[MK4 ASV] Czyszczenie turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krystek007
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Nowy Sącz
No ładnie, dzieki za szczegołowe info! ja mam problem z mocą juz dłuższy czas, ostatnie dwie rzeczy jakie planuje to własnie czyszczenie i wymiana N75 (mimo, że tyka:-) )
Dzieki za pomoc!
[ Dodano: 21 Wrz 2006 08:51 ]
Jeszcze jedno na tym linku http://www.technologie-en...nt15-turbo.html widzę, że gość całą turbine rozebrał? ten wirnik też nieźle zapyziały na Twoim zdjęciu to co widać (sztuk 9) to sa te łopatki właśnie? a wyczyszczenie tylko tej częsci powinno przynieść poprawę? kurczę muszę znaleźć kogoś z Nowego Sącza co już się tak bawił bo mechanicy mówia, ze turbiny się nie rozbiera jednak Nowy Sącz to taka dziura jest
Dzieki za pomoc!
[ Dodano: 21 Wrz 2006 08:51 ]
Jeszcze jedno na tym linku http://www.technologie-en...nt15-turbo.html widzę, że gość całą turbine rozebrał? ten wirnik też nieźle zapyziały na Twoim zdjęciu to co widać (sztuk 9) to sa te łopatki właśnie? a wyczyszczenie tylko tej częsci powinno przynieść poprawę? kurczę muszę znaleźć kogoś z Nowego Sącza co już się tak bawił bo mechanicy mówia, ze turbiny się nie rozbiera jednak Nowy Sącz to taka dziura jest
Pozdrawiam.
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
to co widzisz na dolnym zdjęciu to jest turbina po skręceniu - wystarczy wykręcić 3 śruby - cały pierścień przestawczy i kierownice spalin można wyciągnąć z obudowy i spokojnie wyczyścić ...krystek007 pisze:No ładnie, dzieki za szczegołowe info! ja mam problem z mocą juz dłuższy czas, ostatnie dwie rzeczy jakie planuje to własnie czyszczenie i wymiana N75 (mimo, że tyka:-) )
Dzieki za pomoc!
[ Dodano: 21 Wrz 2006 08:51 ]
Jeszcze jedno na tym linku http://www.technologie-en...nt15-turbo.html widzę, że gość całą turbine rozebrał? ten wirnik też nieźle zapyziały na Twoim zdjęciu to co widać (sztuk 9) to sa te łopatki właśnie? a wyczyszczenie tylko tej częsci powinno przynieść poprawę? kurczę muszę znaleźć kogoś z Nowego Sącza co już się tak bawił bo mechanicy mówia, ze turbiny się nie rozbiera jednak Nowy Sącz to taka dziura jest
Przepraszam że odgrzebuje temat, ale mam poważy powód.
Mianowicie wreszczcie znalazłem torszke czasu na naprawe. Niestety nie poszla ona po mojej mysli i nie moglem rozpolowić turbiny. Wiec wyslalem ją do warsztatu ktory sie tym zajmuje profesjonalnie(narazie nie będę robił kryptoreklamy). Uzgodniłem cenę naprawy na 300 zl plus 150 za zawór czyli gruszke sterujaca praca lopatek. Co sie okazalo, po skonczonej pracy czlowiek ktory mi to robil twierdzil ze musiał wymienic ten element z lopatkami poniewaz nie byl do odratowania. Oczywiscie i cena skoczyła drastycznie bo z 450 zazadał 800. Teraz mam pytanie do was, czy mogł zaistniec taka sytuacja ze element z lopatkami był niedoodzyskania? Czy najzwyczajniej robi mnie w balona?
Mianowicie wreszczcie znalazłem torszke czasu na naprawe. Niestety nie poszla ona po mojej mysli i nie moglem rozpolowić turbiny. Wiec wyslalem ją do warsztatu ktory sie tym zajmuje profesjonalnie(narazie nie będę robił kryptoreklamy). Uzgodniłem cenę naprawy na 300 zl plus 150 za zawór czyli gruszke sterujaca praca lopatek. Co sie okazalo, po skonczonej pracy czlowiek ktory mi to robil twierdzil ze musiał wymienic ten element z lopatkami poniewaz nie byl do odratowania. Oczywiscie i cena skoczyła drastycznie bo z 450 zazadał 800. Teraz mam pytanie do was, czy mogł zaistniec taka sytuacja ze element z lopatkami był niedoodzyskania? Czy najzwyczajniej robi mnie w balona?
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
co on pier%$$oli - po rozpołowienu wirnik zostaje w jednym kawałku - wychodzi sam pierścień przestawczy z kierownicami spalin - druga częśc turbiny w której jest cały kompletny wirnik zostaje nietknięty - gość pewnie napierdzielał po nim młotkiem żeby go zbić - tylko po co ??zeus1 pisze:Wirnik, nie mial zadnych luzow i obracal sie b.ladnie.
Po targowaniu gosc zszed na 600zl. Powiedzal ze wymianial goraca czesc z lopatkami
bo nie mogl jej rozpolowic. Czy moze mowic prawde?
[ Dodano: Czw Paź 12, 2006 23:10 ]
co on pier%$$oli - po rozpołowienu wirnik zostaje w jednym kawałku - wychodzi sam pierścień przestawczy z kierownicami spalin - druga częśc turbiny w której jest cały kompletny wirnik zostaje nietknięta - gość pewnie napierdzielał po nim młotkiem żeby go zbić - tylko po co ??zeus1 pisze:Wirnik, nie mial zadnych luzow i obracal sie b.ladnie.
Po targowaniu gosc zszed na 600zl. Powiedzal ze wymianial goraca czesc z lopatkami
bo nie mogl jej rozpolowic. Czy moze mowic prawde?
część z wirnikiami
część z kierownicami
Odgrzebuje temat - miałem moją turbine na wierzchu jakieś 4m-c temu, śrubki wszystkie ładnie się odkręciły, nawet te 6szt skręcajacych gorącą "muszle" ale za nic nie udało się rozpołowić (delikatnie obstukiwałem, podlewałem WD40 czekałem ok 2godziny ale nie poszło) że auto potrzebowałem na drugi dzień rozruszałem kierownice bez rozpoławiania, ale po 2mc znów kierownice się zaczęły blokować, już bez wyciągania turbiny odkręciłem tylko wydech i znów rozruszałem.
Dziś sprawdzam i sztanga na gruszce znów zaczyna się przycinać
Czy macie jakiś sposób na rozpołowienie żeby już ją wyszcyscić dokładnie - może jednak trzeba mocniej użyć młotka
Dziś sprawdzam i sztanga na gruszce znów zaczyna się przycinać
Czy macie jakiś sposób na rozpołowienie żeby już ją wyszcyscić dokładnie - może jednak trzeba mocniej użyć młotka
Ostatnio zmieniony sob mar 08, 2008 11:18 przez korfanty, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Powiem ci że ja też próbowałem lekko obstukiwac tak jak było w poradzie ale pewnie jeszcze bym do dzisiaj sie z tym bawił gdyby nie interwencja siłowa niezle się tym młotkiem naprałem oczywiscie trzeba zachować ostrożnosć i patrzeć gdzie się stuka. Przecież strona gorąca to tylko obudowa se pomyslałem i dawaj ją młotkiem-udało sie ale może miałem poprostu fart że nic nie uszkodziłemkorfanty pisze:Odgrzebuje temat - miałem moją turbine na wierzchu jakieś 4m-c temu, śrubki wszystkie ładnie się odkręciły, nawet te 6szt skręcajacych gorącą "muszle" ale za nic nie udało się rozpołowić (delikatnie obstukiwałem, podlewałem WD40 czekałem ok 2godziny ale nie poszło) że auto potrzebowałem na drugi dzień rozruszałem kierownice bez rozpoławiania, ale po 2mc znów kierownice się zaczęły blokować, już bez wyciągania turbiny odkręciłem tylko wydech i znów rozruszałem.
Dziś sprawdzam i sztanga na gruszce znów zaczyna się przycinać
Czy macie jakiś sposób na rozpołowienie żeby już ją wyszcyscić dokładnie - może jednak trzeba mocniej użyć młotka
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt paź 19, 2007 17:18
- Lokalizacja: krakow
elo widze ze temat aktalny ja tez mam mk4 i widze objawy albo zapieczenia łopatek albo n75.jesli wyciągne turbine i uda mi sie ja rozpołowic (tlen z acetylenem mam ) a łopatki bedą zapieczone to jak je rozruszac?
i jak sie wogole dostac do turbo? od dolu chyba bo z gory nie widze opcji.jak cos to kanał mam.licze ze pomożecie bo troche nie po mysli by mi było kupowac albo regenerowac turbine. mam silnik ALH pzdr czekam na odpowidzi
i jak sie wogole dostac do turbo? od dolu chyba bo z gory nie widze opcji.jak cos to kanał mam.licze ze pomożecie bo troche nie po mysli by mi było kupowac albo regenerowac turbine. mam silnik ALH pzdr czekam na odpowidzi
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Hehe powiem ci że po takich uderzeniach młotkiem to u mnie kierownice się rozruszały same pozniej tylko uzywałem wd40 i papier sciernymarcinoser pisze:łopatki bedą zapieczone to jak je rozruszac?
[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 135 gości