Witam wszystkich forumowiczów
Mam pewen problem juz od dluzeszego czas mianowicie chodzi o turbo
zaczelo mi odcinac turbine po przekroczeniu 2.900 rmp nie wylacza mi turbiny calkowicie jak zmienie bieg na wyższy bedzie ciagla dalej ale tylko do obrotow 2.900
zrobilem kilka logow grupy 2,3,8,11 prosze zeby ktos je odczytał i podpowiedział co moze być na rzeczy.
odpinalem gruche od turbiny nie przycina sie sztanga na zgaszonym jak i odpalonym silniku . grucha tez byla wymieniana 3 miesiace temu .Mam nadzieje ze dobrze zrobilem logi 1 raz to robilem . Dzieki pozdrawiam
Moje auto VW Golf 4 1.9 tdi AJM
http://vaglog.com/log-002_3r63PQt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-003_CuMOL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-008_O167r98.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-010_2c8k92.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-011_95Oov.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprawdzanie logow odcina Turbo przy 2.900 rmp
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprawdzanie logow odcina Turbo przy 2.900 rmp
Na pewno sam zauważyłeś, że masz przeładowanie, co widać w grupie 11, to że sztanga na zgaszonym silniku pracuje prawidłowo nie znaczy że tak jest podczas jazdy. No i zapomniałem dodać, że po wymianie gruchy może jest źle wyregulowana sztanga, stąd te przeładowanie.
Sprawdzanie logow odcina Turbo przy 2.900 rmp
to teraz jak powinienem ja ustawiac ??
powinienem ja skracać czy wydłużać ?
a jak wyglad reszta logow ?
powinienem ja skracać czy wydłużać ?
a jak wyglad reszta logow ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości