .

Więc.jedyne regulację jakie.zostaly.to wydatek.szczatkowy i ogranicznik.maxymalnego wychylenia dźwigni gazu.

Będę jeszcze walczyl z regulacją w przyszłym tyg, a w najgorszym wypadku założę spowrotem górę bez lda :(



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA

Post autor: anaba255 » sob sie 26, 2017 02:57

Dzwignie i ogranicznik obrotów założyłeś ze swojej pompy, czy z pompy, z której przekładałeś góre? Bo ogranicznik powinien byc z dołu pompy. Sprubuj jeszcze zdiąć dzwignie gazu z ośki, odpalić auto i regulować recznie, może dzwignia powinna byc teraz w innej pozycji na ośce?
Tu podobny temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... a#p6294779" onclick="window.open(this.href);return false;



GALA94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 07, 2017 20:26

Re: Obroty same rosną, po zmianie góry pompy na LDA

Post autor: GALA94 » sob sie 26, 2017 06:37

Dźwignia gazu i ograniczniki założone z mojej pompy. Ustawione praktycznie identyczne jak w starej pompie na której nie było takich problemów z obrotami.

Dodam też że dopiero.jak.silnik się rozgrzeje to obroty nie chcą spadać. Jedynie lekkie zduszenie na biegu powoduje że.spadaja do wolnych obrotów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 142 gości