Szarpanie przy około 2000 obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz sie 13, 2017 23:28
Szarpanie przy około 2000 obr
Witam, to mój pierwszy post także wybaczcie jak coś nie tak będzie. Mam problem z samochodem golf 5 1.9 bkc ,a dokładniej samochód w trakcie przyspieszania ale tskiego powolnego szarpie od ok 1800-2200 obrotów i dzieje się to na każdym biegu, ale juz przy przyspieszaniu gwałtownym jedzie normalnie dopeiro jak odpuszczę gaz w celu jechania przykładowo w granicach 2000 obrotów znów zaczyna szarpać aż chodzi cała buda. Grzebałem juz sporo lecz nic nie przynosiło zbytnich rezultatów doperio gdy odpialem podciśnienie od egra to jak ręką odjął a gdy tylko podepne to znów to samo i teraz pytanie co to może być,bo EGR nawet kupiłem drugi używany i nic ciągle to samo ?
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
Szarpanie przy około 2000 obr
Ja miałem u siebie w BKD prawie tak samo, tylko u mnie najbardziej szarpało na zimnym silniku, a właściwie to nawet przerywało pracę silnika.
Jeden mechanik powiedział mi, że EGR się zacina, więc wymieniłem na nowy oraz wymieniłem całą przepustnicę na używkę, bo klapa gasząca była kaputt i już auto nie przerywa, ale jest jeszcze delikatne szarpanie. Nie wiem czy to nadal od zaworu EGR, ale wydaje mi się, że może któraś poduszka silnika albo skrzyni jest uwalona.
Dodam również, że najpierw wymieniłem EGR na nowy i nadal miałem metaliczny hałas przy ok. 2000tys obrotów, potem wymieniłem jeszcze tą przepustnicę i moim zdaniem ten hałas zniknął.
Ty masz u siebie też już elektryczną klapę gaszącą? Działa Ci?
Jeden mechanik powiedział mi, że EGR się zacina, więc wymieniłem na nowy oraz wymieniłem całą przepustnicę na używkę, bo klapa gasząca była kaputt i już auto nie przerywa, ale jest jeszcze delikatne szarpanie. Nie wiem czy to nadal od zaworu EGR, ale wydaje mi się, że może któraś poduszka silnika albo skrzyni jest uwalona.
Dodam również, że najpierw wymieniłem EGR na nowy i nadal miałem metaliczny hałas przy ok. 2000tys obrotów, potem wymieniłem jeszcze tą przepustnicę i moim zdaniem ten hałas zniknął.
Ty masz u siebie też już elektryczną klapę gaszącą? Działa Ci?
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz sie 13, 2017 23:28
Szarpanie przy około 2000 obr
Właśnie u mnie nasila się to bardziej na ciepłym silniku ,a na zimnym jakby mniej ale i tak szarpie , przepustnica jest elektryczna i była też wymieniana i nic z tego ... Najdziwniejsze jest że po odpięciu EGR jest wszystko ok.
Poduszki itd odpadają
Poduszki itd odpadają
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
Szarpanie przy około 2000 obr
Nie wiadomo w jakim stanie jest ten używany EGR...
Wstawiłeś ten drugi EGR i jest bez jakiejkolwiek poprawy?
Robiłeś logi 003 BS?
Wstawiłeś ten drugi EGR i jest bez jakiejkolwiek poprawy?
Robiłeś logi 003 BS?
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz sie 13, 2017 23:28
Szarpanie przy około 2000 obr
Właśnie też nie wiem , logów nie robiłem bo padł mi komp ma wrócić pod koniec tygodnia albo w przyszłym tygodniu to porobie bo narazie tylko sprawdzałem parametry na postoju
Wartość odniesienia przepływu powietrza przez EGR 240mg/h
Przepływ powietrza przez egr 455 mg/h
Współczynnik wypełnienia impulsu regulacji zaworu EGR 15%
Wartość odniesienia przepływu powietrza przez EGR 240mg/h
Przepływ powietrza przez egr 455 mg/h
Współczynnik wypełnienia impulsu regulacji zaworu EGR 15%
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz sie 13, 2017 23:28
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości