Sprawdzanie logow odcina Turbo przy 2.900 rmp

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

orzel_910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sie 04, 2016 23:30

Sprawdzanie logow odcina Turbo przy 2.900 rmp

Post autor: orzel_910 » czw cze 22, 2017 23:04

Witam wszystkich forumowiczów
Mam pewen problem juz od dluzeszego czas mianowicie chodzi o turbo
zaczelo mi odcinac turbine po przekroczeniu 2.900 rmp nie wylacza mi turbiny calkowicie jak zmienie bieg na wyższy bedzie ciagla dalej ale tylko do obrotow 2.900
zrobilem kilka logow grupy 2,3,8,11 prosze zeby ktos je odczytał i podpowiedział co moze być na rzeczy.
odpinalem gruche od turbiny nie przycina sie sztanga na zgaszonym jak i odpalonym silniku . grucha tez byla wymieniana 3 miesiace temu .Mam nadzieje ze dobrze zrobilem logi 1 raz to robilem . Dzieki pozdrawiam
Moje auto VW Golf 4 1.9 tdi AJM

http://vaglog.com/log-002_3r63PQt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-003_CuMOL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-008_O167r98.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-010_2c8k92.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-011_95Oov.html" onclick="window.open(this.href);return false;



orzel_910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sie 04, 2016 23:30

Sprawdzanie logow odcina Turbo przy 2.900 rmp

Post autor: orzel_910 » pn cze 26, 2017 18:35

raczej tu pomocy nie zjande :otepienie:



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Sprawdzanie logow odcina Turbo przy 2.900 rmp

Post autor: karol8114 » wt cze 27, 2017 08:45

Na pewno sam zauważyłeś, że masz przeładowanie, co widać w grupie 11, to że sztanga na zgaszonym silniku pracuje prawidłowo nie znaczy że tak jest podczas jazdy. No i zapomniałem dodać, że po wymianie gruchy może jest źle wyregulowana sztanga, stąd te przeładowanie.



orzel_910
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sie 04, 2016 23:30

Sprawdzanie logow odcina Turbo przy 2.900 rmp

Post autor: orzel_910 » wt cze 27, 2017 23:35

to teraz jak powinienem ja ustawiac ??
powinienem ja skracać czy wydłużać ?
a jak wyglad reszta logow ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości