[MK2] Mocowanie potencjometru pedału gazu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

[MK2] Mocowanie potencjometru pedału gazu

Post autor: Kaczor » wt paź 10, 2006 11:03

ma ktoś może fotki takiego rozwiązania - wymiana pedałów nie wchodzi w grę to na pewno (ABS fabryczny ) , myślę jeszcze nad wykorzystaniem linki gazu i założeniem tego pod maską

Tak w tajemnicy powiem że będzie kolejne syncro z TDIkiem :bajer:
Ostatnio zmieniony wt paź 10, 2006 19:51 przez Kaczor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt paź 10, 2006 13:26

Wchodzącą linke pod maske zawinąc w strone powrotną i zamontować potencjometr. Przydała by sie lineczka jak najkrótsza a potencjometr na uchwycie który można regulować. No i nie wiadomo jaki wpływ bedzie miała wysoka temperatura na ten potencjometr



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Re: Mocowanie potencjometru pedału gazu w mk II

Post autor: Trochim » wt paź 10, 2006 15:10

syncro2 pisze: ....
Tak w tajemnicy powiem że będzie kolejne syncro z TDIkiem :bajer:
:pub:


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt paź 10, 2006 16:49

ventil pisze:Wchodzącą linke pod maske zawinąc w strone powrotną i zamontować potencjometr. Przydała by sie lineczka jak najkrótsza a potencjometr na uchwycie który można regulować. No i nie wiadomo jaki wpływ bedzie miała wysoka temperatura na ten potencjometr
i tak się to skończy czuje ...

[ Dodano: Wto Paź 10, 2006 16:50 ]
Trochim pisze:
syncro2 pisze: ....
Tak w tajemnicy powiem że będzie kolejne syncro z TDIkiem :bajer:
:pub:
A jak sobie kolego z wydechem rozwiązałeś sprawę ? w sumie widze że i tak łatwiej zrobić jak dwururke pod 16V , ale możew jakieś gotowe rozwiązanie jest :hmm:



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr paź 11, 2006 11:20

jak gdzieś to pisałem to kawałek wydechu od turbiny robiony z rury 70mm cietej i spawanej jest to pierwszy wyrób mojego spawacza więc trochę kanciate wyszło ale powinno być ok, może na wiosne bede wymieniał turbine (troche innego typu więc i inna konstrukcja będzie) to wtedy wyjdzie ładniej bo juz troszkę doświadczenia jest i nowy pomysł jak to zrobić.

dziś zrobie fote i wkleje w odpowiedni temat


Nissan Patrol K160

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości