Szarpanie przy około 2000 obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Przemas_96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz sie 13, 2017 23:28

Szarpanie przy około 2000 obr

Post autor: Przemas_96 » ndz sie 13, 2017 23:43

Witam, to mój pierwszy post także wybaczcie jak coś nie tak będzie. Mam problem z samochodem golf 5 1.9 bkc ,a dokładniej samochód w trakcie przyspieszania ale tskiego powolnego szarpie od ok 1800-2200 obrotów i dzieje się to na każdym biegu, ale juz przy przyspieszaniu gwałtownym jedzie normalnie dopeiro jak odpuszczę gaz w celu jechania przykładowo w granicach 2000 obrotów znów zaczyna szarpać aż chodzi cała buda. Grzebałem juz sporo lecz nic nie przynosiło zbytnich rezultatów doperio gdy odpialem podciśnienie od egra to jak ręką odjął a gdy tylko podepne to znów to samo i teraz pytanie co to może być,bo EGR nawet kupiłem drugi używany i nic ciągle to samo ?



Sander
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
Lokalizacja: Bolesławiec
Auto: Seat Leon 1P
Silnik: BKD

Szarpanie przy około 2000 obr

Post autor: Sander » pn sie 14, 2017 10:08

Ja miałem u siebie w BKD prawie tak samo, tylko u mnie najbardziej szarpało na zimnym silniku, a właściwie to nawet przerywało pracę silnika.
Jeden mechanik powiedział mi, że EGR się zacina, więc wymieniłem na nowy oraz wymieniłem całą przepustnicę na używkę, bo klapa gasząca była kaputt i już auto nie przerywa, ale jest jeszcze delikatne szarpanie. Nie wiem czy to nadal od zaworu EGR, ale wydaje mi się, że może któraś poduszka silnika albo skrzyni jest uwalona.

Dodam również, że najpierw wymieniłem EGR na nowy i nadal miałem metaliczny hałas przy ok. 2000tys obrotów, potem wymieniłem jeszcze tą przepustnicę i moim zdaniem ten hałas zniknął.

Ty masz u siebie też już elektryczną klapę gaszącą? Działa Ci?



Przemas_96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz sie 13, 2017 23:28

Szarpanie przy około 2000 obr

Post autor: Przemas_96 » pn sie 14, 2017 12:17

Właśnie u mnie nasila się to bardziej na ciepłym silniku ,a na zimnym jakby mniej ale i tak szarpie , przepustnica jest elektryczna i była też wymieniana i nic z tego ... Najdziwniejsze jest że po odpięciu EGR jest wszystko ok.
Poduszki itd odpadają



Sander
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
Lokalizacja: Bolesławiec
Auto: Seat Leon 1P
Silnik: BKD

Szarpanie przy około 2000 obr

Post autor: Sander » pn sie 14, 2017 12:21

Nie wiadomo w jakim stanie jest ten używany EGR...
Wstawiłeś ten drugi EGR i jest bez jakiejkolwiek poprawy?
Robiłeś logi 003 BS?



Przemas_96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz sie 13, 2017 23:28

Szarpanie przy około 2000 obr

Post autor: Przemas_96 » pn sie 14, 2017 15:32

Właśnie też nie wiem , logów nie robiłem bo padł mi komp ma wrócić pod koniec tygodnia albo w przyszłym tygodniu to porobie bo narazie tylko sprawdzałem parametry na postoju

Wartość odniesienia przepływu powietrza przez EGR 240mg/h
Przepływ powietrza przez egr 455 mg/h
Współczynnik wypełnienia impulsu regulacji zaworu EGR 15%



Przemas_96
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz sie 13, 2017 23:28

Szarpanie przy około 2000 obr

Post autor: Przemas_96 » śr sie 16, 2017 19:14

I jak Panowie nikt nie miał jeszcze podobnego problemu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości