[MK3] TDI - 110KM drastyczny spadek mocy - co robić ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rojbert
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 14:00
Lokalizacja: Leszno

[MK3] TDI - 110KM drastyczny spadek mocy - co robić ??

Post autor: rojbert » śr paź 11, 2006 15:01

Dziwna sprawa sie dzieje
zapalam silnik i wszystko jest ok, zapalam następnym razem i nie ma mocy i tak na przemian
turbina wszystko pracuje węże od powietrza są ok,
koleś wspomniał mi coś o zaworkach ciśnieniowych (podobno są dwie sztuki) ze moze z nimi się coś dzieje

czy może mi ktoś doradzić co robić ??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 11, 2006 15:09

Witam
Przyczyn może być wiele.Trzeba zdiagnozować auto .Co do zaworków są dwa : jeden sterujący zaworem EGR , a drugi od sterowania turbiny.

pozdrwiam
damcio151



Awatar użytkownika
rojbert
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 14:00
Lokalizacja: Leszno

Post autor: rojbert » śr paź 11, 2006 15:17

wydaje mi sie ze jest opt wina jakiegoś elementu sterowanego elektronicznie
gdzyz czasami działa wszystko poprawnie a czasami nie

co mi radzisz, co zrobić z tym tematem

[ Dodano: 11 Paź 2006 15:18 ]
damcio151 pisze:Witam
Przyczyn może być wiele.Trzeba zdiagnozować auto .Co do zaworków są dwa : jeden sterujący zaworem EGR , a drugi od sterowania turbiny.

pozdrwiam
damcio151
a jak sie fachowo te zaworki nazywają ??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 11, 2006 15:27

rojbert pisze: a jak sie fachowo te zaworki nazywają ??
n75 - steruje turbiną

n18 - steruje zaworem recyrkulacji spalin EGR

[ Dodano: Sro Paź 11, 2006 15:27 ]
n75 ma białą głowiczkę

n18 ma czarną



Awatar użytkownika
rojbert
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 14:00
Lokalizacja: Leszno

Post autor: rojbert » śr paź 11, 2006 15:32

cowboy pisze:
rojbert pisze: a jak sie fachowo te zaworki nazywają ??
n75 - steruje turbiną

n18 - steruje zaworem recyrkulacji spalin EGR

[ Dodano: Sro Paź 11, 2006 15:27 ]
n75 ma białą głowiczkę

n18 ma czarną
czy zaworki te da sie w jakiś sposób wyczyścić przywrócić do życia czy tylko wymiana ??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 11, 2006 15:43

rojbert pisze:czy zaworki te da sie w jakiś sposób wyczyścić przywrócić do życia czy tylko wymiana ??
pierburgi sie podobno nie psują :) można przedmuchać wd-40 :)

ale najpierw trzeba się dowiedzieć czy na pewno nie działa :) z tego co Ty piszesz
rojbert pisze:zapalam silnik i wszystko jest ok, zapalam następnym razem i nie ma mocy i tak na przemian
to nie wynika że to problem n75

zrób diagnoze dynamiczną, zczytaj błędy podczas tego zamulenia auta - nie gaś silnika :)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 11, 2006 15:46

czy zaworki te da sie w jakiś sposób wyczyścić przywrócić do życia czy tylko wymiana ??
Najlepiej wymienic na nowe, ale wyczyścić też można spróbować,wystarczy zalać go na chwilke np. benzyną a później przedmuchać spręzonym powietrzem (czasami skutkuje)

pozdrawiam
damcio151

[ Dodano: Sro Paź 11, 2006 15:47 ]
Ale tak jak napisał cowboy, najlepiej jest zrobic diagnoze auta



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości