No i pojechałem na przestawienie kąta. Robiliśmy to we dwóch

Po zmianie kąta zmieniły mi się też odczyty z bloku 013:
Cyl 1: 0.35
Cyl 2: 0.35
Cyl 3: 0.85
W jaki sposób korzystając z pomiaru z bloku 013 można wstępnie wywnioskować o tym czy wtryski leją czy też nie? Pytam bo szukam motywacji do wydania pieniędzy na wtryski ASV

Co do samych wrażeń jezdnych:
Na jałowym pracuje bardziej miękko. Na wyższych obrotach pracuje znacznie ciszej i tak jakgdyby stabilniej. W przyspieszaniu nie zauważyłem różnicy. Zapala może lepiej a może tak samo (ozywiście bardzo dobrze).
I jeszcze dwie sprawy:
1. Na jałowym Injection Quantity przyjmuje wartości: od. 2.6 do 2.8. To dobrze?
2. Różnice mędzy kolejnymi odczytami obrotów wahają się o 20 jednostek. Czyli: 860,880,860,880... . Czym to może być spowodowane i czy mam się tym martwić. Na zegarze obrotomierza wskazów stoi idealnie (ani drgnie).